The Last Guardian – Sony jobbar för fullt med spelet

Robot
The Last Guardian – Sony jobbar för fullt med spelet
Medlem
The Last Guardian – Sony jobbar för fullt med spelet

Började Sony prata om The last guardian före PS3 releasen eller strax efter? Alldeles för lång väntan hur som.

Medlem

Jag ville dra en länk med Peter Griffin med "who the hell cares" videon. Men jag kände att det skulle vara för mycket energi lagt på ett spel som inte förtjänar någon uppmärksamhet längre. Och att så många spelmedier fortfarande försöker hålla igång hypen omkring spelet gör mig smått förbluffad. Om det nånsin skulle komma ut nu, tror folk att det ärligt talat har något att erbjuda rpg/äventyrs marknaden vi inte redan har sett?. Hästen har varit död länge nu, låt den vila i frid.

ZF
Medlem
Skrivet av gamer_:

Började Sony prata om The last guardian före PS3 releasen eller strax efter? Alldeles för lång väntan hur som.

""Väx fortare dumma äppelträd!""

spelet presenterades en bra bit inpå 2009, så riktigt så extremt är det inte. många spel har ju trots allt varit i limbo liknande tidsrymder.

Skrivet av Pholiage:

Hästen

mycket har jag hört den kallats..

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Jag ville dra en länk med Peter Griffin med "who the hell cares" videon. Men jag kände att det skulle vara för mycket energi lagt på ett spel som inte förtjänar någon uppmärksamhet längre. Och att så många spelmedier fortfarande försöker hålla igång hypen omkring spelet gör mig smått förbluffad. Om det nånsin skulle komma ut nu, tror folk att det ärligt talat har något att erbjuda rpg/äventyrs marknaden vi inte redan har sett?. Hästen har varit död länge nu, låt den vila i frid.

Med spel som ICO och Shadow of the Colossus i ryggen så kan den hästen allt få leva ett tag till. Om det inte blir en fullblods-champion så kan det nog ändå bli en trogen brukshäst.

Om man använder häst-termer, vill säga.

Referenser till ickeexisterande frukter uppskattas icke.

Medlem

Där har ni spelet.

1
Skriv svar