Bioware visar små bitar ur Mass Effect 4

Medlem

mer konsol anpaasad skit nej tack bioware is dead...

Medlem

3:an blev tyvärr en stor besvikelse, till skillnad från de flesta andra så menar jag bara inte slutet, utan hela spelet som helhet. Kändes som att man fick kämpa sig igenom allt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Pudin:

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Har du provat de högupplösta texturerna till det första spelet, är de värda besväret?

Well, det ser onekligen bättre ut med dem, men jag fick lite krasher då och då. Jag sitter med ett GTx 760 med 4 Gb VRAM så jag tror inte att det har med hårdvaran att göra utan att det helt enkelt buggar lite.

Men prova på. Det tog en evighet och lite till att installa modden


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Pudin:

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Har du provat de högupplösta texturerna till det första spelet, är de värda besväret?

Well, det ser onekligen bättre ut med dem, men jag fick lite krasher då och då. Jag sitter med ett GTx 760 med 4 Gb VRAM så jag tror inte att det har med hårdvaran att göra utan att det helt enkelt buggar lite.

Men prova på. Det tog en evighet och lite till att installa modden

Ja fast modden är ju inte klar ännu han släpper ju nya uppdateringar ganska regelbundet där han lägger till nya texturer och buggfixar. För jag antar du menar Texturemodden till Mass Effect 1?

Medlem
Skrivet av Ish:

Mest överskattade spelserie någonsin. Spelat alla tre och jag har ändå ingen aning om va fan det handlar om.

så du spelade tre hela spel och fattade noll?
Imponerande. nej vänta.... det andra....

Ish
Medlem
Skrivet av cordylus:
Skrivet av Ish:

Mest överskattade spelserie någonsin. Spelat alla tre och jag har ändå ingen aning om va fan det handlar om.

så du spelade tre hela spel och fattade noll?
Imponerande. nej vänta.... det andra....

Det "fångade" mig inte.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av cordylus:
Skrivet av Ish:

Mest överskattade spelserie någonsin. Spelat alla tre och jag har ändå ingen aning om va fan det handlar om.

så du spelade tre hela spel och fattade noll?
Imponerande. nej vänta.... det andra....

Det "fångade" mig inte.

Och ändå fortsatte du? Imponerande.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Pudin:

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Har du provat de högupplösta texturerna till det första spelet, är de värda besväret?

Well, det ser onekligen bättre ut med dem, men jag fick lite krasher då och då. Jag sitter med ett GTx 760 med 4 Gb VRAM så jag tror inte att det har med hårdvaran att göra utan att det helt enkelt buggar lite.

Men prova på. Det tog en evighet och lite till att installa modden

Ja fast modden är ju inte klar ännu han släpper ju nya uppdateringar ganska regelbundet där han lägger till nya texturer och buggfixar. För jag antar du menar Texturemodden till Mass Effect 1?

Japp, det var det jag menade. Men sanningen att säga, jag tyckte inte resultatet uppvägde vad man behövde genomlida. Visst, det ser lite bättre ut, men det både blev instabilt, ingen avinstallering möjlig och installationen var lång som ett ösregn.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Ish
Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Ish:
Skrivet av cordylus:
Skrivet av Ish:

Mest överskattade spelserie någonsin. Spelat alla tre och jag har ändå ingen aning om va fan det handlar om.

så du spelade tre hela spel och fattade noll?
Imponerande. nej vänta.... det andra....

Det "fångade" mig inte.

Och ändå fortsatte du? Imponerande.

Ja, alla sa ju att det var det bästa sen skivat bröd, så jag gav det några chanser.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Pudin:

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Har du provat de högupplösta texturerna till det första spelet, är de värda besväret?

Well, det ser onekligen bättre ut med dem, men jag fick lite krasher då och då. Jag sitter med ett GTx 760 med 4 Gb VRAM så jag tror inte att det har med hårdvaran att göra utan att det helt enkelt buggar lite.

Men prova på. Det tog en evighet och lite till att installa modden

Ja fast modden är ju inte klar ännu han släpper ju nya uppdateringar ganska regelbundet där han lägger till nya texturer och buggfixar. För jag antar du menar Texturemodden till Mass Effect 1?

Japp, det var det jag menade. Men sanningen att säga, jag tyckte inte resultatet uppvägde vad man behövde genomlida. Visst, det ser lite bättre ut, men det både blev instabilt, ingen avinstallering möjlig och installationen var lång som ett ösregn.

Ja jag har inte testat modden sen han la till en installer utan jag installerade alla texturer manuellt med ME3Explorer och då funkade det fint för mig men man behöver ju ganska mycket ram för att kunna köra det...

Medlem

Jag ser verkligen fram emot fortsättningen på Mass Effect, bara dom inte fuckar upp slutet. Taggar dig till tusen för att den sista sekunden roundkicka dig mitt i nyllet och förstöra hela veckan för dig.


signatur

Wake me up for entertainment

12
Skriv svar