Snygga bilder från The Division

Robot
Snygga bilder från The Division

Vill du pryda ditt skrivbord med ett sönderskjutet New York?

#ubisoft, #tom-clancys-the-division


Medlem
Snygga bilder från The Division

Tvivlar lite på att det kommer se ut sådär

Medlem

http://www.gameranx.com/updates/id/22426/article/the-division...

Alltså kan man nog räkna med att de gör som de gjorde med Watch Dogs, räknar med att spelet de släpper inte kommer vara i närheten av det som de visade upp igår, Minns en tid då det som visades på E3 oftast var sämre än det färdiga spelet.

Det enda som gör att jag fortfarande har stora förhoppningar på The Division är att Massive inte gjort mig besviken...än.

Medlem

Snyggt, men som de ovanför skrivit så kommer det nog förändras över tid.

Medlem
Skrivet av NewViking:

Tvivlar lite på att det kommer se ut sådär

På grund av Watch Dogs? Seriöst, ett team fuckar upp totalt och alla slutar tro på spelbranschen helt och hållet. Jag har fullt förtroende för Massive.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av NewViking:

Tvivlar lite på att det kommer se ut sådär

På grund av Watch Dogs? Seriöst, ett team fuckar upp totalt och alla slutar tro på spelbranschen helt och hållet. Jag har fullt förtroende för Massive.

Det är ju dock inte bara Watch Dogs. Far cry 3 och Colonial marines hade exakt samma historia. Verkar dock bara vara Ubisoft...

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av NewViking:

Tvivlar lite på att det kommer se ut sådär

På grund av Watch Dogs? Seriöst, ett team fuckar upp totalt och alla slutar tro på spelbranschen helt och hållet. Jag har fullt förtroende för Massive.

Inte bara Watch Dogs, den största besvikelsen var FarCry 3 tyckte jag. Men nu drar jag ubisoft överlag, jag har hypat flera av ubisofts spel men tycker ofta att de visar för mycket på deras "gameplays" osv.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av NewViking:

Tvivlar lite på att det kommer se ut sådär

På grund av Watch Dogs? Seriöst, ett team fuckar upp totalt och alla slutar tro på spelbranschen helt och hållet. Jag har fullt förtroende för Massive.

Och vad beror det på? Vad har spel som Far Cry 3, Watch Dogs och The Divsion gemensamt? Jo de ges ut och ägs av Ubisoft. Hade det varit CD Project RED som ägde Massive hade jag sett på det här ur ett het annat perspektiv. Ubisoft har nu visat att man inte kan lita på dem, det började med Far Cry 3 sedan Watch Dogs.

Medlem

Spel som visas upp på E3 verkar alltid ha bättre grafik än när det släpps i butik. Ser definitivt coolt ut detta men jag är inte hypad ännu. Kan dock vara för att jag har aldrig varit intresserad av något Tom Clancy-spel tidigare. Detta har då lockat mitt intresse. Hoppas det blir bra.

Medlem

Det är nästan så man inte vågar tro! Jag vill, men jag vågar inte.
Men jag tycker det jag sett hittills är ruggigt fint! Det mjuka och fina animationerna, grafiken, känslan.. Mums?!


signatur

Niet.

Medlem

De där bilderna var ju inte lite "touchade" då...

Medlem
Skrivet av Everchange:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av NewViking:

Tvivlar lite på att det kommer se ut sådär

På grund av Watch Dogs? Seriöst, ett team fuckar upp totalt och alla slutar tro på spelbranschen helt och hållet. Jag har fullt förtroende för Massive.

Det är ju dock inte bara Watch Dogs. Far cry 3 och Colonial marines hade exakt samma historia. Verkar dock bara vara Ubisoft...

Och GTA V.

Medlem
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Everchange:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av NewViking:

Tvivlar lite på att det kommer se ut sådär

På grund av Watch Dogs? Seriöst, ett team fuckar upp totalt och alla slutar tro på spelbranschen helt och hållet. Jag har fullt förtroende för Massive.

Det är ju dock inte bara Watch Dogs. Far cry 3 och Colonial marines hade exakt samma historia. Verkar dock bara vara Ubisoft...

Och GTA V.

I den här nyheten får man bara hata på Ubisoft, fy på dig

Medlem
Skrivet av NewViking:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Everchange:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av NewViking:

Tvivlar lite på att det kommer se ut sådär

På grund av Watch Dogs? Seriöst, ett team fuckar upp totalt och alla slutar tro på spelbranschen helt och hållet. Jag har fullt förtroende för Massive.

Det är ju dock inte bara Watch Dogs. Far cry 3 och Colonial marines hade exakt samma historia. Verkar dock bara vara Ubisoft...

Och GTA V.

I den här nyheten får man bara hata på Ubisoft, fy på dig

Okej, förlåt, snyft snyft

Medlem

Jag tror stenhårt på det här spelet och jag tror på att Massive kommer att leverera.

Medlem

Jag försöker att inte få några falska förhoppningar. Men det kan bli roligt, definitivt

Medlem

Jag hoppas också! För jag väntar nog med PS4 tills detta spel kommer! (Witcher 3, Dragon Age 3).


signatur

Niet.

1
Skriv svar