Gameplay-premiär för Call of Duty: Advanced Warfare

Robot
Medlem
Gameplay-premiär för Call of Duty: Advanced Warfare

Inte för att vara sådan, men det såg faktiskt mer ointressant ut än någonsin.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

VAR INTE RÄDDA! Det ser ut som Call of Duty!


signatur

Videomupp

Medlem

Jag tycker ändå att det ser ut som de faktiskt försöker denna gången, ser mer innovativt ut än det har gjort på väldigt länge om du frågar mig!

Sen är inte jag så sugen på framtids kontextet så det blir nog inget köp för min del!

Medlem

hahah satt och skrattade för mig själv under hela videon, dom försöker så mycket men det blir bara larvigt på nåt sätt.

Såg ut som samma gamla tråkiga call of duty, det är vad jag tycker då

Medlem

Nya Titanfall ser bra ut

Inaktiv

Försöker och försöker, i så fall tycker jag att det är som om de är hårda i magen och krystar och krystar men det kommer ändå ingenting.

Medlem
Skrivet av Jesper943:

Jag tycker ändå att det ser ut som de faktiskt försöker denna gången, ser mer innovativt ut än det har gjort på väldigt länge om du frågar mig!

Sen är inte jag så sugen på framtids kontextet så det blir nog inget köp för min del!

precis. hade hellre sett att de återvänt till kalla kriget eller wwii, hade varit kul som omväxling


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jäklar vad det såg oinspirerande ut. Nä tack hoppar nog över detta med.

Medlem

Ytterligare ett år jag kommer hoppa CoD helt. Vill fortfarande ha WW2.

Medlem

Är det inte slut på ammo snart?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Förbaskat tråkigt att de alltid ska kraschlanda med någon sorts farkost och sedan ta sig vidare. Det är som om de inte vågar tänka förbi vissa mentala hinder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

ser ut som en lite ljusare vändning för serien iaf

Skrivet av fredrik.hallerstrom:

ser ut som en lite ljusare vändning för serien iaf

När man tar en titt på videoklippet igen finns det många "QTE", hmm, det var just detta jag hoppades på de skulle styra bort från.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det ser ut som att de satsat löjligt mycket på att det hela tiden ska se ut som att det händer extremt mycket men det mesta verkar vara explosioner i bakgrunden som inte inverkar i själva spelet.

Medlem

POOOFBANGWATCHOUTGETOUTTATHEREBANGBANGPOOFPOOFZOMGEXPLOSIONAMERICAISBEST

= Call of Duty.

Skrivet av Skelögd:

POOOFBANGWATCHOUTGETOUTTATHEREBANGBANGPOOFPOOFZOMGEXPLOSION

= Call of Duty.

Du glömde:

"OPENTHEDOORGETTOTHEDOORTHECHOPPATHEBAKERYSHOOTEVERYTHINGINSIGHT!"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hahaha "See you on the other side!". Jaja försöka går ju. Pengarna rullar nog in ändå tyvärr

Medlem
Medlem

Single player kommer man inte vara besviken på och spelet såg skitbra ut. Frågan är om de lyckas göra MP.

Medlem

Vilket spektakel. Har inte spelat något COD sen 4an. Skulle kunna tänka mig att köra igenom det som en bergodalbana om man skulle få tag i det billigt.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Förbaskat tråkigt att de alltid ska kraschlanda med någon sorts farkost och sedan ta sig vidare. Det är som om de inte vågar tänka förbi vissa mentala hinder.

Det sämsta med det tycker jag är att det inte finns någon logik i det. De kraschlandar och det är totalt kaos, men lik förbannat när dem kommer ner till marken så finns ett HQ och massa vänligt sinnade tanks som står och chillar.

Vill dem göra det gripande så räcker det inte att half-assa...

Medlem

- Jaha, så det blev en korsning mellan BF4 och Titanfall.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av EGS8877:

Hahaha "See you on the other side!". Jaja försöka går ju. Pengarna rullar nog in ändå tyvärr

"Tyvärr"? Avundsjuk?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av EGS8877:

Hahaha "See you on the other side!". Jaja försöka går ju. Pengarna rullar nog in ändå tyvärr

"Tyvärr"? Avundsjuk?

Tyvärr betyder nog här att det "aldrig finns ett slut på tunneln", det kommer komma ett cod, sedan ett cod, sedan ett cod, det blir ingen Other side...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Propy:
Skrivet av EGS8877:

Hahaha "See you on the other side!". Jaja försöka går ju. Pengarna rullar nog in ändå tyvärr

"Tyvärr"? Avundsjuk?

Tyvärr betyder nog här att det "aldrig finns ett slut på tunneln", det kommer komma ett cod, sedan ett cod, sedan ett cod, det blir ingen Other side...

det gör väl inget, man kör ju inte cod mer än ett knappt halvår ändå. Jag hade gärna kört mer BF eller linknande, men jag hinner inte. Matcherna är för långa och det är därför jag gillar cod.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

den här låten gick i mitt huvud under hela trailern

https://www.youtube.com/watch?v=bOZsckDTjhg

1
Skriv svar