Steams sommarrea är här!

Medlem

För övrigt till alla som håller koll på steamrea kolla in den här länken. Den visar alla deals gömda som synliga och ger en mycket bättre överblick än steams egna.

http://steamdb.info/sales/


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det fick bli att köpa The witcher 1 och 2 för min del på steam. Bra att spela igenom dem först innan 3:an som kmr nästa år i typ februari.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Alla spel har inte reducerat pris; "Watchdogs" ligger på 59 Euro.

My bad, ändrar!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

KoP
Medlem

Blir sillen och snapsen istället. Finns inget som intresserar på Steam för tillfället imo. Rea eller ej.

Medlem
Skrivet av The Gamer:

Det fick bli att köpa The witcher 1 och 2 för min del på steam. Bra att spela igenom dem först innan 3:an som kmr nästa år i typ februari.

Samma här. Bra spel såhär långt.

Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av walter_iego:

Alla spel har inte reducerat pris; "Watchdogs" ligger på 59 Euro.

My bad, ändrar!

Ingen fara, det är ju det intrycket STEAM och VALVe vill ge


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Drog ihop en snabb video på dagens deals, flashdeals har dock gått ut nu


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Köper aldrig spel från steam store längre. Billigare i nästan alla andra online shops


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Köpte Far cry 3. Ordentligt irriterad redan innan jag fått igång det.
Nåt Ubisoft-skit "uplay" installeras på en partition som jag inte vill ha sånt malware på. 14 försök för att hitta ett användarnamn som inte är använt. En CD-key som man måste hålla reda på...
Spelet verkar dock rätt ok.

Medlem

signatur

Naej, nog med internet för idag.

Medlem

Köpte Sacred 2 gold (50% off) for 10€
Äger iofs redan collectors edition, gold edition och en normal edition men de funkar ju kasst på win7/8,
Hoppas detta funkar bättre

Inaktiv

SAMTLIGA PAYDAY 2 DLC KÖPES NU! 8)

Medlem
Skrivet av Spelunky:

Köpte Far cry 3. Ordentligt irriterad redan innan jag fått igång det.
Nåt Ubisoft-skit "uplay" installeras på en partition som jag inte vill ha sånt malware på. 14 försök för att hitta ett användarnamn som inte är använt. En CD-key som man måste hålla reda på...
Spelet verkar dock rätt ok.

Your in for a treat, om du tycker spelet är okej i början. Det blir bara sämre och sämre för varje minut..

Medlem

Hittills Minerva's Den till Bioshock 2. Ska tydligen vara bättre än självaste spelet. We'll see..

Medlem

Bara jag som har pengar att spendera under rean, men hittar inget vettigt att lägga dem på?

Tycker det mest är gamla och mediokra indie-spel som man tröttnar på snabbare än tiden det tar att installera dem som fyller 70% av steams utbud.

De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan.

Har jag för höga krav?

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Bara jag som har pengar att spendera under rean, men hittar inget vettigt att lägga dem på?

Tycker det mest är gamla och mediokra indie-spel som man tröttnar på snabbare än tiden det tar att installera dem som fyller 70% av steams utbud.

De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan.

Har jag för höga krav?

witcher 2?

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Sviskon:

Bara jag som har pengar att spendera under rean, men hittar inget vettigt att lägga dem på?

Tycker det mest är gamla och mediokra indie-spel som man tröttnar på snabbare än tiden det tar att installera dem som fyller 70% av steams utbud.

De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan.

Har jag för höga krav?

witcher 2?

"De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan."
Witcher 2 är ett av dem, och jag har redan spelat det för länge sedan.

Medlem

Hoppas project zomboid åker ut som daily deal! Eller det kanske inte brukar hända med early access spel?

Medlem

Alla Max Payne spelen för en hundring? Ja tack.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Inaktiv

Älskar Steamrean eftersom man köper spel lite hej vilt som man knappt har någon aning om vad det är. Köpte Papers, Please och fattar nada av det än så länge (Alla får komma in i princip och jag får en massa varningar).

Medlem

Passade på att skaffa både The Walking Dead säsong 2 och The Wolf Among US eftersom jag inte hade dem tidigare. Blir att spara och njuta vid ett senare tillfälle!

Tycker det har varit ett par bra erbjudanden, t.ex. Max Payne-paketet som nämndes ovan. Väntar dock fortfarande på det där riktiga gulderbjudandet, men det kommer väl.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Sviskon:

Bara jag som har pengar att spendera under rean, men hittar inget vettigt att lägga dem på?

Tycker det mest är gamla och mediokra indie-spel som man tröttnar på snabbare än tiden det tar att installera dem som fyller 70% av steams utbud.

De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan.

Har jag för höga krav?

witcher 2?

"De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan."
Witcher 2 är ett av dem, och jag har redan spelat det för länge sedan.

Bioshock, batman. ^^

Medlem

Köpte Skyrim och Witcher 2 på rean. Fan vad tråkiga spel. Konsolskit som portats dåligt. Fattar inte hypen alls.

Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:

Köpte Skyrim och Witcher 2 på rean. Fan vad tråkiga spel. Konsolskit som portats dåligt. Fattar inte hypen alls.

Behöver lägga ungefär 12 timmar moddning på Skyrim innan jag får det som jag vill ha det. Basic spelet saknar rätt mycket.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

12
Skriv svar