Möt hjältarna från Dragon Age: Inquisition

Robot
Medlem
Möt hjältarna från Dragon Age: Inquisition

Ser riktigt bra ut! Detta är årets spel för min del.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Ja kanske om det kommer på rea, mitt förtroende för Bioware är förbrukat och lär inte bli återställt igen med tanke på hur storbolagen och riskkapitalet tagit över.

k3m
Medlem

Mjääh. Hoppas det blir bra. Men skeptisk kommer jag att vara ända fram till folkets recensioner av spelet. De betalda kritikerna går ju inte att lita på då de hyllade DA2 som sög hästballe.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Ja kanske om det kommer på rea, mitt förtroende för Bioware är förbrukat och lär inte bli återställt igen med tanke på hur storbolagen och riskkapitalet tagit över.

Jag håller till viss del med.. hade vart sjukt taggad för detta om detta om DA 2 inte hade existerat emellan. Men om det får bra rewievs kanske det blir ett köp ändå.

Medlem

Jag hoppas att jag får rätt när jag ser detta som den riktiga uppföljaren till Dragon Age: Origins, ca 5 år senare.
Inget nr heller (t ex 3) i namnet känns bra.
Tycker vi kan se DA 2 som en högst medioker spin-off. om vi är snälla.

Medlem

Jag tycker att DA2 trots sina brister var ganska bra.
DA3 har potential att överträffa det första spelet, som i min mening led av en ganska kass och tråkig story (Darkspawn).
Jag ser verkligen fram emot det här.

FM-guru
F.d. Sisyr

Får hoppas att detta kan stilla begäret efter The Witcher i höst...

Röstskådisen var f.ö. förjävligt melodramatisk och dryg att lyssna på.

Skrivet av Ahris:

Jag tycker att DA2 trots sina brister var ganska bra.
DA3 har potential att överträffa det första spelet, som i min mening led av en ganska kass och tråkig story (Darkspawn).
Jag ser verkligen fram emot det här.

Det (2) var ett i grund och botten ganska gediget spel, men hade inte mycket att hämta i jämförelse med ettan, tyvärr. Håller med om att storyn i ettan var allt annat än innovativ eller involverande.

Medlem

Sällan det är en mage som är ond och med någon dold agenda...


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag önskar att det blir som i Dragonage 1, att du får välja ras/bakgrund på din hero.

Gillade inte att du spelade Hawke i Dragonage 2.

Medlem

PC eller PS4... PC eller PS4... PC eller PS4... PC eller PS4... Aaaaaaagghhhhjh!


signatur

Niet.

Medlem

Dom enda hjältarna är dom som undviker att köpa det här skit spelet.

Medlem

Någon som vet hur man kan knipa en samlarutgåva?

Alla Gamestops europeiska hemsidor har noll info... Jäkligt sugen på denna collectors edition.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Sällan det är en mage som är ond och med någon dold agenda...

Black Mage är tillbaka

Medlem
Skrivet av Salami:

Dom enda hjältarna är dom som undviker att köpa det här skit spelet.

Håll dig till CoD så blir både du och vi andra nöjda!

Medlem

Tror dem lärt sig en hel del efter shitstormen från 2an. doc kommer origns alltid ligga mig varmt om hjärtat.

Medlem
Skrivet av Syahin:
Skrivet av Castor.T:

Sällan det är en mage som är ond och med någon dold agenda...

Black Mage är tillbaka

Bokstavligt så hehe.

Tycker det är så trist med en cool trailer, och sen en vinballe "preorder to get blablabla extra content day1". Får bli en rea på det här antar jag. (lol EA rea efter 20 år kanske)

Medlem

Ohh jag ser så fram emot detta spel..
När det släpps så stängs telen av dörren låses o så lämnar jag inte lägenheten på 2 veckor...för det ska spelas

Medlem

¨Ååååh hela jävla sommarn att dö av förväntan. Ja jag skiter fullständigt i er ständiga kritiker. Bioware har fångat mitt hjärta igen!!!!

Medlem

Blir årets spel, nu när the witcher 3 flyttats till nästa år.
Hoppas man klarat detta innan februari

1
Skriv svar