Nytt Tomb Raider utannonserat – se första trailern!

Robot
Medlem
Nytt Tomb Raider utannonserat – se första trailern!

oooo me like tur det inte är julhandeln i år då man kommer vara helt borta i warlords of draenor xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Yes! Gillade första otroligt mycket väldigt bra story och voice acting enligt mig

Medlem

Gillade den förra väldigt mycket. Dock var multiplayer delen riktigt dålig. Kunde lika gärna ha skippat den.
Var inte heller förtjust i hela "supernatural" delen i storyn, men man får ju förvänta sig det i ett Tomb Raider spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Gillade den förra väldigt mycket. Dock var multiplayer delen riktigt dålig. Kunde lika gärna ha skippat den.
Var inte heller förtjust i hela "supernatural" delen i storyn, men man får ju förvänta sig det i ett Tomb Raider spel.

dålig multi som fick extra packs, sp hade varit så mycket skönare att få allt extra till, till ex var det på tock för lite utmanande tombs att utforska


signatur

always use the nubs for cover

I like what I see. Förhoppningsvis mer av den goda varan från förra spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

I like what I see. Förhoppningsvis mer av den goda varan från förra spelet.

Själv hoppas jag att det är mindre av den varan och mer utforskande av grottor och gravar.

Titeln verkar lovande för att min önskan ska gå in i alla fall

Medlem

gillade verkligen rebooten, hoppas detta blir lika bra

Skrivet av Jozo:
Skrivet av walter_iego:

I like what I see. Förhoppningsvis mer av den goda varan från förra spelet.

Själv hoppas jag att det är mindre av den varan och mer utforskande av grottor och gravar.

Titeln verkar lovande för att min önskan ska gå in i alla fall

Kanske lite mer variation? Vi får se, annars får vi säkert mycket av den varan i "Uncharted 4".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

fy fan så härligt, älskade det förra så det här känns som ett säkert köp

Medlem
Skrivet av walter_iego:

I like what I see. Förhoppningsvis mer av den goda varan från förra spelet.

Betyder det här att du får behålla dina gurkor?

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av walter_iego:

I like what I see. Förhoppningsvis mer av den goda varan från förra spelet.

Själv hoppas jag att det är mindre av den varan och mer utforskande av grottor och gravar.

Titeln verkar lovande för att min önskan ska gå in i alla fall

Kanske lite mer variation? Vi får se, annars får vi säkert mycket av den varan i "Uncharted 4".

Vad är Uncharted för något?

Medlem

Snälla se till att detta inte enbart handlar om att döda fiender, jag saknade verkligen biten från första spelen där det handlade om att överleva, inte bara meja ner fiende efter fiende. Begränsa vapnena och se till att man bara behöver använda dom i nödfall!

Annars gillade jag Rebooten men absolut alldeles för mycket action.

Medlem

Älskade rebooten och hoppas verkligen att detta håller måttet.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Snälla se till att detta inte enbart handlar om att döda fiender, jag saknade verkligen biten från första spelen där det handlade om att överleva, inte bara meja ner fiende efter fiende. Begränsa vapnena och se till att man bara behöver använda dom i nödfall!

Annars gillade jag Rebooten men absolut alldeles för mycket action.

Håller med!

Medlem

Åh snällasnällasnälla säg att Rhianna Pratchett är med och skriver manus på detta också! <3<3<3

Medlem
Skrivet av Purris:

Åh snällasnällasnälla säg att Rhianna Pratchett är med och skriver manus på detta också! &lt;3&lt;3&lt;3

DET ÄR HON! YAAY!

Medlem

- Nä, nu räcker det!


signatur

autograph

Medlem

Det där klippet gav mig gåshud

1
Skriv svar