Se gameplay från Bethesdas Battlecry

Robot
Se gameplay från Bethesdas Battlecry

Sorry, nu gnäller jag, men varför jobbar de inte med "Fallout 4" istället. Vem behöver det här spelet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av walter_iego:

Sorry, nu gnäller jag, men varför jobbar de inte med "Fallout 4" istället. Vem behöver det här spelet?

Varför skulle Battlecry Studios jobba med Fallout 4, ett varumärke de har absolut 0 med att göra?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Sorry, nu gnäller jag, men varför jobbar de inte med "Fallout 4" istället. Vem behöver det här spelet?

Varför skulle Battlecry Studios jobba på Fallout 4?

Medlem

Blandade säkert ihop ugivare med utvecklare.

Skrivet av hestah:

Blandade säkert ihop ugivare med utvecklare.

Vilken planet är det här?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ut som en mod till Team Fortress 2

Medlem

Me not want.


signatur

Niet.

Medlem

Eh... alright... inte vad jag trodde.... *går ut igen*

Medlem

ser lite B ut. sorry.

Medlem

Jag tycker det ser intressant ut, kan mycket väl bli ett riktigt roligt tävlingsspel, e-sport t.o.m.
Det verkar iaf lite nytänkande och eftersom de är väldigt tidigt i utvecklingen så är det mycket kvar att se.

Håller nog ett öga på detta.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det där fula blodet förstörde tyvärr allt.

Medlem

Såg interessant ut från CG teasern. Men detta såg ju brutalt värdelöst ut.

Medlem

- Oj, så trist och fult!
Jag förstår titeln, man gråter när man spelar?


signatur

autograph

Medlem

Hade varit intressant, om det inte vore för att det ser ut som att där är noll tyngdkänsla bakom vapnen. Seriöst, det såg ut som att han svingade 2h-svärdet med samma vikt och impact som en fucking pinne...

Medlem

Fy fan vilka horribla animationer... Aja gameplay kanske är kul iallafall


signatur

“Someone once told me to never dream. I said NEVER SAY NEVER”
? Justin Bieber

Medlem

det såg inte så värst bra ut grafiskt, men som sagt TIDIGT om man ska tro utvecklarna så kommer det så mycket bättre ut sen hur stor förändring vet ju ingen utav oss

Rolig idee, dock föredrar jag av någon konstig anledning moba spel eller spel overall där allt inte är mäniskor, om man tittar på karaktärer i dota och lol som ett exempel hehe.

Kanske bara jag dock

Kommer nog bli att man prövar det ser lite quake aktigt ut i moba liknande generen.

Medlem

Hade det haft ett stridssystem i stil med Souls-serien hade det kunnat vara roligt.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ser helt oinspirerat och random ut, inte imponerad alls.

Medlem

Bethesda?


signatur

autograph

Medlem

tänkte på team fortfress 2(inga direkta skjut vapen) från början men detta ser ut som guild wars 2 PVP
guild wars 2 pvp för konsoler

Medlem
Skrivet av sinan:

tänkte på team fortfress 2(inga direkta skjut vapen) från början men detta ser ut som guild wars 2 PVP
guild wars 2 pvp för konsoler

Gud vad skönt att det är pc-exklusivt så vi slipper kommentarer om konsolifierat etc. Ändå lyckas någon smyga in en konsolkommentar.

Är det ett vanligt fenomen att fz-läsare hoppar direkt till kommentatorsfältet istället för att läsa nyheten?

Voc
Medlem
MEG
Medlem

Trodde inte jag någonsin skulle skriva detta men börjar bli lite trött på denna typ av spel, tycker att Splatoon ser betydligt roligare ut.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Lågupplöst spel? NP det löser vi med lågupplöst film(komprimerad).
Sen håller hon högerhänt med en vänsterhänt pilbåge... kasst spel. (överser såklart 4strängs/pil-grejen=spelgrej)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Gäsp... Ser riktigt tråkigt ut i min smak.

1
Skriv svar