No Man's Sky - först på Playstation 4

Robot
No Man's Sky - först på Playstation 4

Det imponerande rymdspelet släpps först på Sonys konsol - se ny gameplay!

#no-mans-sky


Medlem
No Man's Sky - först på Playstation 4

Först på PS4? Så det finns en chans att det kommer på PC?
Snälla säg Ja, annars blir jag ledsen.

Helt klart det spel som jag blev mest imponerad av. Min typ av spel.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Ser fruktansvärt vackert ut! Jag vet ingenting av spelet egentligen men kan inte hjälpa men att känna mig frestad av att få testa det.

Medlem
Skrivet av Zebulone:

Först på PS4? Så det finns en chans att det kommer på PC?
Snälla säg Ja, annars blir jag ledsen.

Har för mig att det ska komma till PC.

Medlem

Det här ser enormt intressant ut.

Medlem

Alltså, spelets första "KONSOL"-debut är PS4. Brukar vara lite sådär med svensk/eng översättning. Om man lyssnar vad de sa på konferansen så sa dom "making it's console-debute on PS4.."

ZF
Medlem

var och när det än kommer verkar det värt att vänta på.

Medlem

Ser lite intressant ut, men jag fattar noll av vad som händer eller vad det går ut på. Känns lite som minecraft och dess jämlikar i att det verkar som om det vore gjort av en ensam ambitiös utvecklare som bara vill lägga in häftiga saker och se vad det leder till.

Medlem

Påminner väldigt mycket om rymdfasen i Spore. Kommer bli ett givet köp på PC

Medlem

Herre jävlar va grymt det verkar va och kan bli !!

Medlem

Det var väl jävligt onödigt. Om de inte menar att det släpps på PC och PS4 samtidigt förstås. Plattformsexklusivitet är väl inte så hett såhär nådens år 2014.

Medlem

Jisses, man tappade verkligen hakan när de började flyga mellan planeter också! Perfekt för project morpheus ju!

Medlem

Är musiken så här grym hela tiden under spelets gång så kommer man sitta med adrenalinrush 24/7


signatur

Game long and prosper

Medlem

Verkligen något jag måste hålla koll på, även om min magkänsla säger att det ser för bra ut för att vara sant.

Medlem

Var riktigt taggad på detta.. Tills jag insåg att där inte kommer vara multiplayer. :-/

1
Skriv svar