Det var länge sedan nu ?

Medlem
Det var länge sedan nu ?

Ja det var ett tag sedan jag skrev nått i denna blogg. Så det har runnit massa vatten under broarna som det så fint heter.

Först lite tråkiga nyheter. Jag förlorade min mamma i september förra året i Cancer.
Det tog inte många dagar från vi alla fick reda på det hela till mamma lämnade oss alla fort å brutalt. Men livet har väl sin gång och vi alla ska ju dö förr eller senare.

Sedan lite roligare nyhter

Pretty maids giget vi hade på Backstage Rockclub var hela jävla grymt. Det var fullsatt. 400+ människor som sjöng allsång hela tiden. Vi var nöjda. Bandet var ännu nöjdare. Så det hela började med en vänskap med det barndomsfavorit band.

Sedan nu i april hade vi gig med Magnum . Vilket var asgrymt med. 400+ människor då med.

--

Blev en ny motorcykel i slutet av april. En Triumph Tiger Explorer 1200 kubik. Rolig leksak är det kan jag lova

---

#blogg

Medlem
Det var länge sedan nu ?

Välkommen tillbaka. Tråkigt att höra om din mamma. Hoppas du kan se ljuset i mörkret och gå vidare.

Medlem

Alltså, Magnum som i Magnum?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bennii. Ja det gick faktiskt fortare genom mörkret än vad jag kunde tro. Det hände väldigt skumma saker som jag inte kan förklara på nått annat sätt än att både mamma å pappa kom tillbaka för å säga hejdå åt mig . Från helt knäckt till att må bra på 30 minuter.

Hipshot. Japp det stämmer det .

Medlem
Skrivet av håkane:

Bennii. Ja det gick faktiskt fortare genom mörkret än vad jag kunde tro. Det hände väldigt skumma saker som jag inte kan förklara på nått annat sätt än att både mamma å pappa kom tillbaka för å säga hejdå åt mig . Från helt knäckt till att må bra på 30 minuter.

Hipshot. Japp det stämmer det .

Tråkigt med sådana familjesaker, men samtidgt kul att det går bra, Magnum är ju ace!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Japp. Sedan att man fick sitta å prata med de några timmar den dagen gör ju inte saken sämre

Medlem

Jag vet inte var du är från, men Rockklubben Medusa i Sthlm, tjejen i kassan visste inte vilka Magnum var, när jag bad att dom skulle quea Vigilante... och detta skall vara en rockklubb i gamla stan =/


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Haha. vafan. Vi håller till både i Sandviken och i Trollhättan med våran Backstage . Jag har rockklubben i Sandviken. Då vi inte kör här uppe jämt.. Samt att Rockbaren är nere i Trollhättan som kör varje onsdag till söndag

1
Skriv svar