Robot
Spintires

Du kanske tror att du har sett imponerande ler- och gyttjefysik i spel förut. Men du inte har sett någonting förrän du provat Spintires, Steams skitigaste succé.

#oovee, #spintires


Medlem
Spintires

Bara massa mods och nya kartor kommer ut, och dessutom manuell växling... Då är detta mitt nya simulatorspel

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bara massa mods och nya kartor kommer ut, och dessutom manuell växling... Då är detta mitt nya simulatorspel

Manuell växling finns väll redan nu? Nere i högra hörnet finns en manövrerbar växelspak åtminstone.

Medlem

Verkar bra, förutom det där med kamerorna.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Bra spel! Finns ändå en del att göra, det är inte bara plöja igenom okänd mark på hardcore och tro att man slipper fram.. man får hoppa mellan olika lastbilar för att tanka, dra lös andra lastbilar och låsa upp nya fordon för att klara sig igenom den extremt jobbiga terrängen som ibland uppstår.. Det är inte kul att köra in i det okända och mitt i allt komma till en stor sjö/återvändsgränd och sen backa hela vägen tillbaka i enormt spårig och lerig terräng med ett fordon som väger xx ton.. vända är inte ett alternativ

Medlem
Skrivet av jyggen:
Skrivet av totte1015:

Bara massa mods och nya kartor kommer ut, och dessutom manuell växling... Då är detta mitt nya simulatorspel

Manuell växling finns väll redan nu? Nere i högra hörnet finns en manövrerbar växelspak åtminstone.

Njaa, det finns detta konceptet:

En växel som bara har ettans växel
En backväxel
En auto-växel
Och en 1+ växel, alltså mer vridmoment när man sitter i leran, om man får för lågt snurr på hjulen så slutar det att man får kärringstopp

Så det med växlar finns, men inte så som jag vill ha det

Medlem

Är en hel del trevliga mods på gång eller redan släppta. Modcommunityt kommer bidra en hel del till spintires livslängd känns det som

https://www.youtube.com/watch?v=psE8CxQT2sc
https://www.youtube.com/watch?v=8FAYkv6xhVM
https://www.youtube.com/watch?v=XPCaIvshtnM

FM-guru
F.d. Sisyr

Verkar rätt skoj, men lite för nischat för att jag ska vara villig att lägga ut 25 euro. Väntar tills det dyker upp på en rea, i så fall.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Verkar rätt skoj, men lite för nischat för att jag ska vara villig att lägga ut 25 euro. Väntar tills det dyker upp på en rea, i så fall.

Samma här. 25 euro var lite väl saftigt. Men när det ligger under 10 euro så slår jag nog till. Ser ut att kunna vara en riktig utmaning, något vi sällan får i spelbranschen längre.

Medlem

Även om Tech-demot är lite åldrat, så är det kul nog att pröva om man inte har tänkt köpa det.

Medlem

Kameran suttar gettesitkel, men fy tusan va roligt jag och kompisarna har haft i spelet, även fast det inte finns så mycket att göra. Tror det finns ett par mods redan nu på www.reddit.com/r/spintires jag tyckte jag såg en Hummer . Vet inte hur det ser ut på deras egna forum dock.

Medlem

Hmm, häftig terrängdeformering iaf, skulle vara riktigt ballt i typ ett WW1 fps med all den där leran upp till knäna

Eller ett tankspel där leran blir ett problem för tanks


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bara massa mods och nya kartor kommer ut, och dessutom manuell växling... Då är detta mitt nya simulatorspel

Det går att växla manuellt! Dock bara mellan back, ettan (med steglös utväxling) och "1+", som är alla växlar över ettan :).

Kameran vänjer man sig vid, och utvecklarna har lovat fler alternativ. Framför allt är det så jäkla kul att harva omkring i leran, oavsett problemen!

Moddar stöds egentligen inte än, även om det finns ett gäng på det officiella forumet. Men det kommer, troligen via Steam Workshop, så då kommer man att kunna installera moddar utan att paja multiplayer och achievements som nu.

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av totte1015:

Bara massa mods och nya kartor kommer ut, och dessutom manuell växling... Då är detta mitt nya simulatorspel

Det går att växla manuellt! Dock bara mellan back, ettan (med steglös utväxling) och "1+", som är alla växlar över ettan :).

Kameran vänjer man sig vid, och utvecklarna har lovat fler alternativ. Framför allt är det så jäkla kul att harva omkring i leran, oavsett problemen!

Moddar stöds egentligen inte än, även om det finns ett gäng på det officiella forumet. Men det kommer, troligen via Steam Workshop, så då kommer man att kunna installera moddar utan att paja multiplayer och achievements som nu.

Såg att det fans på Sale le steam nu Har dom fixat spelet något? Kameror etc. funderar på ett köp!

1
Skriv svar