Steamboy – hela Steam-biblioteket i fickan

Medlem
Skrivet av gamer_:

Det värsta är att den heter SteamBOY. Vi får hoppas att Fi kan övertala EU-parlamentet att den måste byta namn till något mer könsneutralt.

Steamhen.

Medlem

Inga analoga spakar och säkert bara streaming.
Nejtack har mitt PSV och 3DS.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av gamer_:

Det värsta är att den heter SteamBOY. Vi får hoppas att Fi kan övertala EU-parlamentet att den måste byta namn till något mer könsneutralt.

Lugn nu lilla trollet, inte är det Arnroths krönika än. Några dagar kvar tills dess. Försök att inte vara så omotiverat kränkt under tiden.

Inaktiv
Skrivet av zappmeharder:

Även om det ÄR Fake, så är det den första konsollen som jag blir sugen på att köpa på mycket länge... Preparing for unforseen consequenses...

Konsollen? Det är ju en dator.

Skribent

Nyheten är uppdaterad med lite information om hårdvara!

Tror absolut inte det här är fejk, utan en Steam Machine som alla andra. Fast bärbar, då.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av walter_iego:

Steams sommarrea börjar den 19:e Juni, apropå Steam.

Perfekt! Väldigt lägligt till då jag har mer pengar

Skatteåterbäringen är gjord för spel elle?

Skrivet av matnojje:
Skrivet av edgren:
Skrivet av walter_iego:

Steams sommarrea börjar den 19:e Juni, apropå Steam.

Perfekt! Väldigt lägligt till då jag har mer pengar

Skatteåterbäringen är gjord för spel elle?

... och jordgubbar. Man bör se till att man har råd med båda.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nej tack behöver inte ännu en pryl till att spela på har PC,mobil, platta och konsol. Undrar vilka spel som den klarar av ?
Spelen blir inte bättre för att jag kan spela på fler prylar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Så länge den klarar Euro Truck Simulator 2 så är jag nöjd


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Vaporware är ordet ni alla letat efter.

Medlem

Vaporware är ordet ni alla letat efter.

Medlem

Det kan hända att den använder AMD's Mullins arkitektur. För då har den X86 instruktioner och drar runt 4.5W. Då skulle det kunna funka.

http://www.anandtech.com/show/7974/amd-beema-mullins-architec...

Medlem

6 kärnig i7, 64gb ram och dubbla 780Ti.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

k3m
Medlem

Låter bättre o bättre

Medlem

Nästa veckas Arnroths skitkrönika: Steamboy, patriarkala strukturer i bärbart format. Varför inte Henboy?

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Nyheten är uppdaterad med lite information om hårdvara!

Tror absolut inte det här är fejk, utan en Steam Machine som alla andra. Fast bärbar, då.

Du menar den kommer köra någon variant av Linux med Steam appl? Måste ju faktiskt säga att InHome-streaming funkar över förväntan. Som en Shield, fast lite mindre beroende av hårdvara (Nvidia) då?

Medlem

hmm blir det som en handhållen konsoll som man kan spela de flesta pc-spel på, även fast kanske inte de nyaste funkar, så är jag lite sugen iaf. Finns ju hundratals gamla pc-titlar som vore skönt kunna ha i fickan i en handhållen "konsoll". Fördelen med att spela många äldre spel på så liten skärm blir ju att man inte ser hur hiskeligt fula de är heller.

Så, jag är lite sugen men avvaktar till vet mer. Blir det bara streaming från hemma-pc så är jag inte intresserad. Men är det som en PS Vita eller 3ds fast med pc-spel - Ja tack! för rätt pris

12
Skriv svar