World of Warcraft: Warlords of Draenor

Robot
World of Warcraft: Warlords of Draenor

I Warlords of Draenor-alphan finns en tillstymmelse till innovation, men oftast är livet precis som vanligt i World of Warcraft-expansionen.

#world-of-warcraft, #world-of-warcraft-warlords-of-draenor, #blizzard, #the-elder-scrolls-online, #wildstar


Medlem
World of Warcraft: Warlords of Draenor

Känns lite som att ni borde vänta tills spelet är ute ur alpha stadiet?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Fast om du tröttnat på wow känns det lite fel att du gör en förhandstitt på det

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:

Fast om du tröttnat på wow känns det lite fel att du gör en förhandstitt på det

Jag har spelat alla expansioner och Cataclysm och Pandaria har varit så tråkiga att jag inte känner något sug alls tillbaka till WoW. Skulle jag göra en förhandstitt på spelet skulle jag nog också berätta hur tråkigt det är medans någon som spelar WoW eller kanske planerar att göra det skulle ge ett helt annat perspektiv.

Mattias är en av oss som tröttnat på spelet och hans intryck avspeglar en stor del av före detta spelares vy på spelet vilket är lika rätt som någon som älskar spelet.

Därför kan jag inte hålla med dig om att han inte är rätt person. Han ger sin personliga åsikt som avspeglar flera miljoner människors perspektiv som kanske funderat på börja igen. Skulle nästan säga att han kanske är den perfekta personen att fråga om det är värt att komma tillbaka när det väl börjar kittla i WoW-tarmen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Du missar vissa grejer som nästan är det bästa i WoD.
1.Allt gear blir rejält nerfat så det kommer bli mer som WOTLK
2. Alla som köper WoD får en insta 90 så man kommer direkt in i expansionen.
3. Raid strukturen blir helt annorlunda och det kommer en ny raid svårighets grad som heter Mythic.

Tycker WoD ser väldigt lockande ut det ända som saknas är att talent trädet blir som det va i WOTLK. Tycker det som är nu är helt värdelöst.

Medlem
Skrivet av Welo:

Du missar vissa grejer som nästan är det bästa i WoD.
1.Allt gear blir rejält nerfat så det kommer bli mer som WOTLK
2. Alla som köper WoD får en insta 90 så man kommer direkt in i expansionen.
3. Raid strukturen blir helt annorlunda och det kommer en ny raid svårighets grad som heter Mythic.

Tycker WoD ser väldigt lockande ut det ända som saknas är att talent trädet blir som det va i WOTLK. Tycker det som är nu är helt värdelöst.

Ja verkligen, ta tillbaks det gamla talent trädet och jag kan överväga att börja spela igen.

Jag tycker fortfarande att arena är så sjukt kul att spela


signatur

IDKFA

Medlem

Helt säkert trillar man dit och börjar levla upp genom expansionen.
Bara för att låta det damma sedan efter 1-2mån.

Grymt är det att spelet ännu är i livet.

Medlem

Kör hellre WoW än Elder Derp Online, allt jag har hört om det spelet är att det är skräp

Medlem

Brukar fnysa lite åt Frosts nyhetsartiklar som jag ansér kan vara av varierande kvalitét... Men jag tyckte den här förhandskollen var väldigt välskriven och målande. Kudos!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:

Fast om du tröttnat på wow känns det lite fel att du gör en förhandstitt på det

Man måste alltså gilla spelet för att få inte gilla spelet? Läs förhandstitten och ta med dig det du vill. Gillar du det Frost ibland fnyser åt och beskriver att han är less på så kan du ju lätt forma dig en egen uppfattning utifrån det.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hmm, jag kommer ihåg en massa fanboys som sa att WoW skulle vara snyggare än Wildstar efter nästa expansion.. Dom måste ha menat en annan än denna för det här ser fortfarande ut som hög med skit.

Medlem

vad jag läst så kommer dom simplifiera spelet ännu mer...ta bort en jädra massa spells från alla klasser, och ge det mesta cast time...säg hejdå till instant spells

Discpräst kommer blir väderlös i pvp


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kleptoman:

Känns lite som att ni borde vänta tills spelet är ute ur alpha stadiet?

För att? Det är är en förhandstitt och ingen recension.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är ändå rätt glad att dom började släppa expansioner som totalt förstörde allt, annars kanske man hade spelat fortfarande.

Vanilla var i mina ögon, den enda delen av wow som någonsin var bra. Sedan började det bara spåra ur.

Medlem
Skrivet av Turfad:

Kör hellre WoW än Elder Derp Online, allt jag har hört om det spelet är att det är skräp

Jag är en av de som gått från WoW till ESO och ångrar det inte för en sekund.
Nu har du hört något annat än bara det att spelet är skräp, härligt att vidga vyerna va?

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Swedishguy32:

Fast om du tröttnat på wow känns det lite fel att du gör en förhandstitt på det

Jag har spelat alla expansioner och Cataclysm och Pandaria har varit så tråkiga att jag inte känner något sug alls tillbaka till WoW. Skulle jag göra en förhandstitt på spelet skulle jag nog också berätta hur tråkigt det är medans någon som spelar WoW eller kanske planerar att göra det skulle ge ett helt annat perspektiv.

Mattias är en av oss som tröttnat på spelet och hans intryck avspeglar en stor del av före detta spelares vy på spelet vilket är lika rätt som någon som älskar spelet.

Därför kan jag inte hålla med dig om att han inte är rätt person. Han ger sin personliga åsikt som avspeglar flera miljoner människors perspektiv som kanske funderat på börja igen. Skulle nästan säga att han kanske är den perfekta personen att fråga om det är värt att komma tillbaka när det väl börjar kittla i WoW-tarmen.

Inget illa menat men det känns mer som att läsa en blogg ist för en förhandstitt. Tycker att nån mer neutral borde sköta förhandstitten samt recensionen av expansionen.

Medlem
Skrivet av Ergo:
Skrivet av Turfad:

Kör hellre WoW än Elder Derp Online, allt jag har hört om det spelet är att det är skräp

Jag är en av de som gått från WoW till ESO och ångrar det inte för en sekund.
Nu har du hört något annat än bara det att spelet är skräp, härligt att vidga vyerna va?

Spelat en drös mmo under åren som gått, men inga som har fångat intresset. :> så mina vyer är rätt så vidgade.

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Swedishguy32:

Fast om du tröttnat på wow känns det lite fel att du gör en förhandstitt på det

Jag har spelat alla expansioner och Cataclysm och Pandaria har varit så tråkiga att jag inte känner något sug alls tillbaka till WoW. Skulle jag göra en förhandstitt på spelet skulle jag nog också berätta hur tråkigt det är medans någon som spelar WoW eller kanske planerar att göra det skulle ge ett helt annat perspektiv.

Mattias är en av oss som tröttnat på spelet och hans intryck avspeglar en stor del av före detta spelares vy på spelet vilket är lika rätt som någon som älskar spelet.

Därför kan jag inte hålla med dig om att han inte är rätt person. Han ger sin personliga åsikt som avspeglar flera miljoner människors perspektiv som kanske funderat på börja igen. Skulle nästan säga att han kanske är den perfekta personen att fråga om det är värt att komma tillbaka när det väl börjar kittla i WoW-tarmen.

Inget illa menat men det känns mer som att läsa en blogg ist för en förhandstitt. Tycker att nån mer neutral borde sköta förhandstitten samt recensionen av expansionen.

Recensionen är en personlig presentation av ett verk som du har läst, sett eller hört. Syftet med den är att ge en bild av verkets innehåll och huvudtema men framför allt att ge ett omdöme om verket. Exakt vad är det som du är missnöjd över och hur är en mer "neutral" då? Ska man aldrig ha spelat WoW innan eller får man inte ge sin personliga åsikt om vad man tycker om spelet utan bara beskriva det objektivt? Imo är en förhandstitt utan att skribenten säger sin personliga åsikt eller berättar om sitt första intryck av spelet också rätt värdelös...


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Inaktiv
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Welo:

Du missar vissa grejer som nästan är det bästa i WoD.
1.Allt gear blir rejält nerfat så det kommer bli mer som WOTLK
2. Alla som köper WoD får en insta 90 så man kommer direkt in i expansionen.
3. Raid strukturen blir helt annorlunda och det kommer en ny raid svårighets grad som heter Mythic.

Tycker WoD ser väldigt lockande ut det ända som saknas är att talent trädet blir som det va i WOTLK. Tycker det som är nu är helt värdelöst.

Ja verkligen, ta tillbaks det gamla talent trädet och jag kan överväga att börja spela igen.

Jag tycker fortfarande att arena är så sjukt kul att spela

Det är just avsaknaden av ett vettigt talent tree som får mig att låta spelet samla damm. Nu får man allt gratis och de talents som går att välja är ju bara skrattretande.

Medlem
Skrivet av Nowly:

Recensionen är en personlig presentation av ett verk som du har läst, sett eller hört. Syftet med den är att ge en bild av verkets innehåll och huvudtema men framför allt att ge ett omdöme om verket. Exakt vad är det som du är missnöjd över och hur är en mer "neutral" då? Ska man aldrig ha spelat WoW innan eller får man inte ge sin personliga åsikt om vad man tycker om spelet utan bara beskriva det objektivt? Imo är en förhandstitt utan att skribenten säger sin personliga åsikt eller berättar om sitt första intryck av spelet också rätt värdelös...

Fast detta är ju ingen recension och om förhandstitten ska vara personlig borde det stå i början. Med mer neutral menar jag inte nån som är ny, utan snarare att en som är trött på det och en som är fast som samarbetar tillsammans på det, så det inte blir svart och vitt. Tror inte jätte många kan relatera till artikeln tack vare att den var personlig. Tycker att han drog upp lite om hur han själv tycker om det ist för att låta läsaren själv avgöra om det han läser låter bra eller dåligt.
Sen angående din sista mening har jag antingen missförstått dig eller så säger du emot dig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Swedishguy32:
Skrivet av Nowly:

Recensionen är en personlig presentation av ett verk som du har läst, sett eller hört. Syftet med den är att ge en bild av verkets innehåll och huvudtema men framför allt att ge ett omdöme om verket. Exakt vad är det som du är missnöjd över och hur är en mer "neutral" då? Ska man aldrig ha spelat WoW innan eller får man inte ge sin personliga åsikt om vad man tycker om spelet utan bara beskriva det objektivt? Imo är en förhandstitt utan att skribenten säger sin personliga åsikt eller berättar om sitt första intryck av spelet också rätt värdelös...

Fast detta är ju ingen recension och om förhandstitten ska vara personlig borde det stå i början. Med mer neutral menar jag inte nån som är ny, utan snarare att en som är trött på det och en som är fast som samarbetar tillsammans på det, så det inte blir svart och vitt. Tror inte jätte många kan relatera till artikeln tack vare att den var personlig. Tycker att han drog upp lite om hur han själv tycker om det ist för att låta läsaren själv avgöra om det han läser låter bra eller dåligt.
Sen angående din sista mening har jag antingen missförstått dig eller så säger du emot dig.

Recensioner, förhandstittar är för det mesta personliga och i annat fall brukar det bara bli en informationstext.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:
Skrivet av Nowly:

Recensionen är en personlig presentation av ett verk som du har läst, sett eller hört. Syftet med den är att ge en bild av verkets innehåll och huvudtema men framför allt att ge ett omdöme om verket. Exakt vad är det som du är missnöjd över och hur är en mer "neutral" då? Ska man aldrig ha spelat WoW innan eller får man inte ge sin personliga åsikt om vad man tycker om spelet utan bara beskriva det objektivt? Imo är en förhandstitt utan att skribenten säger sin personliga åsikt eller berättar om sitt första intryck av spelet också rätt värdelös...

Fast detta är ju ingen recension och om förhandstitten ska vara personlig borde det stå i början. Med mer neutral menar jag inte nån som är ny, utan snarare att en som är trött på det och en som är fast som samarbetar tillsammans på det, så det inte blir svart och vitt. Tror inte jätte många kan relatera till artikeln tack vare att den var personlig. Tycker att han drog upp lite om hur han själv tycker om det ist för att låta läsaren själv avgöra om det han läser låter bra eller dåligt.
Sen angående din sista mening har jag antingen missförstått dig eller så säger du emot dig.

Jag kanske var lite otydlig? Jag skrev och menade att en förhandstitt (likaväl som en recension) utan att skribenten skriver vad han själv får för första intryck av spelet eller inte delar med sig av sin åsikt av spelet är värdelös enligt mig. Och som uberpwnage2.0 skrev så är oftast förhandstittar som recensioner för det mesta personliga.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Welo:

Du missar vissa grejer som nästan är det bästa i WoD.
1.Allt gear blir rejält nerfat så det kommer bli mer som WOTLK
2. Alla som köper WoD får en insta 90 så man kommer direkt in i expansionen.
3. Raid strukturen blir helt annorlunda och det kommer en ny raid svårighets grad som heter Mythic.

Tycker WoD ser väldigt lockande ut det ända som saknas är att talent trädet blir som det va i WOTLK. Tycker det som är nu är helt värdelöst.

Ja verkligen, ta tillbaks det gamla talent trädet och jag kan överväga att börja spela igen.

Jag tycker fortfarande att arena är så sjukt kul att spela

Det är just avsaknaden av ett vettigt talent tree som får mig att låta spelet samla damm. Nu får man allt gratis och de talents som går att välja är ju bara skrattretande.

Precis fattar inte varför blizzard inte lyssnar på majoriteten som faktiskt vill ha ett riktigt talent tree. Det som är nu är ju mer välj en ny skit spell du aldrig kommer använda typ.

Medlem
Skrivet av Welo:

Du missar vissa grejer som nästan är det bästa i WoD.
1.Allt gear blir rejält nerfat så det kommer bli mer som WOTLK
2. Alla som köper WoD får en insta 90 så man kommer direkt in i expansionen.
3. Raid strukturen blir helt annorlunda och det kommer en ny raid svårighets grad som heter Mythic.

Tycker WoD ser väldigt lockande ut det ända som saknas är att talent trädet blir som det va i WOTLK. Tycker det som är nu är helt värdelöst.

Det där är ju inte riktigt sant, det kommer ingen ny svårighetsgrad, mythic är nya namnet på heroic, däremot ändrade dom mythic/heroic till att bli 20 manna så det skulle vara lättare att göra jämmna bossar. Men nån ny svårighetsgrad är det inte

Medlem
Skrivet av Petrik:
Skrivet av Welo:

Du missar vissa grejer som nästan är det bästa i WoD.
1.Allt gear blir rejält nerfat så det kommer bli mer som WOTLK
2. Alla som köper WoD får en insta 90 så man kommer direkt in i expansionen.
3. Raid strukturen blir helt annorlunda och det kommer en ny raid svårighets grad som heter Mythic.

Tycker WoD ser väldigt lockande ut det ända som saknas är att talent trädet blir som det va i WOTLK. Tycker det som är nu är helt värdelöst.

Det där är ju inte riktigt sant, det kommer ingen ny svårighetsgrad, mythic är nya namnet på heroic, däremot ändrade dom mythic/heroic till att bli 20 manna så det skulle vara lättare att göra jämmna bossar. Men nån ny svårighetsgrad är det inte

Tror jag missupfatta det. Men tack för förklaringen det är ju iaf något nytt som jag tycker är bra

Medlem
Skrivet av xorpen:

Hmm, jag kommer ihåg en massa fanboys som sa att WoW skulle vara snyggare än Wildstar efter nästa expansion.. Dom måste ha menat en annan än denna för det här ser fortfarande ut som hög med skit.

Precis som wildstar.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Kleptoman:

Känns lite som att ni borde vänta tills spelet är ute ur alpha stadiet?

För att? Det är är en förhandstitt och ingen recension.

Du menar att man borde göra en förhandstitt på en alpha som enbart är friends and family där du enbart kan testa alliance, få racer och du enbart kan levla till 82...

Denna alpha släpptes enbart för att skapa lite hype och inte låta Wildstar få hela scenen. Blizzard har aldrig låtit någon prata om en friends and family alpha tidigare ens. Så ne.. FZ borde inte ha gjort denna "förhandstitt"

// En wow spelare som slutade redan i WOTLK (se, jag är inte ens någon fanboy)

Medlem

Baserat på en zon, en faction, en instans och noll PvP.


signatur

Nämen!

Medlem

Tycker också det är lite sådär att göra en förhandstitt genom att lira en alpha...

Jag slutade med WoW för 5 år sedan pga att jag ville börja igen i framtiden och få en liknande känsla som man fick 2005.

Tycker inte det verkar som att man kommer att bli besviken.

Verkar bli den mest intressanta expansionen sedan TBC.

Medlem

Precis alla förhandstittar är baserade på alfor eller betor eftersom spelet/expansionen i fråga inte har släppts än, därav begreppet 'förhandstitt'.

Skärp er nu och sluta gnälla på att förhandstitten är en förhandstitt.

12
Skriv svar