Ny jämförelse - så snyggt är GTA V på PS4

Medlem

nån som vet om detta kommer kunna laddas ner till ps4 om man köpt det på ps3 genom psstore?

Skrivet av mrmanman:

nån som vet om detta kommer kunna laddas ner till ps4 om man köpt det på ps3 genom psstore?

Gammalt spel som kräver nya pengar.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Hah ja jo det ser ut som man kommer ha mycket roligare på motorvägarna med granatkastaren på Ps4 än ps3...:D

Medlem

Peasantstation 4.. Kommer bli fint på PC det där.

Medlem
Skrivet av Keza:

Peasantstation 4.. Kommer bli fint på PC det där.

tro du det kommer blir fint på min 386:a i källaren oxå?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Någon här som kan tala om för mig om jag kan flytta över min Grand Theft Auto V onlineprofil från Xbox 360 till Playstation 4 ?

Medlem
Skrivet av Keza:

Peasantstation 4.. Kommer bli fint på PC det där.

Har svårt att tro att det blir lika snyggt som på ps4an på min pc i alla fall :S


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv
Skrivet av Vasslepulver:

Någon här som kan tala om för mig om jag kan flytta över min Grand Theft Auto V onlineprofil från Xbox 360 till Playstation 4 ?

Nej det fungerar inte.

Medlem

Älskar hur FZ mjölkar nyhetstutten med exakt.samma.nyhet omskriven med lite ordbajseri. Inte för att vara sån, men waddafaack

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Vasslepulver:

Någon här som kan tala om för mig om jag kan flytta över min Grand Theft Auto V onlineprofil från Xbox 360 till Playstation 4 ?

Nej det fungerar inte.

De sa väl att detta kommer att fungera från de gamla utgåvorna till någon av de nya?

Medlem
Skrivet av Vasslepulver:

Någon här som kan tala om för mig om jag kan flytta över min Grand Theft Auto V onlineprofil från Xbox 360 till Playstation 4 ?

Japp det kommer att fungera.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Är så glad att jag sket i den ruttna konsolversionen och köper det till PC!

Inaktiv
Skrivet av Margy:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Vasslepulver:

Någon här som kan tala om för mig om jag kan flytta över min Grand Theft Auto V onlineprofil från Xbox 360 till Playstation 4 ?

Nej det fungerar inte.

De sa väl att detta kommer att fungera från de gamla utgåvorna till någon av de nya?

Men nu är det också byte via konsol? Det bör ju inte fungera eller?

Medlem

Tur man precis köpt en ny PC för 15 lax, ett GTX 780 med 3Gig, en i7a 4770K och 32 i RAM borde räcka en bra bit ;-). PS4 versionen kommer såklart bli skitsnygg den med, bara de lyckas hålla 60 fps

Medlem
Skrivet av showerguy:

Men nu är det också byte via konsol? Det bör ju inte fungera eller?

Informationen finns väl lagrad på Rockstars servrar så det är väl inte så svårt för dem att flytta en figur om du loggar in från annan hårdvara.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Margy:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Vasslepulver:

Någon här som kan tala om för mig om jag kan flytta över min Grand Theft Auto V onlineprofil från Xbox 360 till Playstation 4 ?

jo, du kan flytta från både 360 och ps3 till alla nya plattformar

Nej det fungerar inte.

De sa väl att detta kommer att fungera från de gamla utgåvorna till någon av de nya?

Men nu är det också byte via konsol? Det bör ju inte fungera eller?

Jo det kommer fungera, de har själva sagt det.
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202892778...

12
Skriv svar