Uncharted 4 officiellt - se första trailern!

Robot
Uncharted 4 officiellt - se första trailern!

Drakes skäggstubb har aldrig varit snyggare.

#naughty-dog, #uncharted-4


Medlem
Uncharted 4 officiellt - se första trailern!

så jävla sjukt snyggt, tappade verkligen hakan när dom visade det.

"All footage you see in the trailer was captured completely in engine. We're targeting 60fps for Uncharted 4: A Thief's End and as you can see the visual fidelity for our character models will reach new heights. In fact, thanks to the power of the PS4, right now Drake's Uncharted 4 model is over double the polygons of Joel from The Last of Us PS3."


signatur

God is dead

Medlem

Med Playstation Now kanske jag äntligen får chansen att spela Uncharted 3.

Medlem

Woohoo som man har väntat

Medlem
Medlem

Jag trodde/tror seriöst det är CGI.

Jag hoppas verkligen jag har fel, men damn galet isf.


signatur

Nämen!

Medlem

"Följande sekvens är 100% in-game"

Sades även om Killzone 2 och Watchdogs m.fl.

Medlem
Skrivet av Acriax:

"Följande sekvens är 100% in-game"

Sades även om Killzone 2 och Watchdogs m.fl.

Naughty Dog är inte känt för att visa BS.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Naughty Dog är på en helt annan nivå när det gäller den grafiska delen. Till råga på allt har man även fantastisk story. GOTY 2015.

Medlem

Gissar att detta är förrendrerat precis som mellansekvenserna i Uncharted 1-3. Sedan att övergången från förrendrerat till gameplay är seamless gör ju att allt ser ingame ut.
Min gissning iaf.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Ser helt sjukt ut i vilket fall!

Medlem

snyggt, men ser han inte lite annorlunda ut?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

dax för ps4 <3


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Skrivet av Peete:

Gissar att detta är förrendrerat precis som mellansekvenserna i Uncharted 1-3. Sedan att övergången från förrendrerat till gameplay är seamless gör ju att allt ser ingame ut.
Min gissning iaf.

Även om det är förrenderat, så är det ändå med in-game motorn.

Medlem

Nice, gillar Uncharted-serien väldigt mycket. Såg även snyggt ut.

Inaktiv

Alltså... Jag tror det när jag ser det, men om in-game verkligen blir så där snyggt, då jävlar snackar vi next gen-grafik. Och trailern var verkligen stämningsfull, redan från första bildrutan var den tät och laddad och mörk! Ett mörkare, bistrare Uncharted vore inte mig emot. Fortfarande med samma humor som tidigare, men lite kargare, liksom. Och, när jag ändå är igång och önskar, så vill jag att det är mer som del två än del tre. Tvåan var bäst, som spel, även om trean var (ännu) snyggare och (på gott och ont) mer filmiskt.

Medlem

tivlar starkt det är 100% ingame, den använder säkert sig utav ingame enginen, men du kan störtglömma det kmr se ut sådär med 60 fps på ps lådan, om inte dom kommit på något magiskt sätt på att arbeta med ps maskinen, vilket inte verkar helt omöjligt då nex gen consoles har varit rätt dåliga i grafiska delen och prestande om man tittar på vad den ska ge.

Trist det är konsol only

rätt starka dynamic effects

Medlem

Ohh, nu längtar man verkligen till 2015!!

Medlem

jag kan fortfarande inte se era filmer med er fz-spelare

Flakmonkey

När man ser den här filmen och avfärdar den så får man ju ha i åtanke att det är naughty dog vi talar om. De har inte direkt något trackrecord av bs utan de brukar alltid leverera minst det som visas upp i trailers. Sen är ju det här och de flesta av de snyggaste sekvenserna scripat förstås men det är helt okej i min bok.

Medlem

Helt klart det bästa som Sony hade att visa på årets E3. LBP3 såg också sjukt skoj ut. Annars blev jag jävligt sugen på No Man's Sky som såg riktigt underbart ut. Givet köp till PC med Oculus!

Hittills så är jag ganska missnöjd med E3. Väldigt lite nytt. Visst har det varit några intressanta tillkännagivanden, men hade hoppats på betydligt mer under första E3 för PS4 och Xbone. Hoppas att Nintendo kan leverera ikväll med Zelda, Miyamotos nya IP m.m.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Helt klart det bästa som Sony hade att visa på årets E3. LBP3 såg också sjukt skoj ut. Annars blev jag jävligt sugen på No Man&#039;s Sky som såg riktigt underbart ut. Givet köp till PC med Oculus!

Hittills så är jag ganska missnöjd med E3. Väldigt lite nytt. Visst har det varit några intressanta tillkännagivanden, men hade hoppats på betydligt mer under första E3 för PS4 och Xbone. Hoppas att Nintendo kan leverera ikväll med Zelda, Miyamotos nya IP m.m.

Jag vart orolig detta skulle bli samma för mig innan E3 börjat hade rätt, dock är väl smaken som baken, men det vart ingen wow faktor alls detta årets e3

varför får spelföretag ljuga , men om någon visar upp en elvisp i guld, och ger dig en av förgylld plast så är dom plötsligt bedragare?

Medlem

PS4 it is then....

Medlem
Skrivet av Peete:

Gissar att detta är förrendrerat precis som mellansekvenserna i Uncharted 1-3. Sedan att övergången från förrendrerat till gameplay är seamless gör ju att allt ser ingame ut.
Min gissning iaf.

Anledningarna till att övergångarna är seamless är ju att mellansekvenserna är i samma motor, med samma grafik, och samma upplevelse. Jag tycker det är helt sjukt hur snyggt Uncharted är redan på PS3 och dessutom saknar laddningstider. De har rökt något skumt på Naughty Dog för att lyckas med det där.

Skrivet av FuzioN:

tivlar starkt det är 100% ingame, den använder säkert sig utav ingame enginen, men du kan störtglömma det kmr se ut sådär med 60 fps på ps lådan, om inte dom kommit på något magiskt sätt på att arbeta med ps maskinen, vilket inte verkar helt omöjligt då nex gen consoles har varit rätt dåliga i grafiska delen och prestande om man tittar på vad den ska ge.

Trist det är konsol only

rätt starka dynamic effects

De lyckades ju knäcka grafiknivån på ett sätt som ingen annan lyckades med till PS3 ett par gånger om så det är inte omöjligt att dem även lyckas här. Även The Order ser ju galet snyggt ut.

Framför allt så är det väl så att det inte släppts något riktigt next-gen spel ännu, förutom möjligtvis Killzone: Shadow Fall som också är förbannat snyggt. Dem flesta görs ju parallellt till gamla konsolerna och då blir det ju lite som det blir.

Inaktiv

Jag ska försöka hålla mig lugn. Tycker Uncharted 2 är ett av de absolut bästa spelen jag har spelat, alla kategorier, men del 3 var en stor besvikelse. Får hoppas de har kammat till sig till del 4.

Inaktiv
Skrivet av humancentipede:

varför får spelföretag ljuga , men om någon visar upp en elvisp i guld, och ger dig en av förgylld plast så är dom plötsligt bedragare?

För att vi konsumenter köper skiten ändå utan att klaga. Men du har helt rätt. Jag var galen när jag köpte BF4 i höstas (mer trasigt spel fick man leta efter). Jag hade köpt spelet på nån rysk sida (kod) så jag orkade inte tjafsa men hade jag köpt det retail hade jag krävt pengarna tillbaka. Bara att göra så med trasiga spel, gå till affären och kräv pengarna tillbaka. Enda som kan få det att bli ändring.

Medlem

2015 känns långt bort...

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Acriax:

"Följande sekvens är 100% in-game"

Sades även om Killzone 2 och Watchdogs m.fl.

Naughty Dog är inte känt för att visa BS.

Saken är den att scenen garanterat är förrenderad, MEN. Den är förrenderad i spelmotorn. Exakt samma som mellansekvenserna i de tidigare spelen. Lite fusk är det såklart, eftersom mellansekvenserna som är så är uppiffade.

Men självklart kommer spelet se HELT fantastiskt ut, det tvivlar jag inte en sekund på.

Men den där scenen rullade inte i realtid.

PS. Det enda som stod var att det var "fångat" på en PS4. Inte att det rullade i realtid.

KoP
Medlem

Ajdå.. nu måste man ju skaffa en PS4'a också, utöver Xbonen.

12
Skriv svar