Conan O'Brien spelar Super Smash Bros.

Robot
Medlem
Conan O'Brien spelar Super Smash Bros.

Nog bland det roligaste jag sett hittills på clueless gamer

Medlem

När han sade "America has lost" så blev jag HELT knäckt.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Tyckte den var rolig.
Jag googlade upp second president dock, John Addams. Han var rätt så nära med Thomas Jefferson som var den tredje...
EDIT: Hörde fel när jag såg videon första gången, han klanta sig rejält med Benjamin Franklin, wtf

Medlem

Conan! You tha man!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Inaktiv

Det här var nog något av det vekaste jag sett från Clueless Gamer. Om folk tyckte Watch Dogs var smörig så är ju det här rena reklamspotten. Mesig humor som är gjord för att stryka Nintendo medhårs, ständiga uttal om hur "fantastiskt" allt är enligt Conan som annars inte spelar etc.
Innan har jag envist trott att en serie som CG kan vara rolig trots sponsring men det här avsnittet har fått mig att ändra åsikt. Conan är en jävla mutkolv.

Medlem

Tycker dock han (även om det är klippt och det finns manus) lägger fram spelet som många känner, speciellt jag, VAFAN HÄNDER! Kan själv inte fatta hur smash är en sådan hit det är, rörigt o tråkigt. Men är ju min åsikt

Medlem

Nintendofans sväljer vafan som helst, tydligen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Conan är skön

Medlem

Conan <3


signatur

Niet.

Medlem

Classic!!!!! Sjukt bra... Jag lär köpa WiiU NUUUU

Medlem

- Jag spelar lika dåligt utan manus...


signatur

autograph

Inaktiv

Klart det måste finnas något slags manus bakom sketcherna, men det är ju hela grejen med Conan's sätt att prata.

Inaktiv

LOL klockrent Skrattade gott. "I said benign so please don´t write in"

Medlem

Härlig video och många sköna klacksparkar till Nintendo.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar