Dansa på månen med Borderlands: The Pre-Sequel

Robot
Medlem
Dansa på månen med Borderlands: The Pre-Sequel

Kan bli riktigt kul - men jag hoppas det finns många nyheter så att det inte är allt för lik de två första.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vem fan är det som har inbillat Gearbox att vi vill ha mer Claptrap?! Hatar den lika mycket som Jar Jar Binks! Tror jag kommer undvika det här spelet bara därför.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Vem fan är det som har inbillat Gearbox att vi vill ha mer Claptrap?! Hatar den lika mycket som Jar Jar Binks! Tror jag kommer undvika det här spelet bara därför.

Tja...JAG innefattas inte till den grupp du kallar "VI" åtminstone (åtminstone inte vad det gäller Claptrap)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Vem fan är det som har inbillat Gearbox att vi vill ha mer Claptrap?! Hatar den lika mycket som Jar Jar Binks! Tror jag kommer undvika det här spelet bara därför.

claptrap är ju överhärlig

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av StrongBad:

Vem fan är det som har inbillat Gearbox att vi vill ha mer Claptrap?! Hatar den lika mycket som Jar Jar Binks! Tror jag kommer undvika det här spelet bara därför.

claptrap är ju överhärlig

ಠ__ಠ

Okej, det är väl bara jag då.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Var det inte alltid low gravity?

Medlem

Claptrap är ganska harmless, aldrig tyckt han vart överdrivet irriterande.

Men om de inte inkluderar Mr.Torgue kommer jag gå bananas!

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av StrongBad:

Vem fan är det som har inbillat Gearbox att vi vill ha mer Claptrap?! Hatar den lika mycket som Jar Jar Binks! Tror jag kommer undvika det här spelet bara därför.

claptrap är ju överhärlig

ಠ__ಠ

Okej, det är väl bara jag då.

Jag får nå j*vla psykbryt på den där rullande plåtburken. Du är inte ensam.

1
Skriv svar