Bästa E3-nyheten - enligt er läsare

Robot
Bästa E3-nyheten - enligt er läsare

...och No Man's Sky är inte med. Här har vi det bästa argumentet mot demokrati.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Soothsayer:

...och No Man's Sky är inte med. Här har vi det bästa argumentet mot demokrati.

Haha


signatur
Medlem

Mass Effect 4 fick min röst. Tittade enbart på EA's konferens pga att jag kände på mig att det skulle visas upp. Så fort den klassiska ME-musiken började spelas och Shepard trädde fram ur skuggorna ryste hela jag!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Moderator | Testpilot

No Man's sky såg väldigt intressant ut men jag är ändå skeptisk till att det blir så bra som man tror och hoppas.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nu visste man att de flesta spel var på g, men gladast var jag när jag såg No Man's Sky!

Medlem

Mortal Kombat X hade jag röstat på om jag fick. Nu blev det Rainbow Six Siege istället.

Skrivet av uberpwnage2.0:

No Man's sky såg väldigt intressant ut men jag är ändå skeptisk till att det blir så bra som man tror och hoppas.

Haha jo det är nog en hälsosam inställning, förstår inte hur det rent tekniskt skulle vara möjligt att göra det spelet vi än så länge sett/hört om. Så de blir spännande om inte annat.

Medlem
Skrivet av Soothsayer:
Skrivet av uberpwnage2.0:

No Man's sky såg väldigt intressant ut men jag är ändå skeptisk till att det blir så bra som man tror och hoppas.

Haha jo det är nog en hälsosam inställning, förstår inte hur det rent tekniskt skulle vara möjligt att göra det spelet vi än så länge sett/hört om. Så de blir spännande om inte annat.

Jag tror Spore har liknande koncept, när man i endgame kan resa mellan massvis av planeter i sitt skepp. Vet dock inte om det är oändligt.

Medlem

Vaaaar är Batman om man får fråga??


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Inaktiv

När får vi ser mer av Project CARS?

Fanns det inga rykten på E3 runt Grand Turismo 7?, eller Grand Turismo 6 på PS4?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar