Den bästa E3-nyheten är...

Medlem
Den bästa E3-nyheten är...

Half Life 3 var den bästa.

FM-guru
F.d. Sisyr

Aldrig förstått de nyare spelen i zeldaseriens popularitet, eller nintendos dito i allmänhet för den delen, men to each his own!

The Witcher 3, No Man's Sky, Dead Island och Grim Fandango var de bästa nyheterna för min del.

Medlem

The division såklart. Det enda värt att nämna

Medlem

Varför kan man inte rösta på Uncharted 4 bland E3 nyheter illa också att det inte ens finns med i läsarlistan

Medlem

Tomb Raider 2 blir nog riktigt nice!

Medlem

Läsarnas lista är bättre imo! FZ lär er nått där!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Icerock:

Läsarnas lista är bättre imo! FZ lär er nått där!

Eller så kompletterar vi varandra?


signatur
Medlem

Måste jag välja ett så blir det Witcher 2.

Medlem

FZ listan är ju skrattretande. Hardline? LOL!
Ytterligare ett Assassins snark?

Läsarnas val är långt mycket bättre

Medlem

Skönt att uncharted 4 är med som val...

Medlem

Mass Effect 4, Dragon Age, Witcher 3, Grim Fandango Grand Theft Auto V, Bloodborne...

Har faktiskt ingen aning. :\ Jag tror inte jag har en favorit men jag gillade det mesta lika mycket.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Icerock:

Läsarnas lista är bättre imo! FZ lär er nått där!

Eller så kompletterar vi varandra?

Carl varför finns inte Uncharted 4 med i listan för att kunna rösta ?

Redaktör
Skrivet av Cane:

FZ listan är ju skrattretande. Hardline? LOL!

Läste du varför Hardline är med på listan? Det handlar inte om spelet.


signatur
Redaktör

Vi missade att få med Uncharted 4 på listan. Tillagt nu - rösta igen, gott folk!


signatur
Medlem

Gissar på att Zelda eller Witcher 3 kommer få första placeringen respektive andra placeringen. Hade valet varit mellan AAA spelen så hade jag nog lagt min röst på Zelda med då det spelet ser ut att kunna bli ett av de bästa Zelda spelen som gjorts.

Jag lade min röst på Elite : Dangerous då det spelet imponerat mer än något annat har under E3 och då räknar jag även med Star Citizen.

Medlem

Varför får man inte välja Mortal Kombat X?

Medlem

Alla är ju inte direkt nyheter så frågan borde snarare vara "bästa spel på E3". Dessutom fick man ju väldigt lite information om vissa spel, tex nästa Mass Effect, som är det spel jag ser fram emot mest, men som knappast kan utnämnas bäst på E3 eftersom man bara fick se lite glimtar av det.

Nog med ordmärkande antar jag..

Bäst på E3 - GTA V till PS4/PC

Medlem

Är det noterbart att uppföljare dominerar när det var väldigt få nya IP:s som utannonserades? o___o


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Redaktör
Skrivet av Proximately:

Är det noterbart att uppföljare dominerar när det var väldigt få nya IP:s som utannonserades? o___o

Det är ju det som noteras, och de går hand i hand.


signatur
Medlem

grim fandango var bästa nyheten.

Jag förstår inte frågan riktigt tror jag, hur kan spel som Witcher 3 och Dragon Age 3 vara "den bästa E3-nyheten 2014". Har man inte hört något om dessa sedan innan har man ju bott under en sten (sen ser ja fram emot W3 mer än något annat).

No Man's Sky är väll nästan en nyhet iaf (läst om de typ 1 gång innan bara), så får bli rösten på de, ett spel ja verkligen inte förstår hur de är möjligt, men intressant är de.

Medlem

Ni har BF:Hardline på er tio i topp lista men inte DA:I? Bra där

Medlem

Det är ganska många som röstar på det spel de ser fram mot mest snarare än vad som var bästa E3-nyhet.

Vi har sett regelbundna nyheter/bilder/filmer om Witcher 3 i ett år och det var väl inte direkt något nytt och överraskande vi fick veta om det under E3?

Medlem
Skrivet av Soothsayer:

Jag förstår inte frågan riktigt tror jag, hur kan spel som Witcher 3 och Dragon Age 3 vara "den bästa E3-nyheten 2014". Har man inte hört något om dessa sedan innan har man ju bott under en sten (sen ser ja fram emot W3 mer än något annat).

No Man&#039;s Sky är väll nästan en nyhet iaf (läst om de typ 1 gång innan bara), så får bli rösten på de, ett spel ja verkligen inte förstår hur de är möjligt, men intressant är de.

Klart folk visste om dessa spel, antagligen det nya som visades som imponerade?

Skrivet av jocksson:
Skrivet av Soothsayer:

Jag förstår inte frågan riktigt tror jag, hur kan spel som Witcher 3 och Dragon Age 3 vara "den bästa E3-nyheten 2014". Har man inte hört något om dessa sedan innan har man ju bott under en sten (sen ser ja fram emot W3 mer än något annat).

No Man&amp;#039;s Sky är väll nästan en nyhet iaf (läst om de typ 1 gång innan bara), så får bli rösten på de, ett spel ja verkligen inte förstår hur de är möjligt, men intressant är de.

Klart folk visste om dessa spel, antagligen det nya som visades som imponerade?

ah okej, så nyheterna i spelen som visades. Då konkurrera Witcher 3 och No Man's Sky hårt om topp-platsen.

Medlem

Nä, så svarade jag inte alls.

Medlem

Litltle big planet 3?

Medlem

E3 eller ej, Farming Simulator 15 var lätt den bästa nyheten!

Medlem
Skrivet av Proximately:

Är det noterbart att uppföljare dominerar när det var väldigt få nya IP:s som utannonserades? o___o

IP? Vad står det för?

123
Skriv svar