Steams stora sommarrea drar igång snart

Robot
Steams stora sommarrea drar igång snart

Mycket tyder på att din spargris möter slaktaren redan denna vecka.


Inaktiv
Steams stora sommarrea drar igång snart

Imorgon är det dags, ladda STEAM-plånboken redan nu så slipper ni krux när det är dags att betala.

Det bästa sättet att inte handla för mycket är att lägga upp en liten budget. Jag brukar handla för max 300:- Det räcker långt och väl.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Imorgon är det dags, ladda STEAM-plånboken redan nu så slipper ni krux när det är dags att betala.

Det bästa sättet att inte handla för mycket är att lägga upp en liten budget. Jag brukar handla för max 300:- Det räcker långt och väl.

Skippat rean två år i rad för att det varit för dyrt i jämförelse med gmg. Tror inte det kommer att komma någon deal som är bättre än vi redan haft på andra sidor.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Favorit i repris

Medlem

Ja nåt måste man väl handla bara för att vara med i gänget. Frågan är vad? Universalis 4 vore något jag skulle vilja spela, men handen på hjärtat: när ska jag ta tiden till att lära mig ett nytt strategispel när man redan drunkar i spel?

Annars är ju det här perfekt inför FZ Summer Challenge


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Tjohoo, ge mig Oblivion.

Medlem

Tips från coachen

Medlem

Neeeeeeeeej! D:
Det får inte va sommarrea nu, fick precis mina pengar.
Hoppas det inte är några spel jag vill ha.

Medlem

Äntligen! Dags att köpa spel som jag aldrig kommer hinna spela!

Medlem

Man köper väll spel som man är osäker på när det är stor rea för att testa om det är bra och är det inte bra så har man inte slantat upp så mycke för en dålig produkt. Spel som man verkligen vill ha köper man ju direkt!

Inaktiv
Medlem

Well, fuuuuug!

Lika roligt varje gång!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Folk får väl lära sig att bara köpa det de behöver. T ex så hoppas jag att Borderlands kommer så jag kan köpa det åt min flickvän, annars brukar jag inte köpa spel på rean då jag oftast ändå inte kommer spela dom så länge.

Fast att folk köper mycket är väl inte så dåligt ändå? Då får ju tillverkarna pengar, även fast man inte spelar spelet.

Medlem

Tror ni Steam kommer köra en "Om det regnar på midsommar så får ni spelen gratis"?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

damn! Jag som köpte 3 spel senadt i morse lol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Då håller vi tummarna för Broforce (hoppas dom inkluderar early acess spel), typ det enda jag är intreserad av för tilfället.

Medlem

Praise the Lord!

Medlem

Kul att man åker till grekland en vecka precis när det är summer sale

Medlem

nu kommer Gaben bli ännu fetare...

Medlem
Skrivet av Welo:

Kul att man åker till grekland en vecka precis när det är summer sale

Vi kan byta om du vill?

Gen
Medlem

Grisen snart slaktad och jag känner redan lukten av stekt bacon.

Medlem

Så många spel. Så lite tid. Man köper ju spel man sällan hinner starta för den soliga dagen då man äntligen slutat jobba bort sitt liv.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av Welo:

Kul att man åker till grekland en vecka precis när det är summer sale

Vi kan byta om du vill?

haha klarar mig :). Köper ändå bara skit man aldrig spelar sen

Inaktiv

Visst att man kanske inte spelar alla spel. Men det beror tex på att man köper när priset är bra och väntar tills man har tid eller spelet är klart och man har bra dator nog (DayZ). Eller att man köper ett billigt ex av ett spel man haft utanför steam eller kopierat och lagt många timmar på.

Sen finns förstås kategorin spel man köpte billigt för att testa om de var något att ha. Witcher 1 har jag försökt med, men inte förmått att spela.

Och sist "gratisspelen" för en dag, som man skaffar bara för att man kan, tex för att kunna skänka bort.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=yr2GdRBDOmU

Många intressanta "bidrag" när de drar igång rean.

Medlem

Finns ju inget spel jag vill ha som jag inte redan har... Sååå förhoppningsvis är rean värdelös för mig.

Medlem

Jag ser fram emot att köpa Dota 2... har väntat länge på att få testa det!

12
Skriv svar