Alla vapen upplåsta i Battlefield Hardline-betan

Robot
Inaktiv
Alla vapen upplåsta i Battlefield Hardline-betan

Ska bli kul att testa.

Medlem

Det kändes riktigt bra att avinstallera betan!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv

Coolt...


signatur

The definition of insanity?

Medlem

2 timmars speltid räckte för att besluta mig om att inte köpa det här...

Medlem

Sniperfest-spel n1..

Medlem

Det är ju det... är ju ALLDELES för intensiva strider för att det ska bli intressant. PAYDAY 2 är ju mycket bättre på den fronten.

Inaktiv
Skrivet av GREY-task:

Det är ju det... är ju ALLDELES för intensiva strider för att det ska bli intressant. PAYDAY 2 är ju mycket bättre på den fronten.

Även om jag tror jag förstår din poäng så är jag inte säker på om man ska/kan jämföra PAYDAY med Battlefield.

Jag köper när det kostar max 99:-, inte en krona mer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är det bara jag som inte testa betan? Jag är inte ett dugg intresserad av det här spelet. Knappt så jag är intresserad av något Battlefield längre.

Ett 2143 eller WWII kan nog få upp mitt intresse men så som det är nu så är jag inte intresserad.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Det här spelet kommer bli en DLC och Premium fest. Allt för att sluka ur pengarna innan Battlefield 5 kommer nästa år.

Medlem

Det är sagt att öppna betan börjar någon gång i höst. så gissar på augusti-september så dom kan finputsa på lite grejer innan release i oktober.
Synd att vi inte fick testa Hostage-läget i den stängda betan.


signatur
Medlem
Skrivet av Torakan:

Det är sagt att öppna betan börjar någon gång i höst. så gissar på augusti-september så dom kan finputsa på lite grejer innan release i oktober.
Synd att vi inte fick testa Hostage-läget i den stängda betan.

För finputsandet med hjälp av den öppna betan fungerade så bra i både Bf3 och bf4...

Medlem

har inte ens ork att ladda ner betan och prova det väntar fortfarande på battlefield 1943 new pc enhanced features som inte blev gjort har kvar reklamlappen här jämte datorn som man fick med bad company

http://fuskbugg.se/dl/9FAEQC/bf.jpg

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Torakan:

Det är sagt att öppna betan börjar någon gång i höst. så gissar på augusti-september så dom kan finputsa på lite grejer innan release i oktober.
Synd att vi inte fick testa Hostage-läget i den stängda betan.

För finputsandet med hjälp av den öppna betan fungerade så bra i både Bf3 och bf4...

...för det är ju samma killar som gör spelet...eller inte.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Torakan:

Det är sagt att öppna betan börjar någon gång i höst. så gissar på augusti-september så dom kan finputsa på lite grejer innan release i oktober.
Synd att vi inte fick testa Hostage-läget i den stängda betan.

Den nuvarande betan är ju öppen. Väldigt tveksam till att dem skulle köra en till beta för det här.

Medlem
Skrivet av posyko:

har inte ens ork att ladda ner betan och prova det väntar fortfarande på battlefield 1943 new pc enhanced features som inte blev gjort har kvar reklamlappen här jämte datorn som man fick med bad company

http://fuskbugg.se/dl/9FAEQC/bf.jpg

Ta en mer högupplöst bild med en bättre kamera! Vore kul att se detaljerna

Medlem

Vad menas med hela arsenalen? Jag ser endast samma som tidigare i listan.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Torakan:

Det är sagt att öppna betan börjar någon gång i höst. så gissar på augusti-september så dom kan finputsa på lite grejer innan release i oktober.
Synd att vi inte fick testa Hostage-läget i den stängda betan.

För finputsandet med hjälp av den öppna betan fungerade så bra i både Bf3 och bf4...

...för det är ju samma killar som gör spelet...eller inte.

Fortfarande samma motor, vilket är tydligt då det är identiska buggar i BfH som det var i Bf3-betan.

Men visst, vi får hoppas att de tar och fixar till saker innan släppet.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Torakan:

Det är sagt att öppna betan börjar någon gång i höst. så gissar på augusti-september så dom kan finputsa på lite grejer innan release i oktober.
Synd att vi inte fick testa Hostage-läget i den stängda betan.

För finputsandet med hjälp av den öppna betan fungerade så bra i både Bf3 och bf4...

...för det är ju samma killar som gör spelet...eller inte.

Fortfarande samma motor, vilket är tydligt då det är identiska buggar i BfH som det var i Bf3-betan.

Men visst, vi får hoppas att de tar och fixar till saker innan släppet.

Ja visst är det samma motor - men det betyder inte att de killarna bakom Hardline gör något åt det.
Jag betvivlar det, men man ska aldrig säga aldrig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av posyko:

har inte ens ork att ladda ner betan och prova det väntar fortfarande på battlefield 1943 new pc enhanced features som inte blev gjort har kvar reklamlappen här jämte datorn som man fick med bad company

http://fuskbugg.se/dl/9FAEQC/bf.jpg

Ta en mer högupplöst bild med en bättre kamera! Vore kul att se detaljerna

får se om den här blev bättre www.ladda-upp.se/bilder/fbuqusczoiwxfu/

Medlem

Bojkott nominering 2014

Medlem
Skrivet av Efraim:

Bojkott nominering 2014

Varför bojkott?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Efraim:

Bojkott nominering 2014

Så otroligt fjantigt.

Bojkotta på du, då slipper jag haters som dig när jag spelar spel som är kul, som du valt bort bara för att ett företag inte gör precis som du vill.

Btw.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

känns så uttjatat detta.
battlefield 3 räckte tycker jag, nu mjölkas det bara ut.
WWII och det futuristiska battlefield det var bra grejer.

Medlem

Har jag spelat för mkt cs eller har det alltid känts som att springa i sirap?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Rörelse i spel blir mer och mer realitisk i avseendet att man inte längre kan starta och stanna hur som helst. Människan har inte världens mest explosiva fysik när det kommer till att springa, vilket reflekteras i t.ex Hardline. CS har en väldigt simpel fysik när det kommer till rörelse. Spel som tar det steget längre är Arma, där rörelsen känns direkt begränsad, vilket till viss del simulerar hur vi människor ofta är begränsade.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Torakan:

Det är sagt att öppna betan börjar någon gång i höst. så gissar på augusti-september så dom kan finputsa på lite grejer innan release i oktober.
Synd att vi inte fick testa Hostage-läget i den stängda betan.

Den nuvarande betan är ju öppen. Väldigt tveksam till att dem skulle köra en till beta för det här.

Nej, behöver du ansöka för en beta, så är den stängd. En öppen beta, då är det bara att ladda hem spelet fritt.
Bara för att dom nyss sade att alla som ansökte skulle automatiskt bli antagna betyder inte att dom inte har en gräns på hur många som får komma in, men oavsett så är det fortfarande en stängd beta. Gränsen var att ansökningsstoppet var idag söndag klockan XX.

När dom skrev att dom förlängde betan till torsdag 26 juni, så sa dom även:
"In addition to the current beta, there will be an open beta in the fall for all announced platforms prior to the game’s release."


signatur
Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Det kändes riktigt bra att avinstallera betan!

Samma här, spelade 1 till 2 matcher sen avinstallerade jag det. Vart less.

Medlem

Max 120 spänn som DLC så köper jag. Som fullpris känns det som ett hån.

Tyvärr har de målat in sig i ett hörn och sålt det redan på förköp för 599 och 699 för Deluxen så att sänka lär inte vara aktuellt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

12
Skriv svar