Besök den största staden i The Witcher 3

Robot
Besök den största staden i The Witcher 3

Se spelade fem minuter från jättestaden Novigrad.

#the-witcher-3-the-wild-hunt, #cd-project


Medlem
Besök den största staden i The Witcher 3

Varför kan man inte få lika stämningsfull/levande värld i mmos för?


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Inaktiv
Skrivet av dTexN:

Varför kan man inte få lika stämningsfull/levande värld i mmos för?

Soon my friend

Medlem

Wow... Det ser helt fantastiskt ut, Novigrad ser så stor ut.

Inaktiv

Han har lagt på sig lite, Geralt.

Medlem

Invånarna verkar ha väldigt färgglada kläder på sig... Måste vara en väldigt rik stad om alla har råd med det

Medlem
Skrivet av cinort:

Han har lagt på sig lite, Geralt.

Han får inte ligga lika mycket längre, och då sätter sig alla stop med öl på midjan. tragiskt.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av cinort:

Han har lagt på sig lite, Geralt.

Sambovikt.

Medlem

Peppen är obeskrivlig.

Medlem

Damn, men det där ser bra ut!

Inaktiv

Redan förköpt på gog *hyped*

Medlem

Nu ska jag sluta kolla Witcher-filmer som släpps för att inte spoila upplevelsen. De verkar ju följa Time of Contempt-storyn (ungefär iaf), men fan vad Dijkstra inte såg ut som jag hade förväntat mig.

Medlem

Varför är det screen tearing när man ser gameplay? Bilduppdateringen/renderingen är väl bättre i slutprodukten?

Inaktiv
Skrivet av Stuntman:

Varför är det screen tearing när man ser gameplay? Bilduppdateringen/renderingen är väl bättre i slutprodukten?

Drygt 8 månader kvar till release, om lite screen tearing är deras största bekymmer är det grymt hög kvalitet på demot

k3m
Medlem

Det kommer inte att förvåna mig om Witcher 3 blir årets spel. Då CPR verkligen kan det här med spel, plus Witcher som är bland de bästa fiktiva universum som finns

Medlem

Staden har alltså _flera_ TUSEN invånare? Säger inte att dom ljuger, men det låter för bra för att vara sant Gissar iofs att flertalet inte har s.k schedules i så fall.

Bethesda får verkligen ta och skärpa sig med nästa TES Dom kommer inte längre vara herre på täppan när TW3 släpps.

To.m för min numera härdade spelarsjäl så är det svårt att inte bli aningen exalterad inför detta.


signatur
Medlem

Är det sant att Geralts hår och skägg växer ju längre man spelar och att man kommer behöva trimma det om man vill?


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av dTexN:

Varför kan man inte få lika stämningsfull/levande värld i mmos för?

Handlar om valet mellan kvalité vs kvantitet, samt design begränsningar massiva multiplayer spel automatiskt får.

Ska man ha dussintals eller hundratals spelare på ett och samma ställe kan man inte ha lika mycket spellogik, fysik, ai osv som i ett vanligt multiplayer eller singelplayer spel, då allt ska hela tiden hinna synkroniseras mellan alla spelare.

Med det sagt är det ju fortfarande ganska otroligt hur långt en utvecklare som knappt fanns på kartan för 7år sedan har kommit. Från typ ingenting, till dem som nu sätter en ny standard för hela marknaden.

Medlem
Medlem

Jag längtar redan väldigt mycket. Har gjort det ett tag nu

Medlem

ser väldigt bra ut.
nästan så bra så att jag kan lita på bilderna/trailers att det kommer bli bra, men man vet ju aldrig, de brukar ju ljuga dessa trailers/bilder då de enbart fokuserar sig på de bra bitarna i spelen.

1
Skriv svar