Missa inte sommarrean hos GOG!

Robot
Missa inte sommarrean hos GOG!

Tycker det mest är gammal skåpmat Haha. Skämt åsido. De flesta spel har man redan. Saknar de gamla Star Trek-spelen i deras samling, NOLF m.m.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tropico 3 och Riddick hittills. Får se om det kommer upp mer intressant.

Hur länge håller rean på?

FM-guru
F.d. Sisyr

Blev ett köp av Alpha Centauri och Planescape: Torment. Båda gamla spel jag spelat sönder men tappat bort skivorna till.

Medlem

Min stackars plånbok :/

ELF
Medlem
Skrivet av gamer_:

Tropico 3 och Riddick hittills. Får se om det kommer upp mer intressant.

Hur länge håller rean på?

Listan är kortare nu. Kanske bara är tills idag, men vet ej.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

k3m
Medlem

En riktig trevlig nyhet

STEAM-rea om ett par dagar. Säg hejdå till era pengar, igen!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Synd att det är samma spel på flash rean. Grid har varit uppe minst tre gånger nu :/

Medlem

Idag finns det bara ett fåtal spel som jag har i önskelista på steam. Jag har redan allt annat som jag vill ha och därför blir spelköpen ganska få även på reor nuförtiden.

Steams reor brukade vara chockbilliga förr men nuförtiden så är det bara "bra pris", så man kastar sig inte längre på samma sätt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Paddington:

Idag finns det bara ett fåtal spel som jag har i önskelista på steam. Jag har redan allt annat som jag vill ha och därför blir spelköpen ganska få även på reor nuförtiden.

Steams reor brukade vara chockbilliga förr men nuförtiden så är det bara "bra pris", så man kastar sig inte längre på samma sätt.

Jaså? Jag tycker det är 80-90% på var o varannat spel under såväl Steams som andra tjänsters stora reor...

Medlem

Fast jag köpte ändå Commandos & Desperados Pack för $6,36. Minns att jag tyckte de var spännande och svåra.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar