Battlefield: Hardline

Robot
Battlefield: Hardline

Dice lämnar slagfältet öppet för Visceral. Och de lämnar i sin tur det stora kriget för att leka tjuv och polis. Men när FZ provspelar är Battlefield: Hardline är det ändå mer krig än rån.

#visceral-games, #dice


Battlefield: Hardline

Ansök till betan nu. Logga in på Battlelog och följ instruktionerna. Skynda er!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ansök till betan nu. Logga in på Battlelog och följ instruktionerna. Skynda er!

Eller inte. Har du BF4 installerat så funkar ju det exakt likadant.

Medlem

Finns spelet i ert bibliotek på origin? Jag fick beta (bekräftelse på mailen) men jag kan inte tanka ner det. Men det står att jag har det.

Inaktiv

tycker nya bf hade kunnat vara ett DLC..

Skrivet av Lolflakes:

Finns spelet i ert bibliotek på origin? Jag fick beta (bekräftelse på mailen) men jag kan inte tanka ner det. Men det står att jag har det.

Hela sajten kraschade när jag försökte ansöka. Det är nog många som vill testa just nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Brasetvik:

tycker nya bf hade kunnat vara ett DLC..

Håller med. 599 för ett spel som är likadant som bf4 fast men nya skins är mycket begärt.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Finns spelet i ert bibliotek på origin? Jag fick beta (bekräftelse på mailen) men jag kan inte tanka ner det. Men det står att jag har det.

Samma sak här, origin är bra grejjer.

Medlem
Skrivet av Brasetvik:

tycker nya bf hade kunnat vara ett DLC..
http://i.imgur.com/zv8QVMp.png

Sa exakt det till en polare under konferensen. Håller med dig.

Medlem

Har sett ganska mycket när Levelcap gaming streamade.

Måste säga att spelet ser helt underbart..

Värdelöst ut, något av det sämsta jag någonsin sett från ett stort företag. Ser ut som ett reskinnat BF4a som någon moddat på en vecka.

Seriöst köper man det här spelet borde man förlora sin rätt att spela datorspel alls.

Medlem

rainbow six seige slår detta så hårt, det är svårt att hålla illusionen uppe när det är så många tjuvar och poliser på en så stor karta.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

ja några 5-700 får dom fan inte för detta. 1-200 ok, men inte mer


signatur

//monster

Medlem

Hmpf reggade direkt inatt, men blev inte registrerat så fick göra om det när jag vakna, får se om man kommer in eller inte


signatur

01000001 01101100 01101100 00100000 01111001 01101111 01110101 01110010 00100000 01100010 01100001 01110011 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01100010 01100101 01101100 01101111 01101110 01100111 00100000 01110100 01101111 00100000 01110101 01110011 00001010

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Brasetvik:

tycker nya bf hade kunnat vara ett DLC..

Håller med. 599 för ett spel som är likadant som bf4 fast men nya skins är mycket begärt.

Alltså snälla..... Vadå BF4 men nya skins? Har du spelat det här redan? Jag antar att som med alla andra BF som 3an och 4an så kommer det komma nya kartor, fordon, förmodligen nya gamemodes då det är ett annat tema. Jag kan tänka mig att många vapen kommer vara samma som tidigare men det är av förståeliga skäl.

Medlem

Omskinnat Battlefield 4 som är fulare och allt som är ändrat är likadant fast lite sämre (weapon mods osv). Känns som en riktig dud detta.

Till och med klasserna är en exakt kopia av Battlefield bara med nya namn.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Brasetvik:

tycker nya bf hade kunnat vara ett DLC..

Håller med. 599 för ett spel som är likadant som bf4 fast men nya skins är mycket begärt.

Alltså snälla..... Vadå BF4 men nya skins? Har du spelat det här redan? Jag antar att som med alla andra BF som 3an och 4an så kommer det komma nya kartor, fordon, förmodligen nya gamemodes då det är ett annat tema. Jag kan tänka mig att många vapen kommer vara samma som tidigare men det är av förståeliga skäl.

Jag HAR spelat det. Det är som BF4 med nya skins och game modes. Det bör man inte kräva 599 kr för. Många av vapena, fordonen och modellerna är exakt från BF4. Tex. little bird med tillagd kulspruta undertill. APC med polis-märken.

Jag skulle inte vilja kalla det för nytt tema. Det är två tungt beväpnade grupper som slåss mot varandra. Det känns som det är ett krig mellan två arméer.

Det är inte så mycket nytt material som du vill få det till.

Medlem

Det här spelet kommer äga stort. Sett gameplay. Så sjukt underbart

Medlem

700kr för det här skitspelet? Är det här ett jävla skämt? 699kr står det.. Dra en gräns.

Medlem
Skrivet av sandmanman:
Skrivet av walter_iego:

Ansök till betan nu. Logga in på Battlelog och följ instruktionerna. Skynda er!

Eller inte. Har du BF4 installerat så funkar ju det exakt likadant.

Jag tyckte aldrig CS var kul för det funkade ju exakt likadant som Half-Life...

Medlem

Borde vara gratis för de som har BF4. Eller åtminstone för de som har Premium.

Medlem

Kört betan en del och de var inget jag fastnade för, blir riktigt träligt i längden å fult är det.

är det en riktig beta, eller bara patetisk marknadsföring?

Medlem
Skrivet av humancentipede:

är det en riktig beta, eller bara patetisk marknadsföring?

Eh förstår inte riktigt frågan, testa å se vad du tycker eller? Personligen föll det mig inte i smaken helt enkelt.

1
Skriv svar