Iskallt gameplay från The Division

Robot
Medlem
Iskallt gameplay från The Division

Visade typ samma fast mindre som förra året. Ifs lär dom ta fram the big guns på Ubis konferens.

Väldigt förvånad att Quantum Break uteblev helt. Whats up with that? Skall Remedy ta lika lång tid på sig igen?


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Ååååh. Jag hoppas, hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det här blir så bra som det skulle kunna. Vet inte om det bara är jag (tror inte det), men jag ser jättemycket potential i det här.

Avstängd

Fick en härlig Fallout-känsla i början av trailern med musiken och kameran som långsamt jobbade sig ner mot marken samtidigt som musiken blev lägre :D:D

Medlem

Vill att detta ska bli bra, inte som det jävla skämtet Watch Dogs...

Medlem

Samma sak som förra året i princip. När tänker de visa ngt nytt?

Medlem
Skrivet av Zappa:

Samma sak som förra året i princip. När tänker de visa ngt nytt?

Kanske beror på att detta är allt spelet har att erbjuda?

Medlem

Det som jag är mest orolig för här är att det blir för mycket jävla RPG influenser. Ett Tom Clancy spel där det krävs 2 magasin för att sänka nån känns ju rätt värdelöst.
I övrigt så retar jag mig på det fåniga uppgjorda team speaket i alla deras trailers. Fan tror dom att vi är några jävla liveare?

Medlem

Ååååh så nice! Vill verkligen att det ska bli bra, och jag lägger all min tillit till Massive, men än så länge är det svårt att säga något konkret då jag har en känsla av att de inte visar allt.

Dessa "gameplay"-klipp är väldigt hårt skriptade känns det som, samt att jag inte riktigt förstår grejen med att ha röstskådespelare som ska snacka några sorts semi-spontana repliker som halvt efterliknar "riktigt" gamer-snack och halvt efterliknar ingame-dialog.

Men jag håller hårt i hype-tummarna!

Medlem

Väldigt arrangerat och troligen inte ens nära hur det riktiga spelet kommer te sig när det väl släpps lös.

Men det ser endå helt fantastiskt underhållande ut och även om väldigt lite är känt än sålänge så kan jag inte hjälpa att jag sitter och fantiserar om hur bra det KAN bli.

Det stora med detta är väl att man faktiskt får se någon spela spelet, sist kunde man endå misstänka att det var förrenderat.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Snyggt! Men det kommer troligtvis inte gå till såhär i verkligheten med ett sånt bra team av spelare och sådana dialoger. Kanske är det jag som har dålig erfarenhet av online-spel, men det finns alltid folk som flummar omkring. Folk som inte är lagspelare. Det känns så otroligt viktigt för att detta ska lyckas och att stämningen skall hållas igång.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Ååååh så nice! Vill verkligen att det ska bli bra, och jag lägger all min tillit till Massive, men än så länge är det svårt att säga något konkret då jag har en känsla av att de inte visar allt.

Dessa "gameplay"-klipp är väldigt hårt skriptade känns det som, samt att jag inte riktigt förstår grejen med att ha röstskådespelare som ska snacka några sorts semi-spontana repliker som halvt efterliknar "riktigt" gamer-snack och halvt efterliknar ingame-dialog.

Men jag håller hårt i hype-tummarna!

Använder sällan mic dialoger och om jag göre oftast blire och kommer säkert bli i denna spel: gonna take Everything you got so you die hungry


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Företag som säljer tidsexklusiva DLCs borde bli tvångsnerlagda.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Det stora med detta är väl att man faktiskt får se någon spela spelet, sist kunde man endå misstänka att det var förrenderat.

Finns dock inget bevis för att snubben faktiskt spelar det.... skulle inte vara första gången man blir grundlurad på en sån sak som konsument... :/

Medlem

Detta är mitt HYPE!

Medlem

Va! Flera inlägg utan gnäll om Ubisoft.. wtf, det här kan inte stämma


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem

Varför är FZ den enda spelsidan som komprimerar sönder alla videos? Finns ju i HD-kvalitet på alla andra sidor, men här är det bara en pixlig röra

Medlem

Schysta miljöer, allt det tekniska och grafiska gör det här till en ganska realistisk upplevelse... fram tills dem börja panga dvs :(. Hoppas det finns någon hardcore-mode där en själv och fienden inte är bullet sponges.

Samt att dem tar bort alla huds som ger en information som inte borde finnas, tex healthbars. För sådan där nonsense sabbar ju typ all inlevelse spelet bygger upp.

Medlem

De spelade ju på consol rätt så uppenbart. Tror att pc versionen när man kan sikta och inte köra robotdans kommer vara något !

Detta är det jag håller tummarna för + SWBF

Medlem
Skrivet av Undrin:

De spelade ju på consol rätt så uppenbart. Tror att pc versionen när man kan sikta och inte köra robotdans kommer vara något !

Detta är det jag håller tummarna för + SWBF

Heh, ja för alla vet ju att man aldrig använder en 10 gånger starkare PC för att köra en ultrahypad trailer.

Anledningen till att man inte gör det är för att det inte går att koppla en handkontroll till en PC.

Medlem
Skrivet av stereotrixie:

Vill att detta ska bli bra, inte som det jävla skämtet Watch Dogs...

Vad var det du inte gillade med Watch Dogs? Själv tyckte jag att det var helt okej. Spider-Tank är lätt ett av dom bästa minispelen som gjorts i ett sandboxspel. Bilkörningen var dock en besvikelse och att man inte kunde customiza sina kläder samt använda ljuddämpare/silencer på fler än 2-3 vapen. 3/5 är ett värdigt betyg och i min mening är inte det ett så kallat skämt men men. Smaken är som baken.

Medlem

Hade det varit verkligt så hade varenda karaktär konstant hoppat. Upp på brevlådor. På bilar. På betongklossar. Överallt. Hela tiden.

1
Skriv svar