The Witcher 3 – lite gameplay att njuta av

Robot
ELF
Medlem
The Witcher 3 – lite gameplay att njuta av

Nä, nu får det vara nog. Snart har man ju sett hela spelvärlden redan innan man ens börjat spelat det


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Mer av detta!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Gen
Medlem

Känns verkligen värt att köpa CE versionen av detta underbara spel. CDP, ta mina pengar!

Ish
Medlem

Det ser inte så fantastiskt ut måste jag säga.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Inte imponerad tyvärr..

Medlem

Ingen mer som fick kalla kårar när den underliga varelsen helt plötsligt log sådär obehagligt i slutet medan den nickade? Geralt kanske inte borde klättra upp där?

Medlem

Fighting-scenen såg svinball ut. Men är det bara jag som tycker att Geralt har blivit lite sjärtig i dialogen?

Medlem
Skrivet av Ish:

Det ser inte så fantastiskt ut måste jag säga.

Får man fråga vad exakt du hade förväntat dig?

k3m
Medlem

Trevligt att få se lite spelande

Medlem

Men vad bra att hans namn är johnny för det passer ju så bra in..........

Medlem

Detta är en bit ur en längre gameplay-video som jag tror att ni länkade för någon dag sedan.

Just denna bit känns lite meh, men spelet är fortfarande lika intressant för mig.

Medlem

Sjukt obehaglig liten varelse.

Kan väl hålla med om att det inte ser sådär "wow, så sjukt ballt" ut, men å andra sidan är det skönt att se lite "riktigt" gameplay och inte skriptade event som bara ska få spelet att se bättre ut än det egentligen är. Det här känns mer... äkta.

Dock irriterar det mig sjukt mycket att det verkar som att man måste gå in i sin backpack/karaktärsmeny via huvudmenyn. Det är osmidigt, onödigt och rycker verkligen inlevelsen ifrån en. Minns att jag störde mig på det i ettan också. Hoppas det kan fixas, eller att det kommer finnas någon form av kortkommando.

Medlem

Såg finemang ut! Otroligt att miljöerna ser så detaljerade ut med tanke på att man lovat en "open world"-känsla.

Medlem

Vilka platta brynjor/skydd han har

Medlem
Medlem
Skrivet av Ish:

Det ser inte så fantastiskt ut måste jag säga.

Nextgen konsol + avancerad nextgen openworld, vad förväntar du dig?

Alla openworld lir kan inte vara lika livlösa eller ha lika geometriskt och tekniskt simpla miljöer som ex Infamous 2.

Vill man verkligen ha både openworld, hög komplexibilitet, ubergrafik och 60fps eller mer, är det PC och inte "nextgen" konsolerna som gäller.

Medlem

Ser helt otroligt ut, men hoppas grafiken är mer uppampad på pc

Medlem

Kommer bli såååå bra

Medlem

Synd att många spel lider av jobbig inventory/meny. Hade föredragit något i stil med diablos inventory.
Annars ser det bra ut än så länge.

Medlem

Folk som blir besvikna - vad i helvete förväntade ni er?
Jag är mäkta imponerad, om inte förväntansfull i alla fall. Visst, det kanske inte ser lika bra ut som något Crysis med moddar och fyra stycken Titans i SLI men är det något man behöver förvänta sig?

Tycker det ser oerhört bra och öppet ut. Det ska ju fortfarande behålla Witcher-känslan vilket jag tycker det gör utmärkt. Såklart man ser att det är ett spel i grafiken men det är en del av charmen i mitt tycke.

Jag gillar det jag ser, jag ser fram emot att spela det jag sett och jag kommer förmodligen bli betydligt mer nöjd än missnöjd. Jag är inte galen nog att förvänta mig världens vackraste och välutvecklade spel genom tiderna när det dessutom är ett Open-world RPG.

När det kommer till just Open-world förväntar jag mig intressanta miljöer och äventyr där jag tar mina egna beslut.

När det kommer till RPG förväntar jag mig konsekvenser av mina beslut och en väldigt minnesvärd upplevelse.

Grafik är något jag älskar men inte behöver jag en CGI film...

Edit: Och ni PC-älskare(mig själv inkluderad)... snälla, lägg ner att säga att det ser sämre ut på konsoler och klaga på hur mycket sämre de är. Jag har sagt det förr och säger det igen - det är nog. Vi har sett det själva, alla förstår det. Det betyder dock inte att det vi sett i videon nyss ser dåligt ut - det ser skitbra ut MEN inte bättre än på PC. Sämre innebär inte att det är dåligt...

Medlem

Verkar som Geralt har blivit lite mjukare i dialogerna än tidigare Hoppas det bara är när han snackade med lilla Johnny.

Medlem
Skrivet av Ish:

Det ser inte så fantastiskt ut måste jag säga.

Med all hype kanske det blir ett Watch Dogs.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ish:

Det ser inte så fantastiskt ut måste jag säga.

Med all hype kanske det blir ett Watch Dogs.

Skulle inte satsa pengar på det. Lejonparten av deras fanbase köper witcher för story och stämning, och av vad jag sett levererar de på dem punkterna igen. För mig personligen får grafiken vara hur crap eller awesome den vill så länge det levererar samma nivå av känslor som de tidigare spelen.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ish:

Det ser inte så fantastiskt ut måste jag säga.

Med all hype kanske det blir ett Watch Dogs.

Kan satsa båda mina ben på att detta inte kommer bli ett Watch Dogs!
Har du spelat de tidigare spelen? (Syftar mest på 2an)

Medlem
Skrivet av xorpen:

Fighting-scenen såg svinball ut. Men är det bara jag som tycker att Geralt har blivit lite sjärtig i dialogen?

Det är la för att han snackar med en "unge"

Jag tycker spelet ser soft ut, känns som det blivit en hel del jobb på facial animationerna från tvåan åtminstone. Behöver inte se mycket snyggare ut och så länge man får ströva runt och bråka med diverse monster så är jag nöjd!

Open world The Witcher liksom.


signatur
Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ish:

Det ser inte så fantastiskt ut måste jag säga.

Med all hype kanske det blir ett Watch Dogs.

Kan satsa båda mina ben på att detta inte kommer bli ett Watch Dogs!
Har du spelat de tidigare spelen? (Syftar mest på 2an)

Inte klar med tvåan än så inga spoilers.
Men i övrigt så tycker jag inte första spelet var så bra. Det är ett bra spel men gillar biowares rpgn bättre. Det jag gillar mest i Witcher är det vuxna temat och striderna i början men likt assassins creed tröttnar man på det mot slutet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Men vad bra att hans namn är johnny för det passer ju så bra in..........

Kanske finns en story till varför han heter Johnny? Vem vet?


signatur

Tjena, det var jag som byggde Dödstjärnarn, så ere !

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

Vilka platta brynjor/skydd han har

Väldigt skräddarsydd ringväv. Måste vara Armani.

Ish
Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ish:

Det ser inte så fantastiskt ut måste jag säga.

Med all hype kanske det blir ett Watch Dogs.

Kan satsa båda mina ben på att detta inte kommer bli ett Watch Dogs!
Har du spelat de tidigare spelen? (Syftar mest på 2an)

Ettan var bra. Tvåan orkade jag inte med. Men det var länge sen, så jag minns inte varför.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

12
Skriv svar