Se gameplay från Civilization i rymden

Robot
Se gameplay från Civilization i rymden

Jorden är erövrad - nu ska blicken lyftas uppåt.

#sid-meiers-civilization-beyond-earth, #firaxis


Medlem
Se gameplay från Civilization i rymden

Blir minst 500 timmar utan att man lessnat ens 1% på spelet.

Redaktör
Ponny

Jaha! Då hinner man inte spela nåt annat i höst. Fan också! (fast "fan också" på ett bra sätt)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Inte illa! Äger CiV men blivit ganska trött på det. Föredrar sci-fi/fantasy över realism så detta blir nog något för mig!

(Age of Wonders 3 är härligt på sina vis men känns som det är gjort för att få expansioner. Något saknas.)

Medlem

Civ V var lite för förenklat och simpelt så det blev enformigt i längden...

Medlem

Har Alpha Centauri åldrats med värdighet? Vågar aldrig starta de gamla guldklimparna igen eftersom risken att man blir besviken är så hög

Medlem

Höstens och förmodligen årets spel!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Behond - Beyond, alla vet vad ni menar men det är lite felstavat ändå

Megadelux

Givet köp om det ens är likvärdigt Alpha Centauri. Kommer dock för en gångs skull lugna ner mig med köp, Civ 5 var en otrolig besvikelse som jag kasta pengar på rakt ner i sjön.

Medlem

Köpte nya PCG igår just för att läsa om det här!

Medlem

är lagom hyped för detta spel...men denna video var ganska så tråkig tycker jag.

Medlem
Skrivet av renod:

Givet köp om det ens är likvärdigt Alpha Centauri. Kommer dock för en gångs skull lugna ner mig med köp, Civ 5 var en otrolig besvikelse som jag kasta pengar på rakt ner i sjön.

Med expansioner tyckte jag Civ5 reste sig. Aldrig lika bra som fyran, men känns åtminstone som en egen fågel.

ELF
Medlem

Kan mycket möjligt bli första CIV spelet jag köper.
Har aldrig riktigt fastat för sådana här spel. Men nu när man blivit vuxen så har man börjar tycka om tråkiga spel (Tyckte det var tråkigt förr)


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Kan mycket möjligt bli första CIV spelet jag köper.
Har aldrig riktigt fastat för sådana här spel. Men nu när man blivit vuxen så har man börjar tycka om tråkiga spel (Tyckte det var tråkigt förr)

Kanske Europa Universalis IV vore något då istället, där tar det en hel dag bara att komma in i spelet och lära sig det...

1
Skriv svar