GTA V släpps till PS4, Xbox One och... pc!

Robot
GTA V släpps till PS4, Xbox One och... pc!
Medlem
GTA V släpps till PS4, Xbox One och... pc!

kommer köpa detta igen, älskade storyn så pass mycket att jag känner att det är värt ett köp till.


signatur

God is dead

Medlem

Det hade redan utannonserats ett gäng titlar som fått mig att starkt överväga en bokning av ett Playstation 4. Då plötsligt dyker GTA V upp.

Då blev det en självklarhet!
(Jag börjar bli allt mer skeptisk till att vi kommer få se det på PC. Om det inte blir något till PC får man väl köra på det näst bästa.. :\ )

Edit: Scratch that. Ett starkt sug för en PS4 fortfarande men just GTA:V blir till PC!

Medlem

Nån som vet när det kommer?

Medlem
Skrivet av Ins4niaC:

Nån som vet när det kommer?

gissar september/oktober


signatur

God is dead

esn
Medlem

GTA V kommer till PC också! https://www.youtube.com/watch?v=3DBrG2YjqQA


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Medlem
Skrivet av esn:

GTA V kommer till PC också! https://www.youtube.com/watch?v=3DBrG2YjqQA

ÄNTLIGEN!

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:

Det hade redan utannonserats ett gäng titlar som fått mig att starkt överväga en bokning av ett Playstation 4. Då plötsligt dyker GTA V upp.

Då blev det en självklarhet!
(Jag börjar bli allt mer skeptisk till att vi kommer få se det på PC. Om det inte blir något till PC får man väl köra på det näst bästa.. :\ )

Om det hade varit exklusivt till PS4 så hade han sagt det på scenen. Detta kommer självklart på Xbox One och PC också.

Medlem

GTAV på PS3/360 var redan fruktansvärt snyggt (minus upplösningen jag vet) men herrejävlar vad snyggt det var på PC/PS4/X1. Var detta en strategi att få folk att glömma Watch_Dogs?

Inaktiv
Skrivet av esn:

GTA V kommer till PC också! https://www.youtube.com/watch?v=3DBrG2YjqQA

Sedär! Xbox One och PC bekräftat. Tack!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av esn:

GTA V kommer till PC också! https://www.youtube.com/watch?v=3DBrG2YjqQA

Tack, skriver om nyheten!


signatur
Medlem

Dagens överraskning, fast innerst inne visste vi alla detta. Eller hur?

Medlem

Misstänkte starkt att pc versionen skulle komma till hösten i år Kommer bli en underbar höst


signatur

Game long and prosper

Medlem

Peppar peppar ta i trä för en bra port!

Medlem

GTA 6 hade varit intressant. Detta spelet är ju gammat nu.

Medlem

Är bara glad att FZ fick en liten flick på näsan efter den här nyheten. Jag minns mycket väl artikeln där de tog upp osäkerheten om PC-släppet för det här spelet.

ZF
Medlem

#SPOILER@FRAMTIDEN

PS4: "det är 1080p! men varför är det inte 60hz?!"

XBO: "det är 900p! men varför är det inte 30hz?!"

PC: "det kunde ha varit 1440p och 60hz! men varför har jag inte tre 780.."

Medlem
Skrivet av ZF:

#SPOILER@FRAMTIDEN

PS4: "det är 1080p! men varför är det inte 60hz?!"

XBO: "det är 900p! men varför är det inte 30hz?!"

PC: "det kunde ha varit 1440p och 60hz! men varför har jag inte tre 780.."

What? Hz? Du menar "FPS"?

Förstår inte mycket av din kommentar still ^^

Ont.

Ska bli trevligt att få testa på GTA V på PC, det var på tiden.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv

och... pc? verkligen :')

Medlem

japp då får man köpa ett grafikkort till så man kan köra allt på max
Nån som vet ifall det är stor skillnad på nya o gamla xbox-handkontrollen?

Medlem
Medlem

Jisses! Givet köp till PC!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Roligt att pc-spelare får lite konsolspel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Helt epic!! Då är ju frågan vilket graffekort man ska dra till hösten o äntligen kan man göra det GTA gör sig bäst i...LAN!

Medlem
Skrivet av Angust:

kommer köpa detta igen, älskade storyn så pass mycket att jag känner att det är värt ett köp till.

Och det är sådana som du som gör att de kommer fortsätta med förtidsexklusivitet, tack så hemskt mycket.

Edit; Shit, världen är liten, jag vet vem du är, du gick i min paralell klass i högstadiet. xD

Medlem

Vafan ska jag göra av mitt PS3 exemplar nu?
Kan man sälja spelet?

YES!!!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Det är väl därför det inte händer ett jävla dyft på GTA Online fronten. Rockstar har hypat upp alla gratis updates i två månader och sen när det slutligen har släppts så har det handlat om 3 fordon, en handfull uppdrag och fula slimfit suits...

Medlem

Det jag har läst är att PC-varianten blir i samma motor som Max Payne 3 och att det därmed ska anses troligt att porten får vettig prestanda till skillnad från fyran.

123
Skriv svar