Se Valves grymma Team Fortress 2-film

Robot
Se Valves grymma Team Fortress 2-film

Vad skulle du göra om du hade tre dygn kvar att leva? Spionen, scouten och de andra har alla sina speciella... önskningar.

#team-fortress-2


Medlem
Se Valves grymma Team Fortress 2-film

3 skotthål i rutan, H......

Medlem

...alf-life 3 confirmed!

Medlem

Jag gillar det! Mer filmer Valve!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

3 skotthål i rutan, H......

"3 dagar kvar att leva"

i rest my case.

Medlem

Mer! Mer!

Mer filmer Valve!

Jag hoppas på tiotals nya vapen! Speciellt nya miniguns till Heavy. Då kanske jag återvänder till detta spel. Inte spelat på säkert 1 år.

De har ju slutat släppt nya vapen... Fått slut på idéer?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Asså, så jäkla underbar!

"I have done nothing but teleport bread for three days!"


signatur

Videomupp

Medlem

Åh! Riktigt bra som vanligt! Älskade de tidigare TF2 filmerna, denna var riktigt underhållande. Skönt att se en lite annorlunda sida utav alla karaktärer Skulle lugnt vilja ha en TF2 långfilm


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

MEG
Medlem

Haaa lika kul film som vanligt


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Medlem

Tror ärligt talat inte att ni kollar er tips tråd eller er tips inkorg för jag har tipsat er om saker flera gånger och 6-48h senare när ni postar dem så får man fortfarande inte credit för tips
Så antingen kollar ni aldrig dem eller så glömmer ni ge credit where credit is due.

Medlem

Den var riktigt rolig

Medlem

Underhållning så det skriker om det

MEG
Medlem

Har inte så bra koll men kommer det en spelbar kvinnlig karaktär nu???


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Spy: This is a bucket.
Soldier: Dear god...

Härlig film! För lite av de andra klasserna men det får man väl spara till en långfilm antar jag

Medlem
Skrivet av MEG:

Har inte så bra koll men kommer det en spelbar kvinnlig karaktär nu???

Inget som Valve har nämnt iallafall
Miss Pauling har varit med tidigare i Team Fortress serierna.

phi
Medlem
Skrivet av MrPeters:

Tror ärligt talat inte att ni kollar er tips tråd eller er tips inkorg för jag har tipsat er om saker flera gånger och 6-48h senare när ni postar dem så får man fortfarande inte credit för tips
Så antingen kollar ni aldrig dem eller så glömmer ni ge credit where credit is due.

Får du verkligen så lite uppmärksamhet och bekräftelse i livet att du måste påpeka att du inte fått något tipstack?

Medlem

Underbar! Mer sånt här Valve.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av MrPeters:

Tror ärligt talat inte att ni kollar er tips tråd eller er tips inkorg för jag har tipsat er om saker flera gånger och 6-48h senare när ni postar dem så får man fortfarande inte credit för tips
Så antingen kollar ni aldrig dem eller så glömmer ni ge credit where credit is due.

Får du verkligen så lite uppmärksamhet och bekräftelse i livet att du måste påpeka att du inte fått något tipstack?

Det är en principsak då man gärna vill ha bekräftelse av att någonting man gör faktiskt påverkar utkomsten av nyheterna på FZ.
Hade jag fått ett automatiskt svar att de hade mottagit mitt tips och skrivit en artikel på min länk så hade jag godtagit det lika väl då utkomsten hade varit densamma.
Och då de har två stycken sätt att tipsa så förväntar man sig att de ska gå igenom tipsen någorlunda ofta istället för att man tipsar och sen två dygn senare skriver de en artikel på ens tips utan att man får veta om man själv faktiskt har gjort en påverkan eller om de själva letade upp nyheten när de kunde ha fått all information med ett fåtal musklick.

Sen anser jag att istället för att skriva ett uppnosigt svar på andra personers psykiska hälsa så kan du väl ställa dig själv frågan till varför du söker konflikter på internet.

MEG
Medlem
Skrivet av Menige_Erik:
Skrivet av MEG:

Har inte så bra koll men kommer det en spelbar kvinnlig karaktär nu???

Inget som Valve har nämnt iallafall
Miss Pauling har varit med tidigare i Team Fortress serierna.

Ok, man kan hoppas i alla fall att det kommer en


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Valve nya Pixar?


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Tärningarna i bilrutan är båda på tre. Coincidence? Hoppas det kommer fler såna här avsnitt, helt underbart!

1
Skriv svar