Dragon Age: Inquisition – läckt gameplay

Robot
Medlem
Dragon Age: Inquisition – läckt gameplay

Min plånbok kommer att gråta då det är steamrea på G och alla dessa andra goa spel som kommer. 2014/2015 lär väl sätta mig i personlig konkurs.


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Jag förstår inte riktigt combat-systemet, är det "ett klick, en attack", a la Witcher 2, eller är det som de föregående spelen?

Medlem

Både Dragon Age samt Witcher 3 ser jävligt läckra ut grafiskt iallafall.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Jag förstår inte riktigt combat-systemet, är det "ett klick, en attack", a la Witcher 2, eller är det som de föregående spelen?

Vad jag förstår kan du välja själv.

Gen
Medlem

Tur för EA att Witcher 3 flyttades framåt annars hade W3 käkat upp detta till frukost

Medlem

Grafiken ser rusktigt bra ut, ... men är orolig över själva spelet, ser ut som ett mediokert ARPG, och det oroar mig mycket.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

inga pörr länkar från AGB-Leaks denna gången fan hur ska ja nu klara kvällen.

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Jag förstår inte riktigt combat-systemet, är det "ett klick, en attack", a la Witcher 2, eller är det som de föregående spelen?

du kan välja om du vill ha combat systemet från 1'an eller om du föredrar 2'ans


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Gen:

Tur för EA att Witcher 3 flyttades framåt annars hade W3 käkat upp detta till frukost

Förutom för dom som har råd att köpa två spel om året...

Medlem

Är jag blind eller existerar det ingen lemlästning i detta spel?

Har inte sett det i någon video ännu. Tråkigt.

Förstår inte varför man gör sådana här spel utan flygande kroppsdelar. Springer man runt med ett fetsvärd så vill man ju gärna att det händer någonting när man slår...

Medlem

Ser läckert ut men gameplayet ser inte så tilltalande ut..

Medlem

Nja.. Jag är fortfarande skeptisk

Inaktiv

Strissystemet ser lite tråkigt ut... Det är typ DA1 system med DA2 super-duper-kaoset.

Jag hoppas att det kommer finslipas eftersom det bara är alpha men BioWare har misslyckats att leverara flera gånger nu. Jag är orolig.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Dra åt satan vad det ser linjärt ut. Stora stenmurar som blockerar din väg åt höger/vänster. Ta en ordentlig titt, i hela filmen så blockeras din väg och du går/rider efter en och samma väg med antingen träd, stenbumlingar eller murar som blockerar dig. Några få ställen mynnas ut i öppenhet med scriptade event (speciellt draken) för att sedan återgå till det linjära. Nädu, detta blir nog inget öppet spel som skyrim, utan mer som en verklig diktatur med " öppna demokratiska val". Customization ser bättre ut men garanterat för avskalat. Det blir ett vackrare dragon age med ok historia och ok stridssystem.

"MUMS!"

Tacka vet jag WItcher 3, RPG for real..

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Gen:

Tur för EA att Witcher 3 flyttades framåt annars hade W3 käkat upp detta till frukost

Förutom för dom som har råd att köpa två spel om året...

Tror han syftade mer på tidsmässigt än kostnadsmässigt

Medlem
Skrivet av lysmasken:

Dra åt satan vad det ser linjärt ut. Stora stenmurar som blockerar din väg åt höger/vänster. Ta en ordentlig titt, i hela filmen så blockeras din väg och du går/rider efter en och samma väg med antingen träd, stenbumlingar eller murar som blockerar dig. Några få ställen mynnas ut i öppenhet med scriptade event (speciellt draken) för att sedan återgå till det linjära. Nädu, detta blir nog inget öppet spel som skyrim, utan mer som en verklig diktatur med " öppna demokratiska val". Customization ser bättre ut men garanterat för avskalat. Det blir ett vackrare dragon age med ok historia och ok stridssystem.

"MUMS!"

Tacka vet jag WItcher 3, RPG for real..

Det finns sedan länge mer gameplay som visar motsatsen ang. 'linjäriteten'. Scriptade events slipper du tyvärr inte i något spel om du vill ha en story.

Medlem

Vänta nu lite här.. EN dvärg som rider på en häst.. BIG FAIL!!!

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Är jag blind eller existerar det ingen lemlästning i detta spel?

Har inte sett det i någon video ännu. Tråkigt.

Förstår inte varför man gör sådana här spel utan flygande kroppsdelar. Springer man runt med ett fetsvärd så vill man ju gärna att det händer någonting när man slår...

Ja inte fan är det laser vapen alla studsar runt med! Håller helt klart med. If it bleeds ,we can kill it!

Medlem

När det här är ute så ska jag börja ta mig i kragen och köpa PS4. Då ska jag köpa DA: Inquisition, Killzone Shadowfall, Outlast och det där coola psn spelet (gratis?) med rymdskeppet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Gen
Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Gen:

Tur för EA att Witcher 3 flyttades framåt annars hade W3 käkat upp detta till frukost

Förutom för dom som har råd att köpa två spel om året...

Tror han syftade mer på tidsmässigt än kostnadsmässigt

Precis

Medlem

Efter DA:2 och ME:3 förhåller jag mig skeptisk till allting som bär Biowares namn. Men hoppas går ju alltid. Ett nytt rollspel hade suttit som en smäck.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hoppas det förekommer lite "banter" mellan karaktärerna, det var ganska underhållande, anar lite av det i filmen men svårt att höra vad de säger.

Medlem
Skrivet av lysmasken:

Dra åt satan vad det ser linjärt ut. Stora stenmurar som blockerar din väg åt höger/vänster. Ta en ordentlig titt, i hela filmen så blockeras din väg och du går/rider efter en och samma väg med antingen träd, stenbumlingar eller murar som blockerar dig. Några få ställen mynnas ut i öppenhet med scriptade event (speciellt draken) för att sedan återgå till det linjära. Nädu, detta blir nog inget öppet spel som skyrim, utan mer som en verklig diktatur med " öppna demokratiska val". Customization ser bättre ut men garanterat för avskalat. Det blir ett vackrare dragon age med ok historia och ok stridssystem.

"MUMS!"

Tacka vet jag WItcher 3, RPG for real..

Ser mer ut som att den som spelar väljer att springa längs vägar och öppna ytor snarare än att som vi andra gör som springer kors och tvärs utan rim och reson för att leta detaljer och hemligheter för att vi inte vill missa något.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Är jag blind eller existerar det ingen lemlästning i detta spel?

Har inte sett det i någon video ännu. Tråkigt.

Förstår inte varför man gör sådana här spel utan flygande kroppsdelar. Springer man runt med ett fetsvärd så vill man ju gärna att det händer någonting när man slår...

Indeed, bara AoC som levererar det vad jag kan komma och tänka på. Severence blade of darkness gjorde väl ett rätt bra jobb också? Alla moderna fantasyspel är verkligen bleka.

k3m
Medlem
Skrivet av Gen:

Tur för EA att Witcher 3 flyttades framåt annars hade W3 käkat upp detta till frukost

Ja, antagligen

Medlem

Tror det kommer stå mellan detta och Destiny för mitt GOTY, är fruktansvärt hype på att komma tillbaks till DA-världen!

Medlem

Ser ju sjukt fint ut i alla fall. Det är så här frostbite borde utnyttjas när det gäller Battlefield också!

1
Skriv svar