The Sims 4 har fått releasedatum

Robot
The Sims 4 har fått releasedatum

Tidig höstpremiär för nästa del i Maxis framgångssaga.

#the-sims-4, #maxis


Medlem
The Sims 4 har fått releasedatum

Fan fan fan!

Jag vill verkligen inte säga detta...

...men jag ser fram emot detta spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

är rätt sugen jag med


signatur

God is dead

Medlem

jag ser FAKTISKT fram emot detta :>

Medlem

Inte köpt ett sims sedan första spelet. Detta blir nästa köp!

Medlem

Sims 4 släpps bara för att dom ska få sälja alla expansioner igen.

Dom använder säkert samma kartonger fast med en klisterlapp över 3an och klottrat dit 4 istället...

Folk kommer att känna sig grundlurade och det kommer att bli ett nytt "SimCity". Till och med samma utvecklare; Maxis. Och med EA som utgivare. Om inte det får nåt ljus att gå upp så borde du inte vara ekonomiskt myndig.

Skyll er själva.

Medlem
Skrivet av Securion:

Sims 4 släpps bara för att dom ska få sälja alla expansioner igen.

Dom använder säkert samma kartonger fast med en klisterlapp över 3an och klottrat dit 4 istället...

Folk kommer att känna sig grundlurade och det kommer att bli ett nytt "SimCity". Till och med samma utvecklare; Maxis. Och med EA som utgivare. Om inte det får nåt ljus att gå upp så borde du inte vara ekonomiskt myndig.

Skyll er själva.

Och ingen förnekar det heller. Jag för en är fullt medveten om att det kommer ske igen, och igen, och igen. Därför jag inte köpt något tidigare - men detta ser ut att bli värt att köpa den första utgåvan utav i alla fall. Vi får väl se närmre release.
(Har för övrigt inget emot expansioner, hade dock hoppats på att de halverade antalet.)

Medlem

Har alltid gillat The Sims

Medlem

nu är det bara systemkraven kvar, och sen är förhandsbokningen biff


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem

Man blir riktigt sugen har spelat 1 och två men hoppade trean fyran ser mycket bra ut. blir nog ett köpp

1
Skriv svar