Rainbow Six: Siege utannonserat!

Medlem

Cringe på voice-actingen. Var samma sak med The Division-trailern. Kan de inte bara ha en utvecklare som kommenterar vad som händer istället?

Sen förutom att matchen givetvis var uppgjord (om nu inte allt bara var helt scriptat), såg allt som involverade gisslan ut att vara fejkat. Om inte, har de verkligen fått gisslan att kännas som en intelligent, levande person.

Ser mycket mer simplifierat och casual ut än exempelvis Raven Shield, men i dagens läge kan man väl inte vara kräsen när det kommer till den här genren.

Medlem

Jajävlar.. Hardline släng dig i väggen din nolla. Kommer spela skiten ur det här!

Medlem

Varför känner folk att de måste skriva på engelska egentligen?

Medlem

Värdelös kvalité på filmen som vanligt här...

Inaktiv

Det här såg väldigt intressant ut! Dock sög huvudspelaren apa. Han skjuter ju för fan på väggarna vid sidan om fienden och tömmer oftast ett helt magasin, även om fienden inte är där! Han måste verkligen träna mer -.-

Uhm.. mobila barrikader? ..köper man dom på "hostage-tools.net"?
Varför ens använda barrikader när man kan skjuta igenom väggen?
Hursomhelst så föll detta spel när jag hörde "revive him!", trodde det var realism inte bs,cod,cs-clon.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Multiplayer match. Kändes väldigt orealistiskt att det kommer gå till sådär när man lirar sen med några.

Jag ser bara framför mig att det blir som i CS:GO, "ok, lets go" Sedan så fort man ser någon skjuter man den, allt är över på 2 minuter. " Rainbows, win!" Hoppas inte dock.

Next round.

Medlem
Skrivet av redruM:

Störande att de måste prata sådär. Låter löjligt och påklistrat. Annars verkade det fint. Pickadollerna såg lite små ut.

Håller med. Väldigt löjligt.

Medlem

Jag är kär i detta redan xD

Medlem

Scriptat och renderat. Inget av det ni ser här är äkta gameplay. Pre-alpha i detta fall betyder "vi har inte påbörjat spelet, men här har ni en scriptad sekvens över hur vi vill det ska se ut i slutändan".

Multiplayer-matcher kommer bli som att lira cs_assault 24/7.

Medlem

Lycka till alla kampare säger jag bara. Nu när man kan attackera er från alla håll och kanter.

Medlem

Som gammal R6 räv så kan jag inte annat än bli spyfärdig av denna smörja. Taktisk shooter, ja tjena.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Medlem

Jäääääädrar, tänk er riktigt seriösa matcher med detta, kanon!

eller vafan ingen kanon, orkar inte med bf längre

Medlem

Det här var en trevlig överraskning. Trodde det skulle se ut som skräp som det senaste R6s spelen.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Woman in distress

Really?!

Håller med.

Medlem

Såg faktiskt ut som ett äkta rainbow six även om de var lite modern touch på det. Fan vad snyggt om de kan hålla detta utan att gå uber casual.

Detta är mer vettigt cops vs robbers än vad som sker i hardline där det är fullskaligt krig..

Medlem

Jag går i alla fall igång på detta!

Medlem
Skrivet av Salami:

Såg ok ut förutom.

1. Vars är rekylen på G36C som skjuter 5.56?

5.56 ger ju knappt någon rekyl över huvud taget IRL.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Salami:

Såg ok ut förutom.

1. Vars är rekylen på G36C som skjuter 5.56?

5.56 ger ju knappt någon rekyl över huvud taget IRL.

Om du skjuter som han gör så gör det absolut det. Du får gärna visa annars.

Skrivet av axelmonster:

Som gammal R6 räv så kan jag inte annat än bli spyfärdig av denna smörja. Taktisk shooter, ja tjena.

Tror det beror mycket på hur de spelar. Han sitter och pumpar kulor omkring sig bara för att visa hur omgivningen går sönder. Samt att sprängandet går lite överstyr, bara för att de kan. Att t.ex spränga sig genom en vägg och därefter genom golvet... Nja.

OnT:

Ser sjukt bra ut. Pre-Alpha ser det ju knappat ut att vara iallafall.. Allt detta "Pre-alpha" "early alpha" osv börjar bli tröttsamt. Beta går jag med på.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Salami:

Såg ok ut förutom.

1. Vars är rekylen på G36C som skjuter 5.56?

Rekylen med 5.56 NATO är faktiskt inte stor. Om du skjutit med AK5 vs AK4 så är det en stor skillnad.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Salami:

Såg ok ut förutom.

1. Vars är rekylen på G36C som skjuter 5.56?

Rekylen med 5.56 NATO är faktiskt inte stor. Om du skjutit med AK5 vs AK4 så är det en stor skillnad.

Beror också på att AK5 är tungt som ett as jämfört med sin kaliber. Nu är iofs AK4 det också, men självklart är det en stor skillnad från 5.56 til 7.62. Däremot i videon skjuter han automateld, och då bör rekylen märkas mer än vad den gör. Speciellt med de tekniker skytten använder. Med det säger jag såklart inte att rekylen nödvändigtvis är hög, bara att animationen ser skum ut.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

12
Skriv svar