Explosiva bilder från Rainbow Six: Siege

Robot
Explosiva bilder från Rainbow Six: Siege

Blev trailern för intensiv? Se förödelsen bild för bild istället.

#ubisoft, #rainbow-six-siege-2


Medlem
Explosiva bilder från Rainbow Six: Siege

Det här kommer att bli fantastiskt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Jag älskade det här. Mycket trevlig överraskning.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

rainbow six las vegas 2 är ett utav mina favorit spel.
trotts att spelet är lite kort och grafiken är out of date, så levererar spelet ännu, oavsett hur många gånger man klarar av spelet.
detta kom som en mycket glad nyhet för mig.
hoppas bara inte de har gjort om spelet för mycket bara, hoppas på att det är som vegas 2 och inte så mycket animationer och annat som segar ned spelets intensiva eldstrider.

Medlem

Bara det inte blir "spray n pray" och att man verkligen måste ha taktiker

Moderator | Testpilot
Skrivet av NewViking:

Bara det inte blir "spray n pray" och att man verkligen måste ha taktiker

Jag hoppas man kan gå in guns blasing, det är ju en taktik i säg. Men inte att det är lösningen till varje uppdrag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kommer det att finnas "tactical cover" eller vad det heter?

Alltså att man hamnar i thirdperson när man tar skydd.

Älskade det i RS1+2.

Medlem

Det här är "tactical" games, baerat på videon ovan ser det mer ut att handla om snabb action. Lycka till med att spela SWAT 4 eller Raven Shield på det sättet.

Ser ut att ha potential men det kommer nog inte komma i närheten av spelen ovan. Jag är inget större fan av att se antalet spelare kvar, det fördärvar spelupplevelsen eftersom man spelar ett spel helt annorlunda när man vet att det finns en spelare kvar kontra man inte vet hur många som finns kvar. I SWAT 4 och Raven Shield så varierade antalet fiender så man visste aldrig hur många som fanns kvar även om man räknade antalet man dödat. Det gjorde att man var tvungen att säkra platser. Hade man vetat hur många som var kvar hade det inte varit samma spel, iaf inte för mig.

Medlem

Åå vad najs! Speciellt när man har läst några av hans böcker nyligen

Medlem

Älskade rainbow 6, Rogue spear, ravenshield.
Hoppas att det här spelet blir bra. Hoppas även på en schysst sp kampanj och inte bara mp.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av NewViking:

Bara det inte blir "spray n pray" och att man verkligen måste ha taktiker

Jag hoppas man kan gå in guns blasing, det är ju en taktik i säg. Men inte att det är lösningen till varje uppdrag.

Bara det inte slutar som MW2 gjorde för mig, började med att köra taktisk, insåg att det inte funkade för alla sprang runt med 2 stycken automatpistoler som var mycket bättre en allt annat, GG uninstall (vad har jag blivit för monster som jämför detta med MW2)

Moderator | Testpilot
Skrivet av NewViking:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av NewViking:

Bara det inte blir "spray n pray" och att man verkligen måste ha taktiker

Jag hoppas man kan gå in guns blasing, det är ju en taktik i säg. Men inte att det är lösningen till varje uppdrag.

Bara det inte slutar som MW2 gjorde för mig, började med att köra taktisk, insåg att det inte funkade för alla sprang runt med 2 stycken automatpistoler som var mycket bättre en allt annat, GG uninstall (vad har jag blivit för monster som jämför detta med MW2)

Förlåt men om man försöker göra något taktiskt i cod så spelar man bara helt fel spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Kommer det att finnas "tactical cover" eller vad det heter?

Alltså att man hamnar i thirdperson när man tar skydd.

Älskade det i RS1+2.

Hatar den skiten, hoppas inte det blir så. Det skall vara lean och i firsta person.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Det här är "tactical" games, baerat på videon ovan ser det mer ut att handla om snabb action. Lycka till med att spela SWAT 4 eller Raven Shield på det sättet.

https://www.youtube.com/embed/8yY-qgMCTi8

https://www.youtube.com/embed/-Zg4OMScy7g

Ser ut att ha potential men det kommer nog inte komma i närheten av spelen ovan. Jag är inget större fan av att se antalet spelare kvar, det fördärvar spelupplevelsen eftersom man spelar ett spel helt annorlunda när man vet att det finns en spelare kvar kontra man inte vet hur många som finns kvar. I SWAT 4 och Raven Shield så varierade antalet fiender så man visste aldrig hur många som fanns kvar även om man räknade antalet man dödat. Det gjorde att man var tvungen att säkra platser. Hade man vetat hur många som var kvar hade det inte varit samma spel, iaf inte för mig.

Är lite rädd för det med, när jag såg namnet så blev jag lite undrande... även det där du skriver med att man ser spelarna sådär.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av NewViking:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av NewViking:

Bara det inte blir "spray n pray" och att man verkligen måste ha taktiker

Jag hoppas man kan gå in guns blasing, det är ju en taktik i säg. Men inte att det är lösningen till varje uppdrag.

Bara det inte slutar som MW2 gjorde för mig, började med att köra taktisk, insåg att det inte funkade för alla sprang runt med 2 stycken automatpistoler som var mycket bättre en allt annat, GG uninstall (vad har jag blivit för monster som jämför detta med MW2)

Förlåt men om man försöker göra något taktiskt i cod så spelar man bara helt fel spel.

På den tiden tyckte jag att om man kastade en flash genom ett dörrhål var riktigt taktiskt
De jag menar är att man inte spelar spelet som det ska spelas!

Medlem
Skrivet av mangemani:

rainbow six las vegas 2 är ett utav mina favorit spel.
trotts att spelet är lite kort och grafiken är out of date, så levererar spelet ännu, oavsett hur många gånger man klarar av spelet.
detta kom som en mycket glad nyhet för mig.
hoppas bara inte de har gjort om spelet för mycket bara, hoppas på att det är som vegas 2 och inte så mycket animationer och annat som segar ned spelets intensiva eldstrider.

Själv hoppas jag att det blir som Rainbow Six spelen var INNAN vegas kom å fuckade upp allting med fåniga plot twists och scriptade sekvenser...

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Det här är "tactical" games, baerat på videon ovan ser det mer ut att handla om snabb action. Lycka till med att spela SWAT 4 eller Raven Shield på det sättet.

https://www.youtube.com/embed/8yY-qgMCTi8

https://www.youtube.com/embed/-Zg4OMScy7g

Ser ut att ha potential men det kommer nog inte komma i närheten av spelen ovan. Jag är inget större fan av att se antalet spelare kvar, det fördärvar spelupplevelsen eftersom man spelar ett spel helt annorlunda när man vet att det finns en spelare kvar kontra man inte vet hur många som finns kvar. I SWAT 4 och Raven Shield så varierade antalet fiender så man visste aldrig hur många som fanns kvar även om man räknade antalet man dödat. Det gjorde att man var tvungen att säkra platser. Hade man vetat hur många som var kvar hade det inte varit samma spel, iaf inte för mig.

Jag är med dig. Kommer ihåg på den gamla goda tiden när man spelade Rogue Spear och dom här andra goa liren. Jag tror inte heller att detta kommer bli som dom, men det kan nog fan ändå bli det spelet där sånna som du å jag kan få lite som vi vill i denna värld av cods å battlefields.
Ang det där med spelar antal så är ju detta MP match, och man vet ju hur många spelare det är i motståndarlaget för det ser man ju i lobbyn, å sen äre ju inte så svårt att räkna till fem själv när man dödar så det tror jag inte spelar nån roll. Skulle det finnas en sån counter i singelplayer/terrorist hunt dock, ja då skulle de ju va en annan sak.

Medlem

Problemet är att dagens spel ska passa alla, dvs vara casual och tillräckligt lätt för en femåring att spela. Därför är jag svagt skeptisk tills motsatsen är bevisad.

Medlem
Skrivet av Johan:

Problemet är att dagens spel ska passa alla, dvs vara casual och tillräckligt lätt för en femåring att spela. Därför är jag svagt skeptisk tills motsatsen är bevisad.

Det har du rätt i. Jag tycker dock inte att spelet behöver bli über-hardcore för att ändå vara bättre än i stort sett alla andra skjutare på marknaden. Vegas behöver bara en del tweaks för att vara ett enormt mycket bättre spel, tex; bort med all scriptad skit och in med en bra AI och friheten att lösa problemet på egen hand, och även ta väck det jävla cover-systemet som bara var rätt upp å ner fusk. Kan dom sätta dom grejjerna, plus kanske att få till lite mer variation i miljöerna än det va i Vegas så är spelet ändå en bit påväg mot va det var innan allt gick åt fanders.

1
Skriv svar