Spela alla Halo-spelen på Xbox One

Medlem
Spela alla Halo-spelen på Xbox One

Jag har inte spelat Halo sedan Halo CE och 2 så jag ligger lite efter, men det är inte värt att köpa en Xbone för dessa spel enligt mig. Om det hade kommit till PC så hade det blivit ett köp direkt dock.

Inaktiv

Rubriken är väl lite missvisande?

Det är alla Halo spel där Master Chief medverkar tyvärr? Hade gärna vilja se ODST och Reach i detta paket.

Underbart, men som "showerguy"-skriver fattas det två spel, vilket är lite synd. "ODST" (Orbital Drop Shock Trooper) - var riktigt grymt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gäller det även det första Halo?


signatur

Jäh!

Skrivet av Chrester:

Gäller det även det första Halo?

Ja.

Halo: - Combat Evolved

Halo 2: Anniversary

Halo 3

Halo 4

- alla spelen har uppdaterad grafik samt gemensamt UI. Man kommer kunna spela spelen i vilken ordning som helst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ahaa så Halo: - Combat Evolved är första alltså. Trodde den bara hette Halo *skäms*


signatur

Jäh!

Medlem
Medlem

Halo 1, 2, 3, ODST and Reach for PC with full coop and I will throw my money at you.

Medlem

Och nu har jag en anledning till att vilja ha Xbox One.. Fan.

Skrivet av Chrester:

Ahaa så Halo: - Combat Evolved är första alltså. Trodde den bara hette Halo *skäms*

Haha, ingen fara. Det finns miljontals spel. Man kan inte hålla koll på alla.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hehe nej det är sant
Minns särskilt banan "Flood". Fanken vad man trälade med den. Blir ett köp för att få spela om det med lite bättre grafik


signatur

Jäh!

Skrivet av Chrester:

Hehe nej det är sant
Minns särskilt banan "Flood". Fanken vad man trälade med den. Blir ett köp för att få spela om det med lite bättre grafik

Den är ännu svårare i "Anniversary" trots att det är lättare att se var man befinner sig. Åh, jäklar. Nu måste man ju spela om den igen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas man kan köpa Halo 2 Remaken utan att behöva köpa de andra.
vill inte ha alltför många kopior

Medlem

Sweet, kanske man får se Arbiter i Halo: Guardians sen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Det kommer finnas split screen som förut hoppas jag?

1
Skriv svar