Se en retsam trailer för Doom 4!

Robot
Medlem
Se en retsam trailer för Doom 4!

Vi vill se gameplay!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag vill ha ett Quake 2 remastered :-/

Medlem

Fick rysningar när dörren öppnade sig. Det ljudet känner man igen!3


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Vad är det med Doom som alltid väcker mitt intresse? Detta ser väldigt bra ut. Bara nu inte det är ett jäkla MMO eller påtvingat multiplayer.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Låt oss hoppas att det är likt Doom 1 & 2!

Inaktiv

Är inte Doom utan Carmack.

Inaktiv
Skrivet av deep9:

Är inte Doom utan Carmack.

Det var Carmack du såg i trailern. Han har skevat rejält nu.

phi
Medlem

Men dra åt helvete. Nu kommer Brutal Doom att installeras igen.

Medlem

Varför det heter konstigt inte Doom4 utan bara Doom, ska det bli en prequel eller?

Medlem
Skrivet av estling:

Jag vill ha ett Quake 2 remastered :-/

You and me both!

Skrivet av nisp88:

Fick rysningar när dörren öppnade sig. Det ljudet känner man igen!3

Kände samma sak. Djävulen sitter i detaljerna som det heter.

Medlem

Doom är alltid doom hoppas att de blir lika bra som de övriga

Medlem

Det klassiska ljudet när dörren öppnades.
Det delikata reload ljudet på hagelgeväret.
Fan vad jag älskar Doom.

Visserligen absolut noll gameplay så hype borde också vara noll men det är svårt att inte bli lite exalterad ibland.

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av estling:

Jag vill ha ett Quake 2 remastered :-/

You and me both!

Skrivet av nisp88:

Fick rysningar när dörren öppnade sig. Det ljudet känner man igen!3

Kände samma sak. Djävulen sitter i detaljerna som det heter.

En remake på Q1 eller Q2 ( eller båda) och jag har spel så jag klarar mig till jul!
Quake1....tystnaden, ljudet från studsande granater, raketgeväret....hubbahubbahubba

Och dörrljudet gav mig rysningar oxo.
Jag gillade ju faktiskt Doom3 skarpt så ser verkligen fram emot 4an, men skulle inte ha nått emot att det blev mer likt doom1+2.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Varför det heter konstigt inte Doom4 utan bara Doom, ska det bli en prequel eller?

Det har gått över 2 år sedan föregångaren så en reboot är den enda logiska vägen att ta.

Medlem
Skrivet av estling:

Jag vill ha ett Quake 2 remastered :-/

De ä la bara å spela Quake 2 på en modern monitor så är de så remastered som det kan bli..

Medlem
Skrivet av s3ng:

Det klassiska ljudet när dörren öppnades.
Det delikata reload ljudet på hagelgeväret.
Fan vad jag älskar Doom.

Visserligen absolut noll gameplay så hype borde också vara noll men det är svårt att inte bli lite exalterad ibland.

Nostalgi är sannerligen en kraftfull känsla. Tillräckligt för att få till och med gamla och bittra män som jag själv lite smått exalterad.

Gen
Medlem

Wolfenstein försökte ju återgå till klassisk FPS men det gick la sådär. Nu är hoppet satt hos Doom. Vill ha en hjärndöd shooter utan mellansekvenser och allt för mycket story. Ge mig key cards, älgstudsare, Megahealth och en massa elaka demoner i FullHD!

Inaktiv
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av deep9:

Är inte Doom utan Carmack.

Det var Carmack du såg i trailern. Han har skevat rejält nu.

Grymt!

Medlem

SOM JAG HAR LÄNGTAT!!!!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Nja. Det där övertygade mig inte så värst mycket :/ Jag kanske blir mer övertygad när de visar in-gamebilder och videoklipp

Medlem

- Varför är demonen förbannad?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Gen:

Wolfenstein försökte ju återgå till klassisk FPS men det gick la sådär. Nu är hoppet satt hos Doom. Vill ha en hjärndöd shooter utan mellansekvenser och allt för mycket story. Ge mig key cards, älgstudsare, Megahealth och en massa elaka demoner i FullHD!

Nej, det blir bara fjantigt idag. De skulle låtit Machine Games göra detta med. Jag vill inte betala 500 spänn för en hjärndöd shooter. Släpper de sen det som dlc så OK.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av autograph:

- Varför är demonen förbannad?

Han satte sig, och utan att se efter var han satte sig, och han satte sig, RAKT på en humla.

Medlem

Kanske "stating the obvious" nu, men det där lär väl vara en Cyberdemon. Jobbigs jäklar i så fall

Medlem
Skrivet av autograph:

- Varför är demonen förbannad?

Om det är en fördom vi borde kunna lita på så äre att demonerna i Doom är förbannade!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag har nog aldrig blivit direkt besviken på ett Doom eller Quake-spel även om Quake 1 är det enda av dem jag anser vara ett klassiskt mästerverk av episka proportioner.

Jag tror Doom 4 blir bra, att Carmack inte är med betyder att det inte kommer att bli tekniskt banbrytande på något sätt men det har nog ingen betydelse alls för speldesignen.

Medlem

Håller tummarna på att det här blir ett färglatt strategispel för Amiga 500.

Medlem
Medlem

Åh men snälla kalla det "teaser", jag nyser varje gång jag ser hemska svenska översättningar.

12
Skriv svar