Watch dogs till ps4

Medlem
Watch dogs till ps4

Hej allesammans!
Har nyligen börjat spela watch dogs på ps4 och undrar i varje uppdrag där man förföljer någon om man kan stoppa personer utan att sluta dom? Lyckades stoppa en fuling i bilen men han började springa och det enda jag kunde Göra var att springa efter honom i all evighet eller skjuta ihjäl honom. Kan man inte slå honom eller skjuta dem i benet eller så? Bara undrar eftersom det finns någon slags mätare på hur "snäll" man är

Medlem

Du springer lite snabbare än alla som försöker fly från dig, så spring bara efter så kommer du ikapp till slut, och när du kommer tillräckligt nära kan du göra en takedown, tror det är cirkel, står ovanför huvudet på den du jagar när du är inom räckhåll.

Medlem

Jahaa är det så man gör!! Jag tänkte väll att det kändes fel att skjuta alla när han alltid sa "omg Vad har jag gjort" haha
Stort Tack! !

Medlem

Kan ju passa på att fråga en till grej utifall någon ser detta.
När uppdraget är att fly från polisen så brukar jag lyckas först efter mycket om och men. Men efter bara någon minut så börjar det blinka gult på kartan och de har återigen fått reda på var jag finns. Ska jag göra något särskilt för att fortsätta lyckas vara dold? Jag lyckas alltid komma precis till målet dit bilen ska köras och så hittar polisen mig igen och det är bara att börja om... Jag tycks ha missat en del underförstådda enkla saker kanske?

Medlem

Först å främst som du kanske inte vet när någon är å jagar dig, om du lyckas smita ifrån dom en bit bara, så dom inte vet exakt vart du är, kan du gömma dig i en gränd t,ex tryck då på O några gånger så kommer du stänga av bilen och gömma dig i bilen, typ huka dig ner lite granna i sätet, Och om du nu är jagad och dom börjar såkallad "CtOS scan efter dig, så kan du undvika dom ibland men inte alltid, om du ser att du kommer bli påkommen av en sökning, så kan du använda com jammer för komma undan från skanningen i några sekunder, och efter ett tag när dom inte lyckas hitta dig då heller, så slutar dom leta helt efter dig. Dom gula sökningarna kan du dock inte komma undan vad jag vet genom om du försöker gömma dig i bilen etc, utan dom är det bara hålla sig långt ifrån.

Medlem

Aha! Tack snälla för tipset. Jag känner att jag börjar bli trögare och trögare med åldern när det gäller nya spel
Men en "com jammer" som du skrev är det något man får köpa eller måste det tillverkas på något sätt?

Medlem

först så måste du crafta dom, senare i spelet kan man köpa dom direkt.

allt matrial går köpa förutom System keys, dom hackar du från fotgängare , matrialet kan du köpa från en pawn shop

1
Skriv svar