Kreativa vapen i Sunset Overdrive

Medlem
Kreativa vapen i Sunset Overdrive

Stoppa pressarna! Har ni hört det senaste va? Man kan spela som en kille i KJOL! Som om det vore något extremt liksom..


signatur
Medlem

Det här börjar likna Orcs must die rätt mycket.

Medlem

Jag vet inte jag, det känns som att Insomniacs fantasi har börjat sina när det kommer till lustiga vapen...

Medlem

Nää fan börjar bli riktigt trött på den här nörd grejen. Tror hela spel industrin skulle må bra av lite nytt genuint tänkande och bort med den där jävla atmosfären fy fan! Riktigt trött på det där. Tv spel överlag är ett fantastiskt medium för kreativitet och alla möjliga typer av skapelser, det här är bara billigt

Skrivet av Jozo:

Jag vet inte jag, det känns som att Insomniacs fantasi har börjat sina när det kommer till lustiga vapen...

Jag förväntade mig lite mer från dem. Inget köp för mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta ska köpas

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Stoppa pressarna! Har ni hört det senaste va? Man kan spela som en kille i KJOL! Som om det vore något extremt liksom..

Sexistiskt! Man kan inte spela som kvinna med bar överkropp!

Betyg 1 av 5 och utsedd till årets mest sexistiska spel av Farmarförbundet Skåne AB.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

ELF
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Stoppa pressarna! Har ni hört det senaste va? Man kan spela som en kille i KJOL! Som om det vore något extremt liksom..

<sarkasm value="Pik till alla som tjatar om att det finns allt för få kvinnliga karaktärer i spel">
Börjar bli lite väl extremt detta. Snart kan man väl spela som kvinna också.
Vad ska man säga. Vart är denna värld på väg egentligen?......
</sarkasm>


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ett givet köp!


signatur

Ei saa peittää

Skrivet av MrStrange:

Stoppa pressarna! Har ni hört det senaste va? Man kan spela som en kille i KJOL! Som om det vore något extremt liksom..

spelet blir nog en stor hit i skottland

1
Skriv svar