Medlem
GTA V real

Rätt intressant att titta på och gämföra denna video med miljöerna i GTA V


signatur

Det var detta...

Medlem

Trevlig video..

men du Jämföra...inte Gemföra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Synd att dom inte verkligen visar detta för GTAs skull, liksom att dom visar in game kartan, sen pekar dom ut vart det är osv osv

Medlem

Skulle varit perfekt men tycket man känner igen sig på många ställen, särskiltt uppe i bergen vid observatoriet.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Ankh:

Trevlig video..

men du Jämföra...inte Gemföra

Han skrev inte gemföra, han skrev gämföra. Om du ska vara språknisse, citera åtminstone korrekt.

Medlem
Skrivet av fiffel:
Skrivet av Ankh:

Trevlig video..

men du Jämföra...inte Gemföra

Han skrev inte gemföra, han skrev gämföra. Om du ska vara språknisse, citera åtminstone korrekt.

Det var i all välmening jag skrev det. Du behöver inte vara butter

Edit: Om DU nu ska vara språkpolis borde du väl veta att till citat använder man " " något jag faktiskt inte gjorde


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av fiffel:
Skrivet av Ankh:

Trevlig video..

men du Jämföra...inte Gemföra

Han skrev inte gemföra, han skrev gämföra. Om du ska vara språknisse, citera åtminstone korrekt.

Det var i all välmening jag skrev det. Du behöver inte vara butter

Edit: Om DU nu ska vara språkpolis borde du väl veta att till citat använder man " " något jag faktiskt inte gjorde

Herrejösses människa, lär dig inse när det är dags att inte säga nåt mer

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av fiffel:
Skrivet av Ankh:

Trevlig video..

men du Jämföra...inte Gemföra

Han skrev inte gemföra, han skrev gämföra. Om du ska vara språknisse, citera åtminstone korrekt.

Det var i all välmening jag skrev det. Du behöver inte vara butter

Edit: Om DU nu ska vara språkpolis borde du väl veta att till citat använder man " " något jag faktiskt inte gjorde

Herrejösses människa, lär dig inse när det är dags att inte säga nåt mer

Haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

qqqqoutebreaker

Märks varför gta5 var så sjukt dyrt att skapa. De la verkligen ner tid på detaljer.
Skäms lite över att jag aldrig klarade spelet på ps3. Men får bli ett nytt försök när det kommer på pc.

Medlem

På pc blir nog spelet mumma om det nu inte är såpass krävande att fps slår i botten.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar