Se Metal Gear Solid 5 live!

Robot
Medlem
Se Metal Gear Solid 5 live!

Hai!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

hoppades på att få se japanska brudar, men verkar va dött;)

Medlem

Äntligen ett spel att se fram emot 2014, resten av E3 var ju en riktig skräpfest. MGS och The Witcher är ju det enda som verkar riktigt lovande. The division verkar tyvärr alldeles för bra, rädd att det kommer bli en "Watch Dogs"...

SoL
Medlem

Bloodborne helt klart mest intressant enligt mig!
Hoppas vi får se deras 30 min gamplay

Medlem

Ända intressanta var detta..
http://youtu.be/y32F3jIMEUk?t=1h36m46s


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Underbart, kan man be om ett releasedatum?

SoL
Medlem

Fan va besviken jag blev på dom där ballongerna, jag vill ju gömma undan kropparna ist för ett klickså e dom borta bara :/

Medlem

FZ har listat in PC är det säkert att den kommer till PC ?

Enligt wiki och pcgamer " In an interview during E3 2013, when asked about a PC release Kojima stated "We are making it", however, he made it clear that the PC port is not their top priority at the moment.[49] "

Medlem
Skrivet av SoL:

Fan va besviken jag blev på dom där ballongerna, jag vill ju gömma undan kropparna ist för ett klickså e dom borta bara :/

Jag har också blandade känslor kring dem. Ibland gillar jag att mörda mina fiender, och då vill jag inte att man ska behöva hålla dom vid liv för att kunna skicka tillbaka dom osv. Och som du säger, det känns som ett väldigt enkelt sätt att göra sig av med fiender.

Medlem

Helt klart spelet jag ser fram emot mest under 2015. Är taggad som satan och kommer INTE se denna stream. Vill inte ha några spoilers alls utan vill köra igenom spelet utan att veta ett skit för att få njuta av allt spelet har att erbjuda.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

SoL
Medlem
Skrivet av rolftre:

Underbart, kan man be om ett releasedatum?

24/11/14 är ett datum som fler personer skrivit under kommentarerna...

Inaktiv

Känns som att fjärde väggen bryts lite för ofta och jag stör mig på att Big Boss springer runt med en sten i skallen. Urggh....


signatur

The definition of insanity?

Quake-konnässsör
Skrivet av SoL:

Fan va besviken jag blev på dom där ballongerna, jag vill ju gömma undan kropparna ist för ett klickså e dom borta bara :/

Det är bra att de experimenterar lite, men bara för att det finns så behöver man inte använda det. Tror jag kommer köra väldigt old school, att gömma kropparna lite här och där. Men sen är frågan kommer spelet att acceptera det, att det inte tvingar en att använda ballongerna.

Men jag ser fram emot detta otroligt mycket. Börjar bli lite trött att köra ground zero. Tror jag har en 80 timmar speltid

Medlem
Skrivet av almblad:
Skrivet av SoL:

Fan va besviken jag blev på dom där ballongerna, jag vill ju gömma undan kropparna ist för ett klickså e dom borta bara :/

Det är bra att de experimenterar lite, men bara för att det finns så behöver man inte använda det. Tror jag kommer köra väldigt old school, att gömma kropparna lite här och där. Men sen är frågan kommer spelet att acceptera det, att det inte tvingar en att använda ballongerna.

Men jag ser fram emot detta otroligt mycket. Börjar bli lite trött att köra ground zero. Tror jag har en 80 timmar speltid

Vet inte vilka ballonger ni pratar om men gissar på att vakter kommer kunna se dom så man kan nog inte använda det var som helst och när som helst.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

SoL
Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av almblad:
Skrivet av SoL:

Fan va besviken jag blev på dom där ballongerna, jag vill ju gömma undan kropparna ist för ett klickså e dom borta bara :/

Det är bra att de experimenterar lite, men bara för att det finns så behöver man inte använda det. Tror jag kommer köra väldigt old school, att gömma kropparna lite här och där. Men sen är frågan kommer spelet att acceptera det, att det inte tvingar en att använda ballongerna.

Men jag ser fram emot detta otroligt mycket. Börjar bli lite trött att köra ground zero. Tror jag har en 80 timmar speltid

Vet inte vilka ballonger ni pratar om men gissar på att vakter kommer kunna se dom så man kan nog inte använda det var som helst och när som helst.

Jag hoppas man inte kan använda dom närsomhelst hursomhelst, men som de såg ut kan man göra precis det.. Sen är det så att man får diamanter för detta som man kommer behöva samla på i spelet..

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av almblad:
Skrivet av SoL:

Fan va besviken jag blev på dom där ballongerna, jag vill ju gömma undan kropparna ist för ett klickså e dom borta bara :/

Det är bra att de experimenterar lite, men bara för att det finns så behöver man inte använda det. Tror jag kommer köra väldigt old school, att gömma kropparna lite här och där. Men sen är frågan kommer spelet att acceptera det, att det inte tvingar en att använda ballongerna.

Men jag ser fram emot detta otroligt mycket. Börjar bli lite trött att köra ground zero. Tror jag har en 80 timmar speltid

Vet inte vilka ballonger ni pratar om men gissar på att vakter kommer kunna se dom så man kan nog inte använda det var som helst och när som helst.

Ballongerna kom till i Peace Walker det gör att du fäster nå slags ballong som gör att fiendens kropp flyger upp i luften istället för att flytta bort kroppen som du kunde i MGS 1 2 3

1
Skriv svar