Battlefield Hardline – beta ute nu

Medlem
Skrivet av adamtore:

Jag kan inte fatta att folk vill prova detta.

Varför inte prova? Kan väl inte skada? Sen är det en annan femma om man köper det.

Registrerade mig för betan till PS4 också... kan inte ladda ner det där heller :S

Medlem

Gå in under "Order history" på ditt Origin-konto

Om det står "Processing" efter BF: Hardline så har man inte fått den levererad ännu!

Medlem

Fuck, jag satt och streamade på Twitch när detta annonserades. Kommer förmodligen inte få tillgång, fan, fan, fan.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Gå in under "Order history" på ditt Origin-konto

Om det står "Processing" efter BF: Hardline så har man inte fått den levererad ännu!

Står att den är slutförd men ändå inget i Origin: http://battlelog.battlefield.com/bfh/forum/threadview/2955065...

Medlem

Hade samma problem med att den inte visade sig i games.. men sen updaterade jag min origin till beta version, och den kom med det samma.. men vill bara inte ladda ner..

Medlem
Skrivet av Dracoian:

Hade samma problem med att den inte visade sig i games.. men sen updaterade jag min origin till beta version, och den kom med det samma.. men vill bara inte ladda ner..

Nedgraderade till icke-BETA utan resultat. Uppgraderade till BETA-version av Origin och nu finns spelet där

Medlem

Har sett ganska mycket när Levelcap gaming streamade.

Måste säga att spelet ser helt underbart..

Värdelöst ut, något av det sämsta jag någonsin sett från ett stort företag. Ser ut som ett reskinnat BF4a som någon moddat på en vecka.

Seriöst köper man det här spelet borde man förlora sin rätt att spela datorspel alls.

Medlem

1. Om ni blivit accepterade men inte fått spelet är det bara att ta det lugnt ett tag, tog 30-40 min för mig.

2. Spelet går kanske inte att ladda hem vid första försöket, men prova bara några gånger så kommer det fungera tillslut.

Men nu har jag en fråga, hur fanken startar man det efter man laddat hem det? Kommer ju bara in på registreringssidan när jag trycker play

EDIT* Nu står det "Det här spelet har inte släppts än" June 10, 21:00
Men samtidigt har jag en polare som sitter och spelar det just nu?


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

tip nr 2, om ni kan se spelet men inte ladda ner.. Hade problem med att den ville ladda ner via origin.. gick in på battlelog för hardline och installerade därifrån, och det funkade direkt

Medlem
Skrivet av sam_s:

1. Om ni blivit accepterade men inte fått spelet är det bara att ta det lugnt ett tag, tog 30-40 min för mig.

2. Spelet går kanske inte att ladda hem vid första försöket, men prova bara några gånger så kommer det fungera tillslut.

Men nu har jag en fråga, hur fanken startar man det efter man laddat hem det? Kommer ju bara in på registreringssidan när jag trycker play

EDIT* Nu står det "Det här spelet har inte släppts än" June 10, 21:00
Men samtidigt har jag en polare som sitter och spelar det just nu?

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av sam_s:

1. Om ni blivit accepterade men inte fått spelet är det bara att ta det lugnt ett tag, tog 30-40 min för mig.

2. Spelet går kanske inte att ladda hem vid första försöket, men prova bara några gånger så kommer det fungera tillslut.

Men nu har jag en fråga, hur fanken startar man det efter man laddat hem det? Kommer ju bara in på registreringssidan när jag trycker play

EDIT* Nu står det "Det här spelet har inte släppts än" June 10, 21:00
Men samtidigt har jag en polare som sitter och spelar det just nu?

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10363...

Vad vill du mig?


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem
Skrivet av sam_s:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av sam_s:

1. Om ni blivit accepterade men inte fått spelet är det bara att ta det lugnt ett tag, tog 30-40 min för mig.

2. Spelet går kanske inte att ladda hem vid första försöket, men prova bara några gånger så kommer det fungera tillslut.

Men nu har jag en fråga, hur fanken startar man det efter man laddat hem det? Kommer ju bara in på registreringssidan när jag trycker play

EDIT* Nu står det "Det här spelet har inte släppts än" June 10, 21:00
Men samtidigt har jag en polare som sitter och spelar det just nu?

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10363...

Vad vill du mig?

jag vill kramas med dig <3 *puss

Medlem

Tänkte först att det kunde vara kul att prova, men eftersom jag ändå aldrig kommer betala fullpris för en BF4-mod så skippar jag nog det här iallafall. Ren principsak om inte annat.

Medlem

1 ord. Imponerad!

Medlem
Skrivet av sam_s:

1. Om ni blivit accepterade men inte fått spelet är det bara att ta det lugnt ett tag, tog 30-40 min för mig.

2. Spelet går kanske inte att ladda hem vid första försöket, men prova bara några gånger så kommer det fungera tillslut.

Men nu har jag en fråga, hur fanken startar man det efter man laddat hem det? Kommer ju bara in på registreringssidan när jag trycker play

EDIT* Nu står det "Det här spelet har inte släppts än" June 10, 21:00
Men samtidigt har jag en polare som sitter och spelar det just nu?

Jag kommer till promosidan också. Kan inte spela än.

Edit: Jag är acceptad och har det på min origin.

Edit 2: Nu när jag loggade ut och in i battlelog kom det upp så jag kan spela!

SoL
Medlem

Det här spelet känns så bekant hmm, varför känns de som jag har spelat de redan ?

Medlem

Det tog en stund innan det dök upp i biblioteket.
Spelet är som sagt beta: Ljudet är lite buggat bland annat inne i fordon. Enstaka vapen. En bana. Väldigt lite tillbehör.
Spelet kändes helt enkelt som BF4 med andra skins och en annan gamemode. Inte speciellt jätteimponerad. Kommer aldrig i mitt liv köpa för fullpris.

Jag antar att det är SP kampanjen som kommer vara det unika med detta spel.

Men detta är ju bara en promotion, så det funkar väl

Medlem

Är BF4 ur sin beta än?

Medlem

Jag har fortfarande inte fått bekräftelse ännu, och står inget i order history. :/

Tycker att ifall man är en hängiven BF-lirare sedan länge med tex Premium på BF4 borde fått en invite automatiskt till denna beta.
Eller är de rädda att just vi BF-rävar kommer att såga det som en dålig "mod" ?

12
Skriv svar