Se den snygga ljussättningen i Assassin's Creed: Unity

Robot
Se den snygga ljussättningen i Assassin's Creed: Unity

Den franska revolutionen har sällan varit så snygg.

#ubisoft, #assassins-creed-unity


Medlem
Se den snygga ljussättningen i Assassin's Creed: Unity

Kanske ett av de roligare Asen?


signatur

Niet.

Medlem

Se den snygga ljussättningen så som den inte kommer se ut i spelet sen.

Medlem

Är så jävla sugen på detta spelet!


signatur

Ducati Streetfighter 848

spelföretagen blir mer och mer vågade i sina lögner.. när skiten ändå säljer oavsett hur slutresultatet blir. Trött som fan på renderade skit-trailers.. visa ingame grafik istället

Medlem

Undra hur mycket dessa pressbilder är efterbehandlade?

Medlem

Releaseversionen av Assassins Creed brukar alltid se ut som den de visar upp på E3 varje år, så jag är inte orolig.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Releaseversionen av Assassins Creed brukar alltid se ut som den de visar upp på E3 varje år, så jag är inte orolig.

Spelet kommer inte se som på bilderna här. Tror du det?

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av StrongBad:

Releaseversionen av Assassins Creed brukar alltid se ut som den de visar upp på E3 varje år, så jag är inte orolig.

Spelet kommer inte se som på bilderna här. Tror du det?

Han menar nog filmklippet under bilderna

Medlem
Skrivet av nils45:

Se den snygga ljussättningen så som den inte kommer se ut i spelet sen.

Och se den i vår trailer med upplösning 360p

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av StrongBad:

Releaseversionen av Assassins Creed brukar alltid se ut som den de visar upp på E3 varje år, så jag är inte orolig.

Spelet kommer inte se som på bilderna här. Tror du det?

Nej men av det man fått se ingame så stämmer det. Dom har aldrig nedgraderat grafiken i ac-serien. Vart bra på konsoll och bättre på pc vad jag sett. Sen är ju optimering och buggar en annan femma

Medlem

Assassin's Creed Unity Official E3 2014 Single Pl…: http://youtu.be/wzBJPOcmke0 är inte detta snyggt så vet jag inte vad det innebär.

Om någon undrar så är det Bastiljen de stormar i klippet:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bastiljen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

"[...] exklusivt för den nya generationens konsoler [...]"

Betyder det "inte till 360 och PS3" eller betyder det "inte till 360, PS3 eller PC" månntro? Släpps det inte till PC eller kommer senare blir jag putt

Medlem
Skrivet av humancentipede:

spelföretagen blir mer och mer vågade i sina lögner.. när skiten ändå säljer oavsett hur slutresultatet blir. Trött som fan på renderade skit-trailers.. visa ingame grafik istället

LOL wetawd, det är ju det de har gjort på alla klippen de visat typ! Dags att damma av monokeln?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av anon_17240:

"[...] exklusivt för den nya generationens konsoler [...]"

Betyder det "inte till 360 och PS3" eller betyder det "inte till 360, PS3 eller PC" månntro? Släpps det inte till PC eller kommer senare blir jag putt

Standard för Assassins Creed är att släppa till PC en månad efter konsollerna. Det lär med största sannolikhet bli så även denna gång.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

spelföretagen blir mer och mer vågade i sina lögner.. när skiten ändå säljer oavsett hur slutresultatet blir. Trött som fan på renderade skit-trailers.. visa ingame grafik istället

Men spelet spelades ju för fan live på scenen på en Xbox One, och såg fantastiskt ut.

Jag vet dessutom till 100% att spelet ser ut sådär på XB1/PS4 (som det såg ut när det spelades).

Skål

PS. Sjävklart kommer dock PC-versionen att vara vassast.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Om någon undrar så är det Bastiljen de stormar i klippet:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bastiljen

Var det någon som inte visste det, så kan denne börja jobba på en skruvsorti eller nått. Kan gissa att man möter Voltaire m.fl. Verkar najs. Har alla AC så detta får det också bli.

Medlem

Jag skulle våga mig på att säga att det är bekräftat till PC även om det inte är speciellt vågat om ni tittar i slutet på klippet jag länkade längre upp med gameplay så i slutet visar det formaten, PS4, XBONE och PC.

Skrivet av Ricomaniac:
Skrivet av walter_iego:

Om någon undrar så är det Bastiljen de stormar i klippet:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bastiljen

Var det någon som inte visste det, så kan denne börja jobba på en skruvsorti eller nått. Kan gissa att man möter Voltaire m.fl. Verkar najs. Har alla AC så detta får det också bli.

Många vet inte vad Bastiljen var. Jag var i Paris med en kompis för ett par år sedan. När jag sa: "Just här stod Bastiljen", undrade han vad det var


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det enda som oroar mig är om optimeringen blir som AC3 på PC igen...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Ser vackert, men fullkomligt stelt ut. Slår vad om att man kan hoppa från balkongen och landa på ett heldukat bord utan att man välter ett enda vinglas.

Inaktiv
Skrivet av arelion:

Ser vackert, men fullkomligt stelt ut. Slår vad om att man kan hoppa från balkongen och landa på ett heldukat bord utan att man välter ett enda vinglas.

Troligtvis, men det skulle varit sjukliga mängder fysikberäkningar för periferidetaljer så det gör inte så mycket för mig och min numer något gamla PC

1
Skriv svar