Torment: Tides of Numenera försenas

Robot
Medlem
Torment: Tides of Numenera försenas

Försneas, var det för rakt eller?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Dom får allt räta ut det...

Medlem

Förväntat om man läst uppdateringarna genom Kickstarter, de har ju lagt all tid på att få klart Wasteland 2.

Medlem

HAHA jag tänkte förs " va fan skriver Zymac?" Sen läste jag vad inlägget hette 3 ggr igen och då förstod jag vad som var fel :). Tack för skrattet :).

Medlem

Fan va sne jag blir......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

k3m
Medlem
Skribent
Skrivet av Zymac:

Försneas, var det för rakt eller?

Kan jag skylla på Calle?

(Klart jag kan.)

Skrivet av slarron:

HAHA jag tänkte förs " va fan skriver Zymac?" Sen läste jag vad inlägget hette 3 ggr igen och då förstod jag vad som var fel :). Tack för skrattet :).

Inte bara jag som lider av sviterna från helgen alltså


signatur

I am the black wizards.

Medlem

bra att de senarelägger det om de behöver. tror inte man kan hasta ut ett planescape-spel.

Medlem

Såg ju riktigt tråkigt ut ettan, får se va detta blir


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hellre försenat än rushat. Speciellt med tanke på standarden de har att leva upp till. Väntar (gärna, fast ändå inte, ni fattar) till 2016 om så krävs.

Medlem

Dom har nog säkert åkt på skrivkramp...

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Dom har nog säkert åkt på skrivkramp...

Det vettifan. Det är svårt att ha så mycket writing (Planescape Torment har väl fortfarande rekordet med hästlängder på mängden text i ett spel?) just eftersom det inte går att lösa problemet genom att ta in fler pers. Ska det gå överhuvudtaget går det enbart ha en handfull av writers som kan arbeta i perfekt synk med varandra. Det i sig själv är en barriär, en som inte går att tvinga sig genom. Du kan ha rätt dock, menar bara på att det inte är nödvändigtvis så.

1
Skriv svar