Titanfall får två nya spellägen

Robot
Titanfall får två nya spellägen

Ett nytt taktiskt läge och en variant på en klassiker är på gång.

#respawn-entertainment, #titanfall


Medlem
Titanfall får två nya spellägen

Först tog man bort, sedan gjorde man inte det, nu lägger man till mer

Man borde jobba mera på laddnintstider och ta bort den där escape-skiten i slutet av matcherna, samt sänka den där minuten man måste vänta i lobby.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers

Ta bort escape - gillar det skarpt. Däremot är ju väntetiden i lobbyn fasansfull. Så lång tid tar det inte att välja burn cards.


signatur
Medlem

Innan deras match making patch var det helt ok väntetider emallan matcher men sen när dem gjorde så att dem swappade ut fiende lagen varje match blev det bara lite för lång väntetid

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av laxan96:

Innan deras match making patch var det helt ok väntetider emallan matcher men sen när dem gjorde så att dem swappade ut fiende lagen varje match blev det bara lite för lång väntetid

Det jag verkligen saknar är möjlighet att som i Call of Duty kunna se hur många som lirar varje spelläge.


signatur
Medlem

Minns team deathmatch express i MW2; bara å mangla på med ACR:en kvällen lång utan något fjams med långa väntetider (typ 10s)

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av laxan96:

Innan deras match making patch var det helt ok väntetider emallan matcher men sen när dem gjorde så att dem swappade ut fiende lagen varje match blev det bara lite för lång väntetid

Det jag verkligen saknar är möjlighet att som i Call of Duty kunna se hur många som lirar varje spelläge.

Det kan vara vanskligt att visa sådan information om man vill bygga ett nytt varumärke.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av laxan96:

Innan deras match making patch var det helt ok väntetider emallan matcher men sen när dem gjorde så att dem swappade ut fiende lagen varje match blev det bara lite för lång väntetid

Det jag verkligen saknar är möjlighet att som i Call of Duty kunna se hur många som lirar varje spelläge.

Det kan vara vanskligt att visa sådan information om man vill bygga ett nytt varumärke.

True.


signatur
Medlem

Kul att dom inte gett upp på spelet. Riktigt bra spel för att vara så modärnt

Medlem

inge search and destory mode /wrist

Medlem

- Finns det något tips för den där "escape-skiten i slutet"?
Alltså vilket håll man ska springa för att hinna med.
Jag har aldrig hittat och hunnit fram till skeppet.


signatur

autograph

Medlem

Kör folk detta fortfarande?

Medlem

- Jag börjar tröttna, men det är kul!
Det ska väl komma två DLC till.


signatur

autograph

Medlem

"Escape-skiten" är ju halva grejen med Titanfall. Blev positivt överraskad när det hände första gången jag lirade betan och det passar in i spelet. Du kommer till planeten i ett skepp och måste lämna med ett skepp om du förlorar. Att börja matchen med att hoppa ur en transport och sen få en fet "YOU LOSE" så fort matchen är över är ett antiklimax om något. Dessutom är timern i lobbyn bra, du hinner springa och fylla på dricka/gå på toa eller gör vad blaziken du vill utan problem.

Skrivet av autograph:

- Finns det något tips för den där "escape-skiten i slutet"?
Alltså vilket håll man ska springa för att hinna med.
Jag har aldrig hittat och hunnit fram till skeppet.

Det kommer fram en ikon som visar vart du ska springa och hur långt det är dit. Har du missat den?

Medlem

- Tack för tipset.
Men skeppet åker alltid innan jag hinner fram. Jag hittar det aldrig.


signatur

autograph

1
Skriv svar