Tävling – Vinn Wildstar!

Medlem

Fan vad fel jag hade, jaja, grattis till vinnarna!


signatur
Medlem

Lite tråkigt att torska på att ni räknar Del 1 av 2 delar som en egen recension?

Medlem

Ni har väl bara haft en recension på wildstar som var uppdelad i två delar? Restrerande artiklar var väl bara förhandstittar och information?

Borde inte svaret då varit 4? En halv recension är ju bara en del av hela recensionen

Ber om ursäkt om jag missat något som ligger längre tillbaka

Medlem

Håller med, första frågan var väldigt underlig...

Medlem

40% håller inte med. När man läste recensionerna, igen, framgick det ganska tydligt. När sen alternativet "Inget" fanns bland svaren föll bitarna på plats.

Håller tummar & tår nu för egen del. Grattis till vinnarna i vilket fall!

Medlem

Har jag missat något?

Har inte sätt vem som vann tävlingen och tävlingen tog slut i söndags

Medlem

Inget fel med första frågan. Tror det saknas erfarenhet i provskriving helt enkelt - man måste lusläsa frågorna ordentligt. " Vilket betyg gav vi Wildstar i vår FÖRSTA recension?" varför skulle de skriva "första" ifall det bara var en recension uppdelad i två delar, och inte två?

Ida
Medlem
Skrivet av snigelnblå:

Inget fel med första frågan. Tror det saknas erfarenhet i provskriving helt enkelt - man måste lusläsa frågorna ordentligt. " Vilket betyg gav vi Wildstar i vår FÖRSTA recension?" varför skulle de skriva "första" ifall det bara var en recension uppdelad i två delar, och inte två?

Är en tolkning dock, eftersom dom skrev att det var en del-recension så kanske folk tog det som att dom hörde ihop med varandra, alltså första recensionen.
Sen nämns det ju även att det skall komma en recension senare som tar upp endgame etc som man kan tolka som den "andra" recensionen isf.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Avedagreat:

Har jag missat något?

Har inte sätt vem som vann tävlingen och tävlingen tog slut i söndags

Vi har inväntat koderna, de borde komma idag!


signatur
12
Skriv svar