Se 40 minuter Destiny-gameplay

Medlem
Skrivet av myskah:
Skrivet av Snemil:
Skrivet av Chippen838:

Läste 12pm PDT (8pm BST) så det borde finnas tillgänglig inatt men får man en kod via mail eller finns det bara tillgänglighet när man öppnar upp psn store?

Jag fick ett mail igår vid 21. Och det tog Ca 30 min att ladda hem med wifi och allt fuskade:) inge krångel med servrar eller dålig anslutning.

Du kommer få både ett bekräftelsemail samt en notification på PS-inloggning.

Nycklarna har börjats skicka ut sedan klockan 21 idag, verkar som att EU är först, jag har fortfarande inte fått min men väntar ivrigt! Om det är någon som är sugen på att lira så är det bara att lägga till mig! PSN: Snemil93

Tänkte bara fråga, fick du något bekräftelsemail när du hade skrivit in ditt psnid i sign upen?

Medlem
Skrivet av Chippen838:
Skrivet av myskah:
Skrivet av Snemil:
Skrivet av Chippen838:

Läste 12pm PDT (8pm BST) så det borde finnas tillgänglig inatt men får man en kod via mail eller finns det bara tillgänglighet när man öppnar upp psn store?

Jag fick ett mail igår vid 21. Och det tog Ca 30 min att ladda hem med wifi och allt fuskade:) inge krångel med servrar eller dålig anslutning.

Du kommer få både ett bekräftelsemail samt en notification på PS-inloggning.

Nycklarna har börjats skicka ut sedan klockan 21 idag, verkar som att EU är först, jag har fortfarande inte fått min men väntar ivrigt! Om det är någon som är sugen på att lira så är det bara att lägga till mig! PSN: Snemil93

Tänkte bara fråga, fick du något bekräftelsemail när du hade skrivit in ditt psnid i sign upen?

(Funkade)

Medlem
Skrivet av Chippen838:
Skrivet av Chippen838:
Skrivet av myskah:
Skrivet av Snemil:
Skrivet av Chippen838:

Läste 12pm PDT (8pm BST) så det borde finnas tillgänglig inatt men får man en kod via mail eller finns det bara tillgänglighet när man öppnar upp psn store?

Jag fick ett mail igår vid 21. Och det tog Ca 30 min att ladda hem med wifi och allt fuskade:) inge krångel med servrar eller dålig anslutning.

Du kommer få både ett bekräftelsemail samt en notification på PS-inloggning.

Nycklarna har börjats skicka ut sedan klockan 21 idag, verkar som att EU är först, jag har fortfarande inte fått min men väntar ivrigt! Om det är någon som är sugen på att lira så är det bara att lägga till mig! PSN: Snemil93

Tänkte bara fråga, fick du något bekräftelsemail när du hade skrivit in ditt psnid i sign upen?

(Funkade)

(Fungerade) nu så

Medlem

Kan någon snälla säga om man måste regga sig öht eller om man får inv direkt i ps4?

SoL
Medlem

Registreringen stängde 11/6 :/

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Adex:

AI:n ser då lika korkad ut som i alla andra Bungie-spel.

Wat? Jag har alltid uppfattat Ai:n i Halo-spelen som ganska smart (bortsett från i Halo 4)

Några exempel på andra FPS-spel som har bättre AI?

Tja, att spela genom Halo Reach kändes mest som att spela multiplayer-matcher mot bottar. Den stora slutbataljen slutade för mig med att alla fiender stönade och sprang runt i en ring, medan jag plockade ner dem på avstånd. Hela spelet präglades av fiender som fastnade någonstans.

Medlem
Skrivet av myskah:
Skrivet av Snemil:
Skrivet av Chippen838:

Läste 12pm PDT (8pm BST) så det borde finnas tillgänglig inatt men får man en kod via mail eller finns det bara tillgänglighet när man öppnar upp psn store?

Du kommer få både ett bekräftelsemail samt en notification på PS-inloggning.

Nycklarna har börjats skicka ut sedan klockan 21 idag, verkar som att EU är först, jag har fortfarande inte fått min men väntar ivrigt! Om det är någon som är sugen på att lira så är det bara att lägga till mig! PSN: Snemil93

Tänkte bara fråga, fick du något bekräftelsemail när du hade skrivit in ditt psnid i sign upen?

Nej, det skall man ej heller få. Verkar dock som att det har blivit något typ av missförstånd i det avseende att inte alla egentligen skulle få Alpha-nycklar vilket är anledningen till att vissa fortfarande inte fått sina.

Medlem

Har lirat en stund, mycket polerat och snyggt
få mass effect+halo vibbar av det, kommer blir bra detta.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Gillar Alphan som fan

Medlem

Har någon en nyckel så köper jag den hemskt gärna. Kan ses i stockholm med pengar eller föra över.

12
Skriv svar