The Crew – beta i juli, release i november

Robot
The Crew – beta i juli, release i november

Ubisoft lovar ett racingspel där du kan bränna igenom hela USA utan att se skymten av en laddskärm.

#the-crew, #ubisoft


Medlem
The Crew – beta i juli, release i november

"Du kan köra från kust till kust i USA utan en enda laddskärm."

Jag tror det när jag ser det.

Medlem

Verkar nice, har längtat efter ett sånt här spel så länge. Men jag håller med Draug, tror det när jag ser det.

Såg nästan ut som att det blir MMO, är det någon som vet?

Medlem

Säkert typ lika stort som Test Drive Unlimited 2 fast USA-format med lite monument inslängda.

Medlem

Ubisoft lovar så mycket....

Medlem
Skrivet av SnelHest:

Säkert typ lika stort som Test Drive Unlimited 2 fast USA-format med lite monument inslängda.

Jag vet av källa att det definitivt är större än TDU2.
Men självklart komprimerat. Dock imponerande!

Medlem

Hoppas ju att detta kommer bli en höjdare, men håller mig skeptisk. Letar med ljus och lykta efter något att ersätta TDU med... TDU2 blev/är ju bedrövligt dåligt. -_-

Medlem
Skrivet av Draug:

"Du kan köra från kust till kust i USA utan en enda laddskärm."

Jag tror det när jag ser det.

Det har väl funnits länge, bara att flyga till NY, hyra/köpa en bil och sedan köra till LA. Visserligen måste man stanna och tanka, kanske räknas som laddning?

Medlem
Skrivet av SnelHest:

Säkert typ lika stort som Test Drive Unlimited 2 fast USA-format med lite monument inslängda.

ska ta ungefär 2 timmar att ta sig från miami till LA så nog är det större än test drive.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av gamer_:
Skrivet av Draug:

"Du kan köra från kust till kust i USA utan en enda laddskärm."

Jag tror det när jag ser det.

Det har väl funnits länge, bara att flyga till NY, hyra/köpa en bil och sedan köra till LA. Visserligen måste man stanna och tanka, kanske räknas som laddning?

Ish
Medlem
Skrivet av Draug:

"Du kan köra från kust till kust i USA utan en enda laddskärm."

Jag tror det när jag ser det.

Jaa... Alltså.. Bortsett från när du byter zon. Vad är en zon? Jaa alltså.. typ.. stater.. städer.. vägar.. Sånt typ. Men när det inte laddar så är det helt sömmlöst!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Tror dom talar sanning, burnout paradise lyckades ju om än i mindre skala, skala bort laddtider mellan allt, t.o.m online


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

eld
Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Draug:

"Du kan köra från kust till kust i USA utan en enda laddskärm."

Jag tror det när jag ser det.

Jaa... Alltså.. Bortsett från när du byter zon. Vad är en zon? Jaa alltså.. typ.. stater.. städer.. vägar.. Sånt typ. Men när det inte laddar så är det helt sömmlöst!

Allt är relativt. Med uppenbar streaming och en hel del procedurellt content så är det inga problem.

Elite 2 klarade ju hela galaxen utan laddningszoner '93!

1
Skriv svar