Battlefield Hardline får stöd för AMD Mantle

Robot
Medlem
Battlefield Hardline får stöd för AMD Mantle

Så jävla roligt att jag som har köpt premium till både BF3 och BF4 får inte tillgång till Hardline betan

Skrivet av totte1015:

Så jävla roligt att jag som har köpt premium till både BF3 och BF4 får inte tillgång till Hardline betan

Håller med. Lite dåligt att de lät vem som helst vara med i stängd beta, borde vara för dem som har köpt premium för antingen bf3 eller bf4 imo. Jag har själv inte kommit in än och jag har premium samt är rank 120, inte så kul...


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Mysko, jag har också Premium och hade möjligheten att joina betan, kom upp direkt när jag loggade in Battlelog.

Skrivet av ThePunisher_313:
Skrivet av totte1015:

Så jävla roligt att jag som har köpt premium till både BF3 och BF4 får inte tillgång till Hardline betan

Håller med. Lite dåligt att de lät vem som helst vara med i stängd beta, borde vara för dem som har köpt premium för antingen bf3 eller bf4 imo. Jag har själv inte kommit in än och jag har premium samt är rank 120, inte så kul...

Håller med. Jag testade samma sekund som de la ut det på nätet, och då kraschade sidan, sedan står det bara att man kanske får testa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

eXp
Medlem

Bara för att du är wallet warrior så ska du få förtur ?

Medlem
Skrivet av eXp:

Bara för att du är wallet warrior så ska du få förtur ?

...Ja?

Medlem
Skrivet av eXp:

Bara för att du är wallet warrior så ska du få förtur ?

Ett jävla stort JA på den frågan.

Iallafall när det gäller spelvärlden.

Medlem

Föga överraskande med Mantle. BF4 hade ju det, och...well...

Medlem
Skrivet av eXp:

Bara för att du är wallet warrior så ska du få förtur ?

I detta fall tycker jag det, om man lagt 1000kr på ett spel i serien (eller 2000 om körde med bf3 och bf4 på release) så är man ju helt klart en kund man vill ska tycka och säga vad som är bra och dåligt i betan. Min åsikt bara

eXp
Medlem

Det tar bara lite tid att få ut till alla!

Märkte ingen skillnad när jag slog på Mantle
Det är bra flyt på den lilla banan jag spelade på häromdagen

Reward systemet är bättre än på BF3/BF4.
Eftersom man kan spendera xp/pengar på det man vill ha.

Medlem

Kunde inte bry mig mindre.

Frågan är mer om spelet får stöd för färg.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av koleny:
Skrivet av eXp:

Bara för att du är wallet warrior så ska du få förtur ?

I detta fall tycker jag det, om man lagt 1000kr på ett spel i serien (eller 2000 om körde med bf3 och bf4 på release) så är man ju helt klart en kund man vill ska tycka och säga vad som är bra och dåligt i betan. Min åsikt bara

Utvecklarna kanske inte vill att detta ska vara som traditionella BF, då är det smart att stänga ute core-spelarna.

Att Hardline fick namnet Battlefield i slutändan var väll endast för att kunna utnyttja namnet för att sälja fler kopior? Rätta mig om jag har fel här.

Medlem
Skrivet av Tobs:

Att Hardline fick namnet Battlefield i slutändan var väll endast för att kunna utnyttja namnet för att sälja fler kopior? Rätta mig om jag har fel här.

Det kan ju även ha fått namnet eftersom att det är ett Battlefield-spel. Det är BF4 med andra skinns. Istället för att det är en DLC till BF4 så släpper de Hardline som ett eget spel.

Edit: Det där om att det är en annan studio som utvecklar spelet kommer nog inte göra så att det blir annorlunda än de övriga Battlefield-spelen. Det är samma motor och samma tänk. Som att säga till nån att välj vilken färg du vill, men du kan bara välja blå.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Så jävla roligt att jag som har köpt premium till både BF3 och BF4 får inte tillgång till Hardline betan

Ni som är drabbad kan trösta er med att spelet är sämst. Spelade i 2 timmar och gick sen tillbaka till BF4, BF4 kändes en hel del både snyggare och tajtare.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ser ju ut som rena skräpet. Reskinnat BF4? Nej tack

Medlem

Jaha... Inget mail får man, men tydligen har jag haft tillgång till betan i två dagar nu... LOL.

1
Skriv svar