The Last of Us till PS4 nästa månad

Robot
The Last of Us till PS4 nästa månad

Premiärdatum och ny trailer från Playstation 4-versionen av Naughty Dogs hyllade spel.

#the-last-of-us-remastered, #naughty-dog, #sony


Medlem
The Last of Us till PS4 nästa månad

Förbokade det här direkt.

Medlem

Har det på PS3 men när jag skaffar PS4 så lär jag införskaffa denna titel till den också, dock inte till fullpris. Enda spelet på väldigt länge som jag startade om direkt efter jag klarat det första gången.

Medlem

undra vad priset blir


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Nästan så man fixar en PS4 bara för det här spelet.

Medlem

Ni som inte kört spelet ännu. Skärp er och köp en PS4 och det här spelet.

Skärpning för fan.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Avstängd

Har säkert lagt ner ett par hundra timmar på last of us och jag kommer nog köpa ps4 versionen också. Men inte om det kostar typ 500kr, då väntar jag hellre.

Medlem

När ska utvecklare fatta att man kan släppa spel i mars,april,maj och juni... när det är som störst speltorka.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Saknade kommentarer och bakom kulisserna-grejer på PS3-versionen, undrar vad de lägger till för skoj i den här nya då.

KoP
Medlem

Återigen.. been there done that. Varför slanta upp pengar igen för samma spel (alla som tänker göra det) då det bara rör sig om månader då man spelade igenom det på PS3'an?

Medlem

Sluta lägga upp videos i er kassa hemmasnickrade spelare. Den cachar dåligt, laddar långsamt och vägrar visa HD. Länta till YouTube istället, det är ju ingen mening att kolla på en PS4-trailer i 480p.

jkw
Medlem
Skrivet av WarpGuN:

undra vad priset blir

499kr.

Medlem

Personer som redan har inköpt PS3 varianten får alltså inte bara den här "uppdatering"?

jkw
Medlem
Skrivet av zanexlol:

Personer som redan har inköpt PS3 varianten får alltså inte bara den här "uppdatering"?

Nej, varför skulle man få den? Det är ett spel till för PS4.
Alla spel som kommer komma som "Remastered", kommer man att behöva köpa på nytt till PS4.

Medlem
Skrivet av jkw:
Skrivet av WarpGuN:

undra vad priset blir

499kr.

oki, tack


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av jkw:
Skrivet av zanexlol:

Personer som redan har inköpt PS3 varianten får alltså inte bara den här "uppdatering"?

Nej, varför skulle man få den? Det är ett spel till för PS4.
Alla spel som kommer komma som "Remastered", kommer man att behöva köpa på nytt till PS4.

Varför? Eftersom att man har köpt spelet.

Jag tänkte mig något liknande som BF4 har tillgängligt.

Medlem
Skrivet av zanexlol:
Skrivet av jkw:
Skrivet av zanexlol:

Personer som redan har inköpt PS3 varianten får alltså inte bara den här "uppdatering"?

Nej, varför skulle man få den? Det är ett spel till för PS4.
Alla spel som kommer komma som "Remastered", kommer man att behöva köpa på nytt till PS4.

Varför? Eftersom att man har köpt spelet.

Jag tänkte mig något liknande som BF4 har tillgängligt.

Om du köper en BMW M3 i år, förväntar du dig att få den nya modellen gratis nästa år?

jkw
Medlem
Skrivet av zanexlol:

Varför? Eftersom att man har köpt spelet.

Jag tänkte mig något liknande som BF4 har tillgängligt.

Återigen; Man har köpt spelet till PlayStation 3, VARFÖR skulle man då få det gratis till PlayStation 4?

Medlem
Skrivet av Remus:

Ni som inte kört spelet ännu. Skärp er och köp en PS4 och det här spelet.

Skärpning för fan.

Du jag har varit fett sugen på PS4 och nu blev jag ännu mer sugen! Vill köra både detta och GTAV på PS4


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar