Den bästa E3-nyheten är...

Medlem

Bloodborne var den absoluta #1 för mig iaf. Uncharted 4 och Far Cry 4 var även dom väldigt intressanta!

Medlem
Skrivet av Duck:
Skrivet av Proximately:

Är det noterbart att uppföljare dominerar när det var väldigt få nya IP:s som utannonserades? o___o

IP? Vad står det för?

Intellectual property

Det han menar med nya ip:s är mer eller mindre nya varumärken.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Duck:
Skrivet av Proximately:

Är det noterbart att uppföljare dominerar när det var väldigt få nya IP:s som utannonserades? o___o

IP? Vad står det för?

Intellectual property

Det han menar med nya ip:s är mer eller mindre nya varumärken.

Tack för det snabba svaret.

Medlem

Trodde de skulle nämna Gears of war 4 då FZ hade med det på Microsofts "komma skall lista". Men men...

Medlem

Inget Red Dead Redemption 2 och det var den E3 nyheten jag verkligen ville ha! :'(


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Adex:

Varför får man inte välja Mortal Kombat X?

Ja, vart tusan är MK X?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Blev riktigt sugen på nya rainbow six. hoppas bara att vapnen inte beter sig som airsoft- gevär i slutgiltiga releasen

Medlem

Dragon Age 3 givetvis


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

No Man's Sky såg helt fantastiskt ut!

Medlem

Vet någon varför de la ner Rainbow Six: Patriots?

Ti.
Medlem

"Bästa nyheten"? Kunde det inte ha hetat något i stil med "bästa demomaterialet"?

The Division exempelvis är ju inte en nyhet längre, långt ifrån, däremot hade MG förberett mycket snyggt material.

Far Cry 4 och ME (+ nya spelet) ser jag mest fram emot.

Medlem
Skrivet av Fjedjick:

Vet någon varför de la ner Rainbow Six: Patriots?

Nån mycket vis människa klev in på deras kontor, gav chefen där en stor fet smäll å sa gör om gör rätt. Så hoppas jag att det va iaf...

Medlem

Tycker det är högst märkligt att ett spel som redan finns (dock annan plattform) ligger etta på FZ-listan. Jäääääättekonstigt i min mening.

Medlem
Skrivet av Duck:
Skrivet av Proximately:

Är det noterbart att uppföljare dominerar när det var väldigt få nya IP:s som utannonserades? o___o

IP? Vad står det för?

IP = intellectual property...
lite slarvigt används "nytt IP" istället för "nya spelserier" i motsats till "uppföljare".

Medlem

Nu är jag lite pretto (kan inte hjälpas): Kan inte alla bara komma överens om att titeln lyder "Dragon Age: Inquisition" och inte DA3?

Skrivet av Niihdaz:

Nu är jag lite pretto (kan inte hjälpas): Kan inte alla bara komma överens om att titeln lyder "Dragon Age: Inquisition" och inte DA3?

Äsch trams, mycket mindre bokstäver, och man riskerar ju knappast syftningsfel.

Rätt behöver bara vara rätt om det finns en anledning.

Medlem

Är glad för alla PS4 och PC nyheter.. alla är lika värda att platsa som "bästa nyheten" i mina ögon.

Medlem
Medlem
Skrivet av Rakoon:

Tomb Raider 2 blir nog riktigt nice!

Jag minns det väl

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Cane:

FZ listan är ju skrattretande. Hardline? LOL!

Läste du varför Hardline är med på listan? Det handlar inte om spelet.

Haha, jag tror jag förstår vad du menar men det låter fortfarande rätt dumt x).

Medlem

MGS 5 Ruskigt bra trailer!

Inaktiv

The Witcher 3! #PCMasterRace

Medlem

Star Fox var bästa nyheten för mig utan tvekan! Även om vi fick veta så gott som ingenting om spelet, så var ett konfirmerat nytt Star Fox-spel det enda jag verkligen ville ha från E3, så det blev full pott för mig.

Men fanns en hel del intressanta spel ändå i år, även om tråkigt många redan var annonserade från förra året redan. Men bland de nya spelen så såg Inside, No Mans Sky, Tomb Raider och Zelda intressanta och snygga ut. Och Splatoon ser riktigt roligt ut!

Sammantaget så var Nintendo vinnaren för mig, med den mest underhållande presentationen, och jag har (till slut) blivit helt övertygad om att jag borde införskaffa en WiiU.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Icerock:

Läsarnas lista är bättre imo! FZ lär er nått där!

Eller så kompletterar vi varandra?

Det låter bra också!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Måste jag välja ett så blir det Witcher 2.

Jepp, fast Witcher 3 är ju ännu hetare

Medlem

Grim Fandango, helt klart. Älskade hur de visade det, med "Sally 10/12 år". Jävla Tim Schafer

k3m
Medlem

Att fz.se sätter Mass effect före Witcher 3 är ett lysande exempel på hur inkompetenta de är. FU fan fz, ni måste vara den sämsta spelsajten i manna tider.

Medlem

Hälften av att är inte ens nyheter utan man vetat om en längre tid. Återigen FZ skärpning. Kanske nytt material dom visar på E3 men knappast en nyhet med tex Witcher 3 och en massa andra spel. Gör om gör rätt.

Redaktör
Skrivet av k3m:

Att fz.se sätter Mass effect före Witcher 3 är ett lysande exempel på hur inkompetenta de är. FU fan fz, ni måste vara den sämsta spelsajten i manna tider.

Det handlar inte om vilket spel vi tror är bäst, utan om de bästa E3-nyheterna. Witcher 3 lär bli svinbra, men eftersom det hörts mycket mer om Witcher 3 än Mass Effect 4 tycker vi att den senare var en bättre nyhet.

I övrigt: varför så otrevlig?


signatur
Medlem

Star Citizen


signatur

Meep!

123
Skriv svar