De 10 bästa E3-filmerna

Herr rygg
De 10 bästa E3-filmerna

Jag kan nog se filmen för "The Division" 10 gånger till och fortfarande bli lika berörd.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Witcher 3-trailern hade en jävla fart!

Medlem

Tror att Witcher 3 blir det bästa spelet.
Men gahd, The divisions trailer var bland det finaste jag sett!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

vet inte vilken "fim" som var bäst. men fiLmen* jag gillade mest var nog the division.

* ni kanske vill göra om bannern för artikeln?

Medlem

Uncharted, No mans sky, Rainbow six och Zeldas trailers gjorde mig oerhört sugen på alla dessa, men vinnaren är The Division.

Medlem

Det är så sorgligt att jag blir knäsvag varje gång nån ens nämner The Division. Mina förväntningar är så höga att oavsett hur bra det blir så kommer jag bli besviken. :S

Medlem

Måste Säga The Division men vi får se om liret håller förväntningarna...

Testpilot

Fortfarande tröttsamt att använda FZ playern , ingen 1080p , finns inte ens valet på upplösning & taskig buffering. Söker hellre upp videos på YT och tittar där.

Det spelar ingen roll vilket spel som är bäst eller vilket spel som jag ser fram emot mest, den bästa trailern hade Dead Island 2.

eld
Medlem

Axis studios har gjort både trailers till dead island 1 och 2, inte techland. Dom är även bakom några andra av dessa trailers i listan.

Dead island 2 görs förutom av Yager, inte techland.

Medlem

Givetvis var det Farming Simulator 2015

Medlem

Xenoblade Chronicles X.

Medlem

Så... är det arkardiga gameplayet i The Division bara tänkt som en slags parodi på den seriösa och realistiska ton dem försöker få fram i trailen?

Medlem

The Division var riktigt hjärtskärande och en klar vinnare.

2:a plats = Zelda
3:e plats = The Witcher 3.

Älskade trailern till Valiant hearts.
Men hur kommer det sig att det finns två röstalternativ för The Witcher 3?

Medlem

AC: Unity nära perfektion men The Division var oemotståndligt

Medlem

Sen när blev Spel film?

Varför måste jag bli påtrackad massa filmer när jag vill spela mitt spel som jag trodde var ett spel och inte interaktiv film.

Skribent
Skrivet av Sapiens:

Så... är det arkardiga gameplayet i The Division bara tänkt som en slags parodi på den seriösa och realistiska ton dem försöker få fram i trailen?

Ja, det kan man ju fråga sig. Har svårt att se hur The Division rent spelmässigt kan leva upp till den där trailern, särskilt med tanke på multiplayer-fokuset. Å andra sidan kan det ju finnas en gripande kampanj där någonstans, så jag räknar inte ut möjligheten helt!

För mig står valet mellan just The Division och Dead Island 2. Båda tilltalade mig, uppenbarligen av helt olika anledningar.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Sapiens:

Så... är det arkardiga gameplayet i The Division bara tänkt som en slags parodi på den seriösa och realistiska ton dem försöker få fram i trailen?

Ja, det kan man ju fråga sig. Har svårt att se hur The Division rent spelmässigt kan leva upp till den där trailern, särskilt med tanke på multiplayer-fokuset. Å andra sidan kan det ju finnas en gripande kampanj där någonstans, så jag räknar inte ut möjligheten helt!

För mig står valet mellan just The Division och Dead Island 2. Båda tilltalade mig, uppenbarligen av helt olika anledningar.

Kanske för att jag är en cynisk jävel men chansen för att dem ska lyckas få till en "Spec Ops The Line" från det här, känns lika hoppfull som en snöbolls chans i helvettet. Jag hoppas ju självklart att dem verkligen får ur något mer än generic crap shooter #4262. Men ska man vara ärlig så ser jag inget mer här, än ännu en till som ser ett billigt sätt att dra på folks kännslonerver för att sälja en produkt. Precis som dem gjorde med första Dead Island.

Jag menar om det verkligen finns något liknande i spelet, varför då inte visa upp detta i en ingame trailer istället? Speciellt när man nu ändå har så snyggt spel, näe det luktar ful fisk flera mil här :/. Sen CGI trailers överlag tycker jag har spelat ut sitt, men har av någon anledning fortfarande alldels för stort inflytande i dagens spelindustri.

Sure, det var en sak förr när man hade så pass stora begränsningar på vad man kunde få ut ur hårdvaran, och visst det kan fortfarande vara schyst om man vill beskriva en backstory eller något liknande. Men det bör inte vara säljpunkten för något, speciellt inte när det så ofta visar sig inte ha någon större relevans till det faktiska spelet.

Visst trailers oavsett format kan ju alltid manupuleras och ljuga för en, men om det redan börjar på det sättet kanske folk inte borde vara så snabba att kasta rosor på en skyltdocka.

1
Skriv svar